Wordless Wednesday | disebalik SENYUM itu | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | disebalik SENYUM itu

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 11 July 2012

Wordless Wednesday | disebalik SENYUM itu

   Assalammualaikum, peace upon you.





19 Jari Ohsem:

phat said...

br semalam makan epal ijo hehe

IntaNBerliaN said...

terpaksa menjadi hipokrit... walau hakikatnya tak happy tp pura2 happy...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Disebalik senyuman sebenarnye ada kesedihan.. :(

hazwan hairy said...

pasti ada esedihan ;-)

mummyriena said...

biasalah tu,tandanya merajuk xhabis2 hahaa..kan shida..

efa said...

cute epal tu bt muke heheee ;)

tilam.BKFM said...

disebalik senyum itu ada kekecewaan yg dipendam eh betul ke??? :)

patriq said...

adehhh ni yg lemahhh tgk gmbaq cam ni sida......

Unknown said...

di sebalik senyum itu sebenarnya terlihat kesedihan..huhuhu kita pandai sorok kesedihan dlm diri kan ..aslkan org nmpk kita ceria je.

ayut said...

:) yg pasti kita blh bt org lain happy...kita juga blh terubat nnt...senyum bebayk je ea.. :)

syiela said...

kadang2 kita perlu tersenyum untuk hiburkan org lain kan

merahitujambu said...

niceeee

Unknown said...

eh sama mood dengan aida hari nie :( ww hari nie pun nampak macam moody sangat la pulak.. hehe

Unknown said...

sedey :'(

cikeyrah said...

hi , salam kenal ;) done follow kamu :)

kiz said...

yg tersurat tidak semestinya sama dgn yg tersurat

fiQRa said...

alolooo, jangan la sesedih ;)

fieda said...

terpaksa pura2 hapy ye walaupun tgh sedih..

caliph shuriken said...

pandai epal ijau melakonkan watak tu...