Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? :: klik sini ::


Friday, 23 November 2012

Tazkirah Jumaat | Pesanan Untuk Lelaki dari Ustaz Azhar Idrus

   Assalammualaikum, peace upon you.
klik untuk tumbesaran yang sihat dan lebih jelas :)

Pesanan Untuk Lelaki :
1. Jangan pikat WANITA kalau anda tak bersedia cintakan dia.
2. Jangan buat WANITA tu jatuh cinta kalau anda tak cintakan dia.
3. Jangan memberi WANITA harapan kalau anda tidak pasti.
4. Jangan sakitkan hati WANITA kalau tiada hati untuknya.
5. Jangan mainkan perasaan WANITA kalau anda tiada perasaan untuknya.
6. HARAM jika jadikan WANITA itu kekasih tetapi tiada niat untuk nikahinya.



salam jumaat, selamat beramal :)




34 comments:

  1. sebab tu hery msih sgle...opss..haha

    ReplyDelete
  2. harap sgt kaum lelaki dengar nasihat uai ni,,, sebab dah ramai sangat wanita jadi mangsa,, tapi,, wanita pun jangan la buat laki mcam tu jugak,, hehe

    ReplyDelete
  3. Nasihat ini khas untuk lelaki di luar sana...

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah...kena ingat pesan ustaz......

    ReplyDelete
  5. nasib baik sop dah kahwin.. hehhe

    ReplyDelete
  6. mesti kena ada matlamat dlm sesuatu perhubungan.. pls dont if u dont want

    ReplyDelete
  7. tu la kan,nasib i dah kawen.lain la klu wife i nak rasa madu aww :D

    ReplyDelete
  8. SALAM JUMAAT AKAK .. INSYA ALLAH ... XKAN TERJADI CAMTU .. AMIN

    ReplyDelete
  9. Merenung2 kata2 diatas..

    hi syida, lama xjumpa.rindu la.. =)

    ReplyDelete
  10. done a.aziz..kacak deh dia hehehe

    yup btul2 !!

    ReplyDelete
  11. Nurul suka ceramah UAI.. terbaik..

    ReplyDelete
  12. btol . semoga kita dapat lelaki yang betul2 ikhlas nk nikah dgn kita :")

    ReplyDelete
  13. ustaz azhar the best lah, hah' orang disni, peminat utama tau.hjaha

    ReplyDelete
  14. HARAM jika jadikan WANITA itu kekasih tetapi tiada niat untuk nikahinya. <--ini yang paling penting sebenarnya.. :)

    ReplyDelete
  15. salam singgah....
    pesanan tu sgt bermakna... perlu dikongsi scr bersama... yeah....
    salam perkenalan.

    ReplyDelete
  16. pesanan sgt bermakna buat sang lelaki!

    ReplyDelete
  17. hehee..dah jd suami pn shida oitt heeeee ;D

    ReplyDelete
  18. Kaum Adam kena amik siyes pasal ni..

    ReplyDelete
  19. ingat ingat ye wahai kaum lelaki..take note!

    ReplyDelete
  20. suka dgn kata UAI ni.. mmg baguslah! :-)

    ReplyDelete
  21. suka dengar ceramah ustaz azhar...

    ReplyDelete
  22. haram tu penting...jgn mainkan perasaan org..btul ckp UIA tu tau :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.