Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? :: klik sini ::


Wednesday, 1 August 2012

Wordless Wednesday | buruk orang lain nampak..buruk sendiri............??

   Assalammualaikum, peace upon you.
jauhilah sifat-sifat macam ni ya kawan-kawan ^_^







31 comments:

  1. hahaha.. dalam maksudnya ni.hehe

    ReplyDelete
  2. yup, jauhi jgak kwn2 buruk pangai cmni, erkk...

    ReplyDelete
  3. kalau nak tegur org lain tu..kita tgk diri kita dulu...kan :D

    > harap dijauhkan la dari sikap yg mcm ni..aihhh...

    P.S - Apesal mmg terbaik kan tapi limit dia sikit sgt...tu yg tak berapa best...

    ReplyDelete
  4. hihi suke2 jngan suke menilai org len

    ReplyDelete
  5. time skolah byk jumpa mmber gini kan shida..serikkk dah aku hahaaa ~

    ReplyDelete
  6. hahaa..lawak lak aku tgk kartun ni shida..hahaa :D

    ReplyDelete
  7. insyallah pat kawan yg baik sida =="

    ReplyDelete
  8. mmg patut dijauhi pun.. tak elok ni...

    ReplyDelete
  9. bahaya dgn org gini kan shida..

    ReplyDelete
  10. Betul tu...ramai org mcm ni :P

    ReplyDelete
  11. nampak buruk orang lain je padahal diri sendiri lagi teruk dari itu..tak payah la nak menunjuk orang..diri sendiri pon belum tentu baiknya..huhuhu

    ReplyDelete
  12. "ketawakan org lain pakai baju bertampal diri sendiri pakai baju koyak nampak boxer" perumpamaan terbaru...hoho...maksudnya : jangan suka ketawakan org lain kalau diri sendiri lagi teruk dari org lain

    ReplyDelete
  13. sebelum tgk org kena tgk diri sendiri dulu baru leh tegur

    ReplyDelete
  14. betul2.. kadang2 kita tak sedar kita dah buat orang kecil hati. Moga Allah jauhkan kita dari perangai sebegini.. Shida yang baik.. :)

    ReplyDelete
  15. hihihi..tak mau la gini.adehh.parah gini :)

    ReplyDelete
  16. buruk orang mmg cepat nampak pun kan

    mintak di jauhkan sifat sebegini

    ReplyDelete
  17. ya btul tu.. jauh kan dari sifat ni

    ReplyDelete
  18. selalu nya memang bgitulah,,hmm..moga kita di jaukan dari sifat2 ini..

    ReplyDelete
  19. aku malu tul bila tgk umat kita saling kutuk mengutuk satu sama lain di bulan yang mulia ni..

    huhu perasan tak kat fb skrng ni diorng dok kutuk pasal olimpik je.. tak abis2 ngan illuminati, etc.. daripada buat benda tu, baiklah beribadat..

    kita kan tetamu Allah di bulan ramadhan :)

    ReplyDelete
  20. TENGOK DULU KITE CAMNE BARU TEGUR .. KEHKEH

    ReplyDelete
  21. Yup!! betol tu..

    Seelok - eloknya lebih baik jaga kain kita dari sibuk jaga kain orang lain kan.. =D

    ReplyDelete
  22. Betul2. Mintak dijauhkan daripada sifat begini :)

    ReplyDelete
  23. hahahha... die punya koyak lagi la besar... ahakz... berangin belakang, tak perasan ker?? ahakz... dalam maksud ni... hehehhe... peace...

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  25. yang itu tak sedar diri namanya.:)

    ReplyDelete
  26. minta dijauhkan dari sifat2 begini..^^

    ReplyDelete
  27. hehe..ramai yang begini kan... Boleh menjaga tepi kain orang tapi jangan sampai menyelak kain orang lain dan jengok2 juga kain sendiri..takut2 jadi macam ni la..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.