Wordless Wednesday | Apa yang tak kena dengan kedai ni?? | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Apa yang tak kena dengan kedai ni??

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 12 September 2012

Wordless Wednesday | Apa yang tak kena dengan kedai ni??

   Assalammualaikum, peace upon you.
sumber : facebook




41 Jari Ohsem:

Nisa Greennnpanda said...

kdai ubat yg mmg "tak untung"..hehe..

Fyfy Liew said...

Tak ada yang tak kena pun. ><

-meeSUPERGIRL- said...

memang mengaku tak un tong keee kedai nih? HAHAHA

Ahmad Haziq Azlan said...

Kedai Ubat Tak Un-Tung.
kesian plak kat Tuck Oon Thong ni.
macam mana la bapak dia bagi nama dulu ye

Mia Liana said...

huhuhhu..... kak mia tak reti nak tafsir gambar...

IntaNBerliaN said...

ooo kedai ubat ni tak untung yer... rugi lah dia berniaga.. hihi

Chikova_Airashii said...

tuck oon thong = tak untung..
mmg xuntung la kan..hahahaha

nuyui a.k.a miss YUI said...

oon takde..haha.

Sop said...

aiyak.. tarak untung loh.. hwhhw

yuyu said...

kenapa dengan kedai ni??

Remy hazza said...

patut ler pintu tak bukak....!
tarak untung ma.....

faridah nazurah said...

haha kedai ubat tak untung..

syiela said...

apa tak kena ye.. puas menilik dah ni :)

syiela said...

muahahahaha baru perasan.. adeh bila nak kaya kalau camni :)

Chuu Muqhlis said...

kdai ubat tradisional?

caliph shuriken said...

siyes.. apa yg x kena tu? erkk...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..tak untung.. :D

Che Rosliza Che mat said...

apa yg tak kena erk? sis pun konfius hihihi

aisya said...

bila la kedai ni nak untung kalau asyik2 tak untung je. haha

azizah :) said...

hahaha untung ke tak tu....heheehe

Mk Syahir said...

hayya..ini macam bulih bankrupt maaa..

mummyriena said...

kenapa la parent dia letak nama mcm tu ksian seumur hdp tak untung hahaaa adoii... =))

Azza Afdzal said...

mcm tau jer kedai ney di mana hihihi

dEdEQ dE wIshEs said...

KEDAI UBAT XUNTUNG ..

KEDAI XUNTUNG ..

HAAHHA

dEdEQ dE wIshEs said...

KEDAI UBAT XUNTUNG ..

KEDAI XUNTUNG ..

HAAHHA

patriq said...

hahah mst dsbalik nama tu kedai tu untung heheee.. :p

hazwan hairy said...

tak untung...hikk

gigiAriEma said...

haha kebetulan nama dia yee. pndai toke...

Sally Yatiey said...

Hahahahaha. Ada jugak nama kedai macam ni. Hee

Alia Asyura :) said...

sian toke asik2 tuck onn thong heheee :D

Eca Dwinky Asha said...

mmg takuntung macam ne.hahaha :P

Katak Comel said...

mcm ni nme kdai pn ade ke..ape pown tak bole

babycomel said...

memang low profile sungguh mr tuck oon thong tu =)

BeLLa said...

ahahahhaha mcm kat pekan rawang je tmpt tinggal wa

Ezad Skytech said...

haha...nama kedai ni kelakar..."tak untung"

P.S - kena tunggu dpn peti surat ni nanti...hee...thanks ye shida...

duniafana said...

hahaha...patut la tutup ja..

fieda said...

ooo..talak untung ini kedai oooo..hihihi

Yousof said...

Kena promosi lebih sikit ni untuk dapatkan untung...


;D

Pecinta pink^^ said...

hehe..sme mcm mereka ckp talak untung ma :P

padin said...

hahah mula2 aku agak pasal banyak sangat signboard nama kedai, rupanya perkataan tak untung tu ye? patutla tertutup je tu ekekee

Wanieys said...

alamak mmg tak untung la kedai ni haha