Sifat Merendahkan Diri | Orang Yang Merendah Diri | Dunia sebenar Shida Sifat Merendahkan Diri | Orang Yang Merendah Diri

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Thursday, 11 October 2012

Sifat Merendahkan Diri | Orang Yang Merendah Diri

   Assalammualaikum, peace upon you.
Spontaneous Thursday



click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

32 Jari Ohsem:

Unknown said...

InsyaAllah...

Unknown said...

banyak kelebihan org yg merendah diri ni...tak rugi..jangan jadi smbong bodoh semua benda dia buat sia2 jer..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Moga sifat merendah diri sentiasa ada dlm diri kita..

nuyui a.k.a miss YUI said...

like like like...

Unknown said...

info yang terbaek dari ladang. tapi aku xsombong, moh lerr terjah youu. hihi

dEdEQ dE wIshEs said...

BETOL3 ^_^

Unknown said...

nice! :)

Nizam Ijam said...

InsyaAllah berubah kearah yang lebih baik :)

Unknown said...

RENDAH HATI PUN OK JUGAK..^_^

ecadwinkyasha said...

xperlu nk sombong2 la..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

semoga rasa sifat rendah diri sentiasa ada dalam diri kita :)

Mrs Velentine said...

rendah diri tue adalah lebih baik..

-meeSUPERGIRL- said...

malu bertanya sesat jalan .. huahuahua.

kak shida, yg "anda terlepas entri ini" tu ke? yg tu mee copy link jee .. huk

boni kacak said...

saya sangat bersetuju dengan awak :)

ayut said...

mmg setiap masa kita kna blaja..so,mmg stiap msa kena merendah diri.siapa kita nak sombong...

cci said...

merendah diri perkra yg paling baik skali.. ^_^ cam cci.. ehehe... *perasan..

Cik Rose said...

memang kena amalkan sikap rendah diri ni :)

Misya said...

Salam. Wah your blog sgt menarik & ohsem! =) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

hazwan hairy said...

setuju sgt2...xperlu nk belagak kn..

Unknown said...

tak perlu kita meninggi diri aNdainya kita tak tahu.... tak salah bertanya...dari kita hilang haluan dgn sendiri....

caliph shuriken said...

yup, btul tu.. nice sharing ^^

Tinta Lana said...

Salam.

Betul apa shida gtau tu.

Bila rendah diri, kita akan sedar, apa2 pun yg ada pada kita, bukan milik kita sbnrnya..semua datang dari DIA.

mummyriena said...

nie sharing shida..sma2 la mrendahkn diri..:D

patriq said...

pat xrendah..pat makin tinggi sida ngeeeee.. :D

Unknown said...

perkongsian yang baik..

insyaAllah :)

Nisa Greennnpanda said...

sy nie slalu aje rndah dri, huhu~... tp xb'tmpat.. "-_-

Cikrosecute said...

perkongsian yg menarik...shida..merendah diri amalan yg mulia

Solehah Shamsuddin said...

yes its true shida. jadi amalkanlah sifat rendah diri

Unknown said...

inshaAllah :)

IntaNBerliaN said...

a'aa kita mmg kne selalu merendahkan diri...

fieda said...

insyaallah..

Az imah said...

Subhanallah sy muhasabh diri

www.iamfinancestudent.blogspot.com