Komentar ke 9999, 10000, 10001 dan top komen blog shida | Tahniah!! | Dunia sebenar Shida Komentar ke 9999, 10000, 10001 dan top komen blog shida | Tahniah!!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 4 September 2012

Komentar ke 9999, 10000, 10001 dan top komen blog shida | Tahniah!!

   Assalammualaikum, peace upon you.
Akhirnya keluar juga  entri ini, lega sebab niat shida nak buat perkara ni terlepas juga hajat AMIN. Jadi tahniah kepada yang bertuah. Amboi bertalu-talu komen masuk malam tu hehee^^ ada yang komen sampai 2 3 kali, tak apa shida tak marah pun suka ada lah! hahaa^^ so shida dah dapat mereka yang bertuah tahniah! lepas ni boleh lah selalu singgah-singgah blog shida sebab ada banyak lagi kejutan yang bakal shida buat nanti. Bagi yang tak berjaya tu jangan lah merajuk (dah tak reti nak pujuk ni!) ya bukan rezeki namanya tapi mereka yang singgah blog shida tak rugi apa-apa sebab shida selalu terjah blog korang juga. Lagi-lagi yang berada dalam bloglist shida tu, tiap-tiap hari shida datang baca entri terbaru, komen-komen so tak ada siapa kalah dalam hal ni. Semua menang bagi shida. Cuma yang terpilih adalah yang bertuah hehee :) Terima kasih korang sebab korang blog shida terhasilnya sebegini. Tanpa korang siapa lah shida dan blog Dunia sebenar Shida ni :)

TOP15 Jari Mereka Ohsem! dan yang bertuah adalah : Kak Intan Berlian
Hadiah Review Blog dari shida

KOMENTAR KE 9999 : FiqraCake/Mastura
Hadiah Review Blog dari shida

KOMENTAR KE 10000 : Ezad SkytechBlog
Hadiah Misteri dari shida, ezad PM shida dekat FB ya :)

KOMENTAR KE 10001 : Onitsukahana
Hadiah Review Blog dari shida

Jadi TAHNIAH! semuanya, untuk Ezad lekas-lekas PM shida ya! dan review shida akan bermula pada hari khamis insyallah jika tiada kerja urgent! yang perlu shida buat masa tu. Bagi yang tak berjaya nak dapat no. no. suspek tu. Tak apa shida BW blog korang satu persatu ok? senyum :) heheee^^ Macam tu lah :)






32 Jari Ohsem:

caliph shuriken said...

wahh, nice.. kuar jgak akhirnya en3 ni.. congratz kt semua ^^

azizah :) said...

wah wah..tahniah pd yg telibat..hehehe shida ni memang blogger yg baik,peramah dan menghargai kawan2 blogger yg lain.. gud job syg!

dEdEQ dE wIshEs said...

TAHNIAH TUK MEREKA3 ^_- .. HEHE ..

miz ruha said...

tahniah2!! :)

boni kacak said...

wah..hana pun ada lah.. tahniah hana.. :)

Mia Liana said...

tahniah kepada semua yang bertuah tu.....

syiela said...

tahniah...amboi bertuah sungguh depa semua

Che Rosliza Che mat said...

tahniah...untuk semua...kad raya shida dah sampai terima kasih ya...

Solehah Shamsuddin said...

wah tahniah semua.shida, leh x bgtau sy cmne ye nk wt widget utk bilangan semua komen tu?

Ezad Skytech said...

wahh..komen ezad sangkut yang ke 10000 utk blog shida ni ye...wow..hee...

P.S - nanti ezad PM shida ye...hadiah apa yg misteri sgt tu..:D

cci said...

wahh..tahniah semuanya..

-meeSUPERGIRL- said...

tak sangka jari mee ohsem jugekkkk . hehe :)

Remy hazza said...

tahniah kepada yg bertuah......
special blog treatment dari shida nanti......
tak sangka remy pun tersenarai dlm jari mereka ohsem.....
mekasih shida..... always support lah!!!

IntaNBerliaN said...

aik.. akak xtau pun pasal ni.. tp akak menang yer.. time kasih shida :-)

sorry sbb akak dh lama xjenguk sini.. skrg ni akak mmg dah kurang bw.. makin besar kandungan, makin xlarat nak ngadap kmputer lama2...

lynndAmya said...

tahniahhh kepada pemenang ! hehe (n_n)

lewisdotmy said...

wahh, dah sampai 10000 lebih komentar

mummyriena said...

tahniahhh yang tersuspek oleh blogger shida nih hehheeeee :D

Crew Fathi said...

Tahniah lah kepada yang berjaya... ^_^

hnahdy said...

Waah TQ kak Shida. Ingat hana terjoin contest dari blog kak shida.hehe

patriq said...

tahniah yg lain :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah2..tahniah kpd mereka semua =)

ayut said...

ewahh..hahha..tahniah semua yg terlibat..nanti dtg lg blog shida ea.eh?bt mcm owner plak :p shida ohsem la..rajin bt suprise kan ;)

Wanieys said...

tahniah kpeda merek....bestnyer :)

Sally Yatiey said...

Tahniah2 ;D hee

hazwan hairy said...

alaaa hery dh xtersenrai kan...sedehhh

Cik Tie@Akak said...

tahniah buat semua pemenang

sop said...

tahniah kepada pemenang,,

fieda said...

tahniah buat mereka..

Pecinta pink^^ said...

wah..tahniah buat mereka semua..sedih nye kita xde plak :P hikhik

Eca Dwinky Asha said...

wahhh....bertuahnya.

Shasha Yacob said...

hambuii siap dapat hadiah misterui lagi.

Shasha Yacob said...

eh eh, lupa nak cakap tahniah. hihi. ni baru tahu ni