Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? :: klik sini ::


Friday, 31 August 2012

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 55 rakyat Malaysia!

   Assalammualaikum, peace upon you.
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 55 buat seluruh rakyat Malaysia, sabah dan sarawak, tak kira walau dimana saja anda berada jika kerakyatan tu masih warganegara malaysia tu "Salam Kemerdekaan" dari shida untuk anda semua. So hari bersejarah ini semua rakyat malaysia cuti bagi yang bekerja tu tak mengapa nak sambut merdeka tak mestinya perlu cuti baru nak sambut, tengah kerja pun boleh sambut janji jiwa rakyat malaysia yang cintakan negara tu perlu ada! 
Macam shida sendiri hari ni cuti. Plan nak keluar kemana-mana belum ada mungkin bersantai saja dirumah sebab sabtu ahad shida masih kerja :3 (senyum malas "orang cuti aku kerja" ). Shida bangga duduk dinegara yang aman dan sentosa lagi bertuah kerana masih senyum setiap pagi ketika bangun pagi dan pergi kerja :) kalau kita tengok negara-negara lain setiap hari ada saja rusuhan peperangan yang berlaku, bunuh membunuh antara satu sama lain. Alhamdulilah di malaysia tiada semua tu bersyukur :) Untuk tema kali ni yang membawa maksud mendalam dan harapan bagi seluruh rakyat malaysia "Janji Ditepati" Jom kibarkan jalur gemilang!

Bayi yang selamat dilahirkan pada hari ni "Anak Merdeka"
Bersatu Kita Teguh Bercerai Kita Roboh Merdeka!! Merdeka!! Merdeka!!





27 comments:

  1. selamat merdeka shida =)

    comel2nya bayi merdeka tu..

    ReplyDelete
  2. selamat merdeka tuk ko...jgn lpe duet merdeka tuk aku..kihkihkih

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Kemerdekaan :D

    ReplyDelete
  4. seronok jadi anak merdeka......
    bayi bertuah......
    salam kemerdekaan...

    ReplyDelete
  5. salam merdeka, bangga jd anak Malaysia ni =)

    ReplyDelete
  6. salam merdeka buat shida.. :)

    ReplyDelete
  7. salam merdeka buat shida.. :)

    ReplyDelete
  8. Salam.

    Shida! Takda pa2,hehehe.

    Ooo..shida keja sabtu ahad ya..takpa2..ramai lagi yg keja sabtu ahad..daku juga T___T huk3.

    #eh, selamat berkenalan juga,hihihi

    ReplyDelete
  9. MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA

    ReplyDelete
  10. happy merdeka day sida..wahh cakap omputih lak heheee ^_^

    ReplyDelete
  11. salam merdeka kak shida :)

    ReplyDelete
  12. salam merdeka iman, jiwa dan kehidupan kak shida ;)

    ReplyDelete
  13. kita satu bangsa dan satu negara....selamat merdeka shida....comelnya baby merdeka....

    ReplyDelete
  14. selamat hari kemerdekaaan...

    merdeka!

    ReplyDelete
  15. Salam kemerdekaan
    moga kita terus aman

    ReplyDelete
  16. selamat menyambut hari kemerdekaan juga. nak duit raya jugak leh? hehe

    ReplyDelete
  17. selamat menyambut hari kemerdekaan juga. nak duit raya jugak leh? hehe

    ReplyDelete
  18. selamat menyambut hari kemerdekaan juga. nak duit raya jugak leh? hehe

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.