Wordless Wednesday | buruk orang lain nampak..buruk sendiri............?? | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | buruk orang lain nampak..buruk sendiri............??


Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 1 August 2012

Wordless Wednesday | buruk orang lain nampak..buruk sendiri............??

   Assalammualaikum, peace upon you.
jauhilah sifat-sifat macam ni ya kawan-kawan ^_^







click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

31 Jari Ohsem:

Unknown said...

hahaha.. dalam maksudnya ni.hehe

caliph shuriken said...

yup, jauhi jgak kwn2 buruk pangai cmni, erkk...

Ezad Skytech said...

kalau nak tegur org lain tu..kita tgk diri kita dulu...kan :D

> harap dijauhkan la dari sikap yg mcm ni..aihhh...

P.S - Apesal mmg terbaik kan tapi limit dia sikit sgt...tu yg tak berapa best...

Anonymous said...

hihi suke2 jngan suke menilai org len

fardhila fawwazy blogspot said...

huhu..btul..tq ingtkn:)

mummyriena said...

time skolah byk jumpa mmber gini kan shida..serikkk dah aku hahaaa ~

tilam.BKFM said...

hahaa..lawak lak aku tgk kartun ni shida..hahaa :D

patriq said...

insyallah pat kawan yg baik sida =="

IntaNBerliaN said...

mmg patut dijauhi pun.. tak elok ni...

fieda said...

bahaya dgn org gini kan shida..

Elih Japahar said...

Betul tu...ramai org mcm ni :P

Unknown said...

nampak buruk orang lain je padahal diri sendiri lagi teruk dari itu..tak payah la nak menunjuk orang..diri sendiri pon belum tentu baiknya..huhuhu

nuyui a.k.a miss YUI said...

trok toi perangai cmtu.

odahonebizz said...

"ketawakan org lain pakai baju bertampal diri sendiri pakai baju koyak nampak boxer" perumpamaan terbaru...hoho...maksudnya : jangan suka ketawakan org lain kalau diri sendiri lagi teruk dari org lain

Admin said...

sebelum tgk org kena tgk diri sendiri dulu baru leh tegur

Diari Si Froggie said...

betul2.. kadang2 kita tak sedar kita dah buat orang kecil hati. Moga Allah jauhkan kita dari perangai sebegini.. Shida yang baik.. :)

ayut said...

hihihi..tak mau la gini.adehh.parah gini :)

syiela said...

buruk orang mmg cepat nampak pun kan

mintak di jauhkan sifat sebegini

Unknown said...

ya btul tu.. jauh kan dari sifat ni

Pecinta pink^^ said...

selalu nya memang bgitulah,,hmm..moga kita di jaukan dari sifat2 ini..

Unknown said...

aku malu tul bila tgk umat kita saling kutuk mengutuk satu sama lain di bulan yang mulia ni..

huhu perasan tak kat fb skrng ni diorng dok kutuk pasal olimpik je.. tak abis2 ngan illuminati, etc.. daripada buat benda tu, baiklah beribadat..

kita kan tetamu Allah di bulan ramadhan :)

dEdEQ dE wIshEs said...

TENGOK DULU KITE CAMNE BARU TEGUR .. KEHKEH

Anonymous said...

Yup!! betol tu..

Seelok - eloknya lebih baik jaga kain kita dari sibuk jaga kain orang lain kan.. =D

ecadwinkyasha said...

xsedar diri tu.hahaha

Unknown said...

Betul2. Mintak dijauhkan daripada sifat begini :)

Unknown said...

thanks ;)

Unknown said...

hahahha... die punya koyak lagi la besar... ahakz... berangin belakang, tak perasan ker?? ahakz... dalam maksud ni... hehehhe... peace...

IntaNBerliaN said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Arra Ahmad said...

yang itu tak sedar diri namanya.:)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

minta dijauhkan dari sifat2 begini..^^

insan_marhaen said...

hehe..ramai yang begini kan... Boleh menjaga tepi kain orang tapi jangan sampai menyelak kain orang lain dan jengok2 juga kain sendiri..takut2 jadi macam ni la..