Dalam kita sibuk berbuka, jangan lupa masih ada yang lapar dan dahaga | Dunia sebenar Shida Dalam kita sibuk berbuka, jangan lupa masih ada yang lapar dan dahaga

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 8 August 2012

Dalam kita sibuk berbuka, jangan lupa masih ada yang lapar dan dahaga

  Assalammualaikum, peace upon you.
Dalam kita sibuk berbuka puasa, jangan lupa ada saudara kita yang masih lapar dan dahaga, berilah sedikit pada mereka supaya mereka rasa dihargai ~InsyaAllah





25 Jari Ohsem:

sare ared said...

bayangkan lah kalau kita berada di tempat die~ senasib ...
huhuhu.

nuyui a.k.a miss YUI said...

menitik air mata yui sekali lg shida bila tgk gmbr ni..hmm..

sedih sgt..

azizah :) said...

kesian kan..kita ni makan sedap2 banyak membazir..ingatlah org yg susah yg lebih memerlukan...hhuhu

Bui Junaidi said...

KESIANNYA..RS NAK NANGIS TENGOK GMBR NI..

ayut said...

btul...insya Allah tak lupa..sbb tu klu buka jgn membazir tau..ingat ada lg rmai yg kat luar tu lapar sbnr ye :)

OdahOne OdahOneBizz said...

yela at least kita puasa tau bila masa nak bersahur & berbuka tapi ada org yg puasa tapi xtau bila boleh sahur & bila boleh berbuka sbb lgsg xde mknn

syiela said...

sedihnya.. InsyaAllah tak lupa

fieda said...

sedih tgk gambar tu..

Elih Japahar said...

Tima kasih mengingatkan..kdg2 terlupa :(

gigiAriEma said...

sama2 kita engat mengingati kan. :)

Hans said...

yups..sebab tu bila membeli kita tidak digalakkan membazir
gambar nih sangat meaningful
:-)

Kazen said...

betul tu ....bulan puasa kali ini mmberi mkna sgt2 tuk sy berbuka dlm keadaan sederhana...mkn simple je :)

Peyan Sanstaro said...

Terbaik entri kali ini :)

Azhafizah Md Nor said...

alahaii..kesiannya..kalau ada rezeki lebih,hulurkanlah..

caliph shuriken said...

ramadhan ni mengajar kita jgn membazir...

Sop said...

kecian nyer..
skrg satu jer takut, sendekit!

-meeSUPERGIRL- said...

sian budak nih ,..

tilam.BKFM said...

sian aku tgk shida agak2 msh ade ke yg mcm ni skg??

mummyriena said...

kesian budak nih huhuhu..aku xleh tgk kdaan ni..jap je aku mngis huhuh..

mia liana said...

kesiannya kat budak ni tak sampai hati... uwaaaaa....

myfreeminded said...

makna berpuasa...

patriq said...

bersederhana itu sudah mncukupi..sedih plak tgk kdaan budak tu!

efa said...

huhuh..sedihnyer..

Alia Asyura :) said...

kalau alia jumpa..mst nk bg dia mkn skit,kesian tgk dia..huhuhu

IntaNBerliaN said...

Sedihnya tgk gambar ni..