Tazkirah Jumaat | Pesanan Untuk Lelaki dari Ustaz Azhar Idrus | Dunia sebenar Shida Tazkirah Jumaat | Pesanan Untuk Lelaki dari Ustaz Azhar Idrus

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 23 November 2012

Tazkirah Jumaat | Pesanan Untuk Lelaki dari Ustaz Azhar Idrus

   Assalammualaikum, peace upon you.
klik untuk tumbesaran yang sihat dan lebih jelas :)

Pesanan Untuk Lelaki :
1. Jangan pikat WANITA kalau anda tak bersedia cintakan dia.
2. Jangan buat WANITA tu jatuh cinta kalau anda tak cintakan dia.
3. Jangan memberi WANITA harapan kalau anda tidak pasti.
4. Jangan sakitkan hati WANITA kalau tiada hati untuknya.
5. Jangan mainkan perasaan WANITA kalau anda tiada perasaan untuknya.
6. HARAM jika jadikan WANITA itu kekasih tetapi tiada niat untuk nikahinya.



salam jumaat, selamat beramal :)




34 Jari Ohsem:

intanfirdaus247 said...

terbaik lah Ustaz Azhar!

hazwan hairy said...

sebab tu hery msih sgle...opss..haha

Nurmujahidah Ismail said...

harap sgt kaum lelaki dengar nasihat uai ni,,, sebab dah ramai sangat wanita jadi mangsa,, tapi,, wanita pun jangan la buat laki mcam tu jugak,, hehe

-meeSUPERGIRL- said...

bacalah lelaki .. Haram!

Cik Nur said...

Nasihat ini khas untuk lelaki di luar sana...

Remy hazza said...

InsyaAllah...kena ingat pesan ustaz......

Sop said...

nasib baik sop dah kahwin.. hehhe

Mummy Adriana said...

UAI sangat ohsem :)

baby comel said...

mesti kena ada matlamat dlm sesuatu perhubungan.. pls dont if u dont want

afzalsukasuki said...

tu la kan,nasib i dah kawen.lain la klu wife i nak rasa madu aww :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

btol2...

dEdEQ dE wIshEs said...

SALAM JUMAAT AKAK .. INSYA ALLAH ... XKAN TERJADI CAMTU .. AMIN

Zaza Ridzlan said...

Merenung2 kata2 diatas..

hi syida, lama xjumpa.rindu la.. =)

Mrs Velentine said...

setuju

sHaRiNa eLyaNa said...

done a.aziz..kacak deh dia hehehe

yup btul2 !!

Cik Nurul Siezuka said...

Nurul suka ceramah UAI.. terbaik..

Nisa Greennnpanda said...

sungguh b'makna.. ^_^

PinkUmmi said...

nice sharing shida

Cik Fie said...

btol . semoga kita dapat lelaki yang betul2 ikhlas nk nikah dgn kita :")

patriq said...

pat single =)

Shasha Yacob said...

ustaz azhar the best lah, hah' orang disni, peminat utama tau.hjaha

boni kacak said...

HARAM jika jadikan WANITA itu kekasih tetapi tiada niat untuk nikahinya. <--ini yang paling penting sebenarnya.. :)

aisya said...

betul betul betul.. =)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

salam singgah....
pesanan tu sgt bermakna... perlu dikongsi scr bersama... yeah....
salam perkenalan.

azizah :) said...

pesanan sgt bermakna buat sang lelaki!

mummyriena said...

hehee..dah jd suami pn shida oitt heeeee ;D

Si Matatajam said...

Kaum Adam kena amik siyes pasal ni..

Azhafizah Md Nor said...

ingat ingat ye wahai kaum lelaki..take note!

IntaNBerliaN said...

suka dgn kata UAI ni.. mmg baguslah! :-)

miz ruha said...

suka dengar ceramah ustaz azhar...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

UAI mmg bagus..kaum adam take note ok

ayut said...

haram tu penting...jgn mainkan perasaan org..btul ckp UIA tu tau :)

caliph shuriken said...

noted ^^

Che Rosliza Che mat said...

memang terbaik...