Wordless Wednesday | dah lama hidup ke bang!! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | dah lama hidup ke bang!!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 24 October 2012

Wordless Wednesday | dah lama hidup ke bang!!

   Assalammualaikum, peace upon you.




37 Jari Ohsem:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha lama sgt dh tu hidup kuang3

Aida Omar said...

mak aih.. nie kira macho ke nie? hahaha.. sekali kena maut sudahnya.

Remy hazza said...

sampai camtu sekali.....
tangga pun pakai tangga buluh.....
cam kat myanmar jer nie.....

dEdEQ dE wIshEs said...

HAHAHA .. KOK YE PUN GIGIH BEKERJA .. PK2 LA KESELAMATAN TUH .. HAIYO

mummyriena said...

brani sgguh slumber duk atas kabel nk mampuihh cepat ke..huhuhu..

boni kacak said...

adoi..apa yang dorang buat tu??hahaha

♥ Nana BamBam ♥ said...

eh. die buat apo tu ?

Peyan Sanstaro said...

Sudah lama hidop kot !!

patriq said...

slumber duk tas tu..gilo!!

caliph shuriken said...

jadi BBQ baru tau, erkk...

Shasha Yacob said...

dah lama hidup tu, tu pasal dia barani sungguh. hooho

misz uzmy said...

Pakaian dh safety tp yg lain adoii..

ayut said...

hahaha..sape la nk tanggung tu nnt klu jd pape.. -_-"

nuyui a.k.a miss YUI said...

rileks je tu..hihi.

Mila Ahmad said...

eh keje giler kan ?

maitimie said...

apa yang dia cuba nk buat tue?

err??

miz ruha said...

berani sungguh,,, tak pikir nyawa ke..

syiela said...

adeh... sayangilah nyawa anda

Emas Putih said...

hahahahaha.. gila berani ^^

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hai shida..busy ker skang ker line tenet kaco lg hihihi

Mrs Velentine said...

cari penyakit ni

Deq's Qienz said...

Mak oii jenis tak gayat dia nih..huhh semangat

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

stedy ar...huhahu

Si Matatajam said...

Isk2 tak Sayang nyawa ni,,

Cik Nur said...

seriau tgk...

PinkUmmi said...

BRANI MATI...HUHU

sop said...

x ambil kira keselamatn langsung kan?
bahaya gilers

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Berani abang ni... :D

OdahOne OdahOneBizz said...

kalau silap teknik ni sure rentung termasuk org2 yg kat bawah tu...hoho...kita yg tengok ni pun rasa mcm nak rentung

Mia Liana said...

uiiiii boleh plak buat macam tu... mana ada ciri2 keselamatan dan membahayakan diri dan rakan-rakan sekerja... huhuhuhuhu

aisya said...

dahsyat.. sy yg tengok ni yg takut.. huhu..

Yousof said...

Mencuba sesuatu yang baru dengan cara yang lebih mencabar!! hehehe

-meeSUPERGIRL- said...

perghhhh gila ! skali kena karen kunkkk ..

azizah :) said...

bahaya wei.. ya ampun! dah lama hidup ke....huhuhu

IntaNBerliaN said...

bahaya tu...

Che Rosliza Che mat said...

tak ada safety..bahaya...

fieda said...

ape la dorang ni..