Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? :: klik sini ::


Friday, 2 November 2012

Tazkirah Jumaat | duit abang duit ayang, duit ayang duit ayang la ;)

   Assalammualaikum, peace upon you.
apa pendapat kawan-kawan tentang hal ini? hehee ^_^



39 comments:

  1. kalau nak ikutkan memang tanggungjawab suami..

    kalau suami tu kerja gaji rendah, isteri kena bantu sikit2 la..

    baru adil :)

    ReplyDelete
  2. duit sy duit sy, duit org lain pandai2 diorg blanja laa, hikk...

    ReplyDelete
  3. saya lebih rela bersabar lagi daripada kawin selagi belum benar2 bersedia dari segi kewangan dan tanggungjawab...

    ReplyDelete
  4. Tajok tu cm iklan kedai 1 Malaysia.. Hehehe :)

    ReplyDelete
  5. Pendapat saya isteri pun perlu membantu suami juga jika duit suami dah abis untuk membayar segala bil dan keperluan. Sekarang ni kalau nak mengharapkan suami sorang memang tak cukupkan.

    ReplyDelete
  6. kalau MV duit suami duit MV duit Mv pun duit suami..

    ReplyDelete
  7. Memang duit isteri hak diorang.., nak tambah lagi hugaj tapi tiba2 idea hilang sebab letih sangat berjalan harini :(

    ReplyDelete
  8. Bagi akak..bila dah kahwin tu semuanye harus di kongsi bersama..^^

    ReplyDelete
  9. saya sokong ..hehe... sangat bernas ayat ni

    ReplyDelete
  10. hehehe kalau pinjam kena la bayar balik...tapi tak salah kan kalau isteri menolong suami..heeeeee

    ReplyDelete
  11. hmmm..bagi saya berat sama dipikul, ringan sama dijinjing. mcm tu la dlm rumahtangga ni. kena ada tolak ansur. tapi nafkah tu suami tetap kena bagi x kira dlm bentuk wang atau hartabenda.

    ReplyDelete
  12. korn tak kawen lagi.. jadi xde isteri...*eh, mcm x kena je komen dgn entry ni. hehe

    ReplyDelete
  13. HEHEHE .. BTUL2 .. PTUT BYAR BLIK .. TP JGN LA PLAK PKSE2 BYAR .. CKUP SEKADAR GTAW SKALI XDE DUIT N NK PKAI DUIT .. HOHO

    ReplyDelete
  14. apa pendapat sy, sy setuju dengan tajuk entri shida.. ^_^

    ReplyDelete
  15. hmmm... tak tau nk komen ape.. hehe

    ReplyDelete
  16. owh.. I see.. hehe..
    thanks for sharing ye shida.. ^_^

    p/s - shida ade flu gak eh? get well soon tau...

    ReplyDelete
  17. tak elok mintak duit isteri kecuali isteri memberi utk membantu suami..... hidupkan kena saling tolong menolong.....ringan sikit beban suami nanti.....

    ReplyDelete
  18. mmg btul pon tu...mane blh.klu istri yg memberi secara suke rela xpela..mne leh paksa2x..huhuhu

    ReplyDelete
  19. mas setuju tajuk kak shida tu. heeee, tapi memang tanggungjawab suami. andai suami betul2 terdesak, tak kisah. yg pasti bayar balik. cewahhh jadi along la si iteri nanti.. hehehe.

    dan settuju sangat dengan pandangan tan sri harussani :)

    ReplyDelete
  20. sharing is caring sida heheeee :D

    ReplyDelete
  21. Setuju apa yang terkandung dalam ni.. :)

    ReplyDelete
  22. sokong sesangat ! huhu bsar tanggungjawab suami ni :)

    ReplyDelete
  23. aku suri rumah wehh aku xleh nk komen ape haii nih ^_^

    ReplyDelete
  24. kalau is3 nak tlg xpa tp kalau hsbd dah niat nak pinjam.. knelah byr balik.. sbb itu dikira 'pinjam'

    ReplyDelete
  25. tapi kalau isteri nak bantu x salah... hehe... keje dua2 pon kdg2 x cukup. zaman skrg ni serba mahal..kan?

    ReplyDelete
  26. sepatutnya cam tu lah
    tp apa salahnya kalau berkongsikan?
    kesenangan sama2 nikmati
    bahagia pun bersama
    jd x yah berkira dr segi kewangan dan juga kerja rumah :)

    ReplyDelete
  27. dulu ustazah kt sek rendah akak pun pesan bagitau mcm ni jg :)

    ReplyDelete
  28. isteri tu pulak tolong lah suami .. jgn kje nak kikis jee . hahahha

    ReplyDelete
  29. ye la kalau niat nk pinjam kena lah byr kan...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.