Wordless Wednesday | disebalik SENYUM itu | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | disebalik SENYUM itu

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 11 July 2012

Wordless Wednesday | disebalik SENYUM itu

   Assalammualaikum, peace upon you.





19 Jari Ohsem:

Phat said...

br semalam makan epal ijo hehe

IntaNBerliaN said...

terpaksa menjadi hipokrit... walau hakikatnya tak happy tp pura2 happy...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Disebalik senyuman sebenarnye ada kesedihan.. :(

hairy said...

pasti ada esedihan ;-)

mummyriena said...

biasalah tu,tandanya merajuk xhabis2 hahaa..kan shida..

efa said...

cute epal tu bt muke heheee ;)

tilam.BKFM said...

disebalik senyum itu ada kekecewaan yg dipendam eh betul ke??? :)

patriq said...

adehhh ni yg lemahhh tgk gmbaq cam ni sida......

azizah :) said...

di sebalik senyum itu sebenarnya terlihat kesedihan..huhuhu kita pandai sorok kesedihan dlm diri kan ..aslkan org nmpk kita ceria je.

ayut said...

:) yg pasti kita blh bt org lain happy...kita juga blh terubat nnt...senyum bebayk je ea.. :)

syiela said...

kadang2 kita perlu tersenyum untuk hiburkan org lain kan

merahitujambu said...

niceeee

Aida Omar said...

eh sama mood dengan aida hari nie :( ww hari nie pun nampak macam moody sangat la pulak.. hehe

Nurlyla said...

sedey :'(

cikeyrah said...

hi , salam kenal ;) done follow kamu :)

kiz said...

yg tersurat tidak semestinya sama dgn yg tersurat

fiQRa said...

alolooo, jangan la sesedih ;)

fieda said...

terpaksa pura2 hapy ye walaupun tgh sedih..

caliph shuriken said...

pandai epal ijau melakonkan watak tu...