Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 55 rakyat Malaysia! | Dunia sebenar Shida Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 55 rakyat Malaysia!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 31 August 2012

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 55 rakyat Malaysia!

   Assalammualaikum, peace upon you.
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 55 buat seluruh rakyat Malaysia, sabah dan sarawak, tak kira walau dimana saja anda berada jika kerakyatan tu masih warganegara malaysia tu "Salam Kemerdekaan" dari shida untuk anda semua. So hari bersejarah ini semua rakyat malaysia cuti bagi yang bekerja tu tak mengapa nak sambut merdeka tak mestinya perlu cuti baru nak sambut, tengah kerja pun boleh sambut janji jiwa rakyat malaysia yang cintakan negara tu perlu ada! 
Macam shida sendiri hari ni cuti. Plan nak keluar kemana-mana belum ada mungkin bersantai saja dirumah sebab sabtu ahad shida masih kerja :3 (senyum malas "orang cuti aku kerja" ). Shida bangga duduk dinegara yang aman dan sentosa lagi bertuah kerana masih senyum setiap pagi ketika bangun pagi dan pergi kerja :) kalau kita tengok negara-negara lain setiap hari ada saja rusuhan peperangan yang berlaku, bunuh membunuh antara satu sama lain. Alhamdulilah di malaysia tiada semua tu bersyukur :) Untuk tema kali ni yang membawa maksud mendalam dan harapan bagi seluruh rakyat malaysia "Janji Ditepati" Jom kibarkan jalur gemilang!

Bayi yang selamat dilahirkan pada hari ni "Anak Merdeka"
Bersatu Kita Teguh Bercerai Kita Roboh Merdeka!! Merdeka!! Merdeka!!





27 Jari Ohsem:

Zaza Ridzlan said...

selamat merdeka shida =)

comel2nya bayi merdeka tu..

Katak Comel said...

selamat merdeka tuk ko...jgn lpe duet merdeka tuk aku..kihkihkih

Sally Yatiey said...

Selamat Hari Kemerdekaan :D

Remy hazza said...

seronok jadi anak merdeka......
bayi bertuah......
salam kemerdekaan...

babycomel said...

salam merdeka, bangga jd anak Malaysia ni =)

boni kacak said...

MERDEKA!!!!!!!!!!

Cik Nur said...

salam merdeka buat shida.. :)

Cik Nur said...

salam merdeka buat shida.. :)

Tinta Lana said...

Salam.

Shida! Takda pa2,hehehe.

Ooo..shida keja sabtu ahad ya..takpa2..ramai lagi yg keja sabtu ahad..daku juga T___T huk3.

#eh, selamat berkenalan juga,hihihi

dEdEQ dE wIshEs said...

MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA MERDEKA

cci said...

salam merdeka shida..

mummyriena said...

salam merdeka wehhh ^_^

patriq said...

happy merdeka day sida..wahh cakap omputih lak heheee ^_^

Alia Asyura :) said...

merdeka kak yay!!

efa said...

salam merdeka kak shida :)

fiQRa said...

salam merdeka iman, jiwa dan kehidupan kak shida ;)

Che Rosliza Che mat said...

kita satu bangsa dan satu negara....selamat merdeka shida....comelnya baby merdeka....

Peyan Sanstaro said...

salam merdeka :)

zulhilmi tempoyak said...

selamat hari merdeka shida.. :)

Mia Liana said...

selamat hari kemerdekaaan...

merdeka!

ayut said...

salam merdeka shida!

caliph shuriken said...

salam merdeka, shida ^^

azizah :) said...

selamat bercuti syg..

sop said...

Salam kemerdekaan
moga kita terus aman

Solehah Shamsuddin said...

selamat menyambut hari kemerdekaan juga. nak duit raya jugak leh? hehe

Solehah Shamsuddin said...

selamat menyambut hari kemerdekaan juga. nak duit raya jugak leh? hehe

Solehah Shamsuddin said...

selamat menyambut hari kemerdekaan juga. nak duit raya jugak leh? hehe