Wordless Wednesday | Kenali Wajah Mereka (artis luar negara) | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Kenali Wajah Mereka (artis luar negara)

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 31 October 2012

Wordless Wednesday | Kenali Wajah Mereka (artis luar negara)

  Assalammualaikum, peace upon you.
kenal ke?? hehee^^




32 Jari Ohsem:

Mrs Velentine said...

kenal pic bawah..dah besar dh kan drg

Fendy said...

hodoh bila dah transform...haha..disebalik wajah mereka..

nuyui a.k.a miss YUI said...

tu dia..beza sgguh!

shiyda said...

pic yang ke-3 tu , hilang kemancungan hidung terus ! hebat . haha

-meeSUPERGIRL- said...

cmane dy buat yg hidung bapak panjang jd nmpak lubang hidung je? omputeh neh pelik .. haha

syiela said...

yang bawah sekali tu sangat comel.. tapi sekarang tak pastu la rupa depa camna

Si Matatajam said...

Pict budak Shaolin tu, mmg Ensem yek bila dah besaq...

baby comel said...

haah, rindu kat sibotak berdua tu.. dulu ske benor tengok cerita kungfu depa..
takut nak tengok gambar2 kat atas tu =)

Peyan Sanstaro said...

Semua pernah tgok tapi paling ohsem pic yang paling bawah sekali.. Cute macam saya **Nakjugak ;p**

hazwan hairy said...

pndai dorg buat kan.....

dEdEQ dE wIshEs said...

KENAL CIKIT2 JE .. HAHA

Aida Omar said...

serius penangan mekap depa terbaik ooo.. sampai tak dapat cam wajah sebenar pelakon tu.. tapi yang last sekali tu kenal. haha.. tak sangka dah besar depa kan.. hensem gitu

bukanretis said...

coolll~~~


hye retis shida! ;)

aisya said...

yg pic last tu handsome! haha.. dulu suke giler tengok filem tu.. hehe

dhia adawiyah said...

haha .. yang last tuuu ! kenal .. haha .. comel lah !

AHMAD AFIQ said...

msia xada make up artis hebat ni

♥ Nana BamBam ♥ said...

gambar 1, 3, 4, 5,6,8, dan last sekali tu..memang kenal sangatt..hhehe

KorN said...

yg bawah skali tu mesti la knal... best kot cter kungfu dorang dluu

Eca Dwinky Asha said...

bila da transform lain je jadinya.hehehe

Misz Mieza said...

Owh, baru tau.. Hehe.. =)

azizah :) said...

tak berapa kenal sgt..hehehe

Nora Karim said...

dasat la make up depa... smpi boleh transform cam gitu sekali... eh yg bawah tu kenal.. dah besar dah dorang...

Sop said...

dah besar dorang tuh...
suka lakonan mereka masa kecil.. hehehe

ayut said...

knal2x...lg yg paling last tu..hahahaha...suke tgk diorg :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

owh mcm tu rupa depa noh hehehe...

miz ruha said...

ada yang kenal,, ada yang tak kenal.. ^_^

Yousof said...

Empat orang sekali dia bawak batak. Thorbaik! heheh


Gambar last tu paling legend!! Tiba² rindu nak tengok budak berdua tu dalam cerita... ;D

Syaifuddin Alias said...

haha..saya kenal semua ..semua duduk belakang rumah saya ni ..haha

Nisa Greennnpanda said...

knal3, hehe.. ^_^

IntaNBerliaN said...

lps mekap mmg lain betoi muka dorang kan..

Che Rosliza Che mat said...

semua sis kenal...dan pernah tengok dorang berlakon..

fieda said...

wah.....rindu la kt budak tecik 2 org tu..dulu mmg selalu tgk filem dorang..best...terutama yg gemuk tu..kelakar..