awan awan nano shida :) | Dunia sebenar Shida awan awan nano shida :)

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 14 October 2012

awan awan nano shida :)

   Assalammualaikum, peace upon you.
Cantik tak awan-awan tu? shida snap waktu time pagi kelmarin lingkungan pukul berapa eh shida dah lupa tapi serius shida terpandang cantik sangat-sangat, lokasi berhampiran tempat kerja shida :) pastu tiba-tiba teringat pula dekat blog shida yang juga ada awan-awan nano kecil molek tu kan hehee :) Rindu nak mengomen, shida nak blogwalking dulu kat blog korang, rasa lama tak terjah! Ohya shida dah sihat :)




30 Jari Ohsem:

Fendy said...

cantiknya...pandai ambil gambar...

IntaNBerliaN said...

sk tgk awan setompok2 camni.. ;-)

IntaNBerliaN said...

sk tgk awan setompok2 camni.. ;-)

boni kacak said...

Indahnya ciptaan Dia kan? :)

Sue PeLik said...

kreatif betul shida neh hihihihi

Zira Hasnan said...

Singgah la ke blog sy.
Masih baru di dunia blogging ni.hehe

Zirahasnan.blogspot.com

baby comel said...

lokasinya dimana tu shida?

caliph shuriken said...

bgus laa dh sihat ^^

klau ada DSLR, sy pun suka amik pic cmni...

dEdEQ dE wIshEs said...

WAH .. ALHAMDULILLAH .. KAK SHIDA DA UKEYH .. HEHE ..

COMEL LA AWAN NANO NANO TU .. HEHE

dEdEQ dE wIshEs said...

WAH .. ALHAMDULILLAH .. KAK SHIDA DA UKEYH .. HEHE ..

COMEL LA AWAN NANO NANO TU .. HEHE

Emas Putih said...

Pencinta biru ke? hehehe

cci said...

mmg cantik ar awan tu.. err.. shida x sehat ke.. alorr siannya.. patutla bape ari x nampak bw.. ^_^

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantik..indah ciptaanNya..

cikji said...

Ciptaan Tuhan yg mengagumkan

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

cntik awan kdg boleh nmpk mcm2

Si Matatajam said...

Tenang ja bila tgk awan di langit...nice captured

Karukord Jagau's said...

cantek...!

azizah :) said...

Alhamdulilah shida dah sihat :) selamat berblogwalking yer..

memang cantik ciptaan Tuhan kan..

Sop said...

ooo sesuai dengan tema blog shida
alhamdulillah dah sihat :)

Shasha Yacob said...

molek juga awan disana. hik hik.

Zul De Alexis said...

cantik sgt awn2 tu kak..bila tengok rasa damai n tenang..indahnya :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

indah ciptaan ALLAH.

Remy hazza said...

putih bersih jer awan nano tu.....

PinkUmmi said...

memg cntik..

aisya said...

Paling suke tgk awan masa matahari nak terbenam tu. masyaAllah, cantik sgt.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik la shida awan tu..Alhamdulilah shida dh sihat :)

ayut said...

ni mesti layan perasaan kan....hahaha :p

Che Rosliza Che mat said...

cantik...ciptaan Allah..

fieda said...

cantik awan2 tu..

Khairul Zamri said...

rajin snap2 ye