PEMENANG-PEMENANG ANUGERAH BLOCKBUSTER | Dunia sebenar Shida PEMENANG-PEMENANG ANUGERAH BLOCKBUSTER

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 7 October 2012

PEMENANG-PEMENANG ANUGERAH BLOCKBUSTER

   Assalammualaikum, peace upon you.
Tahniah kepada semua pemenang pada malam ini dan tahniah juga kepada Syamsul Yusof kerana membawa pulang 5 Anugerah dari BlokBuster Astro Ria. Fuhh^^ banyak sungguh dan sememangnya dia layak terima kesemua anugerah yang tercalon. Tahniah Syamsul Yusof :)
 
ANUGERAH KHAS PFM - Syamsul Yusof

1.       Anugerah Filem Drama Muzikal terhebat - Nur Kasih the movie
2.       Anugerah Lagu Soundtrack Filem terhebat  - Ombak Rindu
3.       Anugerah Filem Aksi Terhebat - KL Gengster
4.       Anugerah Watak Penyangak Terhebat - Fikri Bakar (Klip 3GP)
5.       Anugerah Director Baru Terhebat - M.Suryaa (Sumpahan Puaka)
6.       Anugerah  Hero Baru Terhebat - Shahir (Karak)
7.       Anugerah Heroin Baru terhebat - Tasha Shila
8.       Anugerah Filem Kelakar  Terhebat -  Hantu Bongceng
9.       Anugerah Filem Takut Terhebat - Khurafat
10.   Anugerah Tuan Director Terhebat - Syamsul Yusof  (KL Gangster)
11.   Anugerah Hero Terhebat - Zizan Razak (Hantu Bongceng)
12.   Anugerah Heroin Terhebat - Yana Samsudin (Bini-biniku Gangster)
13.   Anugerah Astro Fisrt Terhebat - Kongsi
14.   Anugerah Filem Terhebat - KL Gangster




29 Jari Ohsem:

dEdEQ dE wIshEs said...

OH ZIZAN .. HEHEHE .. REZEKI KAMO LAGIK .. TAHNIAH SEMUA ARTIS2 .. NGEE~

Solehah Shamsuddin said...

wah hebatnya shamsul! terbaikla...

Remy hazza said...

kl gangster menang besar malam nie...... tahniah syamsul yusof...

Remy hazza said...

kl gangster menang besar malam nie...... tahniah syamsul yusof...

Che Rosliza Che mat said...

samsul...memang terbaik.....cayalah zizan menang....sis ingatkan aaron menang....kikiki

-meeSUPERGIRL- said...

perghhhhhh 5 ??? mmg tiptop .. smlm tak tgk sb tgk bola . haha . tp syamsul mmg layak sb filem dy sume best !

azizah :) said...

Mmg hebat la kl gangster .citer nya pon best ..mmg layak dapat

aisya said...

1st time dgr anugerah penyangak hebat tu nak tergelak. takde ke nama anugerah yg elok sikit ke. haha

Sally Yatiey said...

Syamsul yusof !!!! Hehe

Deq's Qienz said...

ermmm ada AA di situ..hehee..sis, sy dah wat kan dah pages tuh..semuadah ok la..hikhik..sori ganggu sis ya.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

zizan razak berjaya kalahkan hero2 len hihihihi

ieda said...

citer nie memang hebat
specailly pelakonnya !

tahniah buat shamsul !

Bui Junaidi said...

MAAF TAU SBB DH LAMA KAK BUI X SINGGAH..HUHU

TAHNIAH KPD BUAH HATI KAK BUI..ERON AJIS..HEHEHE

Emas Putih said...

not bad shida :) hehe

RazFiRa said...

yea yana samsudin menang! hepinyer!

jaakechik said...

tahniah pada semua pemenang...anda hebat!

Zul De Alexis said...

wah! taniah pada filem2 yg menang:)

caliph shuriken said...

klmarin x tgk tapi tau dia menang besar ^^

sop said...

x tgk pun
hanya baca dr update rakan2 :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Samsul menang besar...
Tahniah buat semua pemenang..^^

ayut said...

mmg syamsul amek smua dh gaya yer..hihi.tahniah pemenang smua

Yousof said...

Aku tau pun pasal ni lepas kawan bagitau masa lepak dengan warung, tak ambik kisah sangat..

Tapi bila dia cakap yang Anugerah Hero Baru Terhebat dapat kat Shahir, Anugerah Heroin Baru terhebat dapat dekat Tasha Shila kitaorang cuma rasa macam 'hmmm ok diaorang memang 'hebat'.

;D

PinkUmmi said...

wah tahniah kpd pemenang

syiela said...

akak tengok kejap je pastu masuk tido

Si Matatajam said...

Syamsul Yusof grab sakan tuh...Seronok bapak dia..bangga....Tapi watak penyangak hebat tu M rasa Khir Rahman yg lebih layak la...

IntaNBerliaN said...

akak xtgk plak sbb xda astro.. hihii

btw, tahniah utk semua :-)

Nisa Greennnpanda said...

xde astro, so xtgk pun, huhu~.. T_T

Shasha Yacob said...

zizan je dekat saya, hoho

fieda said...

ingat aaron yg akan menang..