WW: Sejuk mata hati kalau bakal anak dan suami kita macam ni kan | Dunia sebenar Shida WW: Sejuk mata hati kalau bakal anak dan suami kita macam ni kan

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 25 July 2012

WW: Sejuk mata hati kalau bakal anak dan suami kita macam ni kan

   Assalammualaikum, peace upon you.
Alhamdulillah dah puasa ke5 ;)




22 Jari Ohsem:

Cik Yaya said...

c0mei budak tuu...
hope dpt fmly cmni jgk satu ari nti...heee ^o^

azizah :) said...

Subhanallah..sejuk perot ibu mengandung macam ni...nak la ajar anak jijah camni nanti..hehe InsyaAllah..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Alahai..comelnye anak dia..
Sejuk perut ibu mengandung..

Boni Kacak said...

banyak2kan berdoa agar dikurniakan keluarga sebegini...

ayut said...

alhamdulillah..melentur buluh biarlah dari rebungnya. :)

Phat said...

wah sweet je pic ni

mummyriena said...

sejukk perutt aku tgh wehhh hihihih..

tilam.BKFM said...

comelnyewww (:

patriq said...

amin lega haihh~

nuyui a.k.a miss YUI said...

syukur kalau dpt cmtu.. kt pon kenala cmtu juga kan..

syiela said...

bestnye.. syukur alhamdulillah ^_^

hairy said...

alaaa comelnya..alhmdulillah kecik2 cmni dah...

fieda said...

ye la kan shida..insyaallah...

IntaNBerliaN said...

mengajar ank mengenal dari kecik.. :-)

aisya said...

beruntungnya kalau dapat anak macam ni.. =)

Masmira Masri said...

comel nyer budak tuh

http://myaleo.blogspot.com/2012/07/all-in-1.html

Sally Yatiey said...

Comelnyaaaa. :)

piraaa said...

sejuk perut ibu mengandung, ehh

-SUPERGIRL- said...

knp curi gambor laki dgn anok kite ? HAHA

trah zain said...

comel budak tu..haha

Arham Md Ali said...

Haha kenal ustaz ni dekat Mesir. Dah tersebar ek gambo ni.

Nur Emilya said...

Allah, sejuk hati tengok gmbar tuu :)