Segmen Raya Sakan : Teka Juadah Raya!! | Dunia sebenar Shida Segmen Raya Sakan : Teka Juadah Raya!!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Thursday, 2 August 2012

Segmen Raya Sakan : Teka Juadah Raya!!

   Assalammualaikum, peace upon you.
Untuk segmen lebih lanjut boleh klik banner atas yang superb ni "banner ni mesti keje afzal!! dah tau dah" ^_^
Jom skodeng depa yang hensem lagi cantik jelita ni :

 hint : BERINTI
punya susah nak teka^^ berjam shida tengok-tengok gambar ni tak dapat nak teka, ARRA mana rembat gambar ni!! kira ni jawapan samar-samar lah yer hampa! shida bagi dua jawapan :  Pau Goreng atau Popia Goreng tak kira nak teka sampai dua juga!! hahaaa^^ tapi apa kena mengena makanan yang shida teka dengan juadah raya..errrr???? 5 ogos tarikh akhir so cepat-cepat korang kalau nak teka dan menang hadiah bawah ni!!
korang nak?? serang AFZAL sekarang!!




16 Jari Ohsem:

Yana Aina said...

gudluck .. ^^
jom join GA yana http://nazlyizan.blogspot.com/2012/08/saya-nak-sampul-duit-exclusive-yana-1st.html

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk mcm manis..hihih..

good luck dear..

Pecinta pink^^ said...

wah susah nk teka ni..akma bab teka fail..hehe..btw gud luck tau:)

syiela said...

gud luck shida.. nak terjah gak la :)

Encik Atan said...

gud lak yo!....

dEdEQ dE wIshEs said...

MOGA BERJAYA SHIDA .. HEHEHE ..

izan mama mia said...

gd luck..saya dok tgk pic tu pon tak tau nak teka apa..

afzalsukasuki said...

pau goreng ke..popia goreng ni shida?mak aih tamak haloba tak menahan betei berharap kalau jawab betul dua2 leh menang 2x ganda ke hape?hahaha

Bdw trimas ea :D tunggu next wik afzal bagitau jawapan :D

Arra Ahmad said...

haha..gambar tu jumpa dekat almari atuk kiter yang dah umur 101 tahun:P

ayut said...

dah ada gaya ketupat palas sekali tgk..tp ni berinti plak ea..kompius jap...hahaha

azizah :) said...

gudluck shida... nak join jugak lah..tp tak tahu kuih ape tu..hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Good Luck ye Shida.. ^^

Zaza Ridzlan said...

macam sodap jek tgk kuih tu..hehe

Eca Dwinky Asha said...

nmpk gmbr pun da pening.ahhaha

caliph shuriken said...

gud luck shida.. ntah sy pun x reti nk teka ni, huh...

IntaNBerliaN said...

good luck shida..


emmm susah jugak nak teka ni yer..