Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? :: klik sini ::


Wednesday, 21 November 2012

Wordless Wednesday | Pray For Gaza!

   Assalammualaikum, peace upon you




35 comments:

  1. YaALLAH..sebaknya tgk..!

    Sama2 kita berdoa untuk saudara kita di sana...

    ReplyDelete
  2. kekadang remy tak sanggup nak tatap kanak2 malang di gaza tu...terlalu sayu.....betapa kejamnya manusia berhati binatang cam israel tu.....

    ReplyDelete
  3. pray for gaza . semoga Allah melindungi saudara kita di sana , amin ..

    ReplyDelete
  4. hmmm.. sebaknya dada melihat keadaan saudara2 kita di sana....

    ReplyDelete
  5. semoga mereka dilindungi .. amin :)

    ReplyDelete
  6. tak tahan la rasa asyk tngok gambar dorang,, tk sanggup dah rasa :'(

    ReplyDelete
  7. sedihnya..... pray for gaza...

    ReplyDelete
  8. Pray for Gaza!In Shaa Allah...semoga Allah melindungi saudara kita di sana...amin

    ReplyDelete
  9. Sedih.. sayu..

    jangan pernah berhenti berdoa.. moga saudara kita di sana selamat hendaknya

    ReplyDelete
  10. ya Allah sebaknya tengok kematian macam ni..semoga mereka mati syahid! kesian anak2.. pray for Gaza!

    ReplyDelete
  11. Ya ALLAH...
    Tak sggup akak tgk gmbr ank2 kecik yg tak berdosa jd mgsa kekejaman Zionis...Semoga ALLAH balas perbuatan mereka kelak...

    ReplyDelete
  12. ya allah.. budak2 tu, kesian. huhu..

    ReplyDelete
  13. Xsmpai hati nk melihat kesengsaraan mereka. Ya Allah. Kuatkan hati mereka. Mohon dipermudahkan segalanya

    ReplyDelete
  14. doa untuk mereka setiap masa.moga diringankan beban dan penderitaan saudara kita di sana.aminn

    ReplyDelete
  15. Sedihnya..moga Allah lindungi mereka disana..

    ReplyDelete
  16. smoga mereka dlm lindunganNya sentiasa...

    ReplyDelete
  17. tak sampai hati nk tgk huhuhu^^

    ReplyDelete
  18. Ya Allah akak xsanggup nk tgk dorang Shida..tambah2 tgk anak2 kecil..rasa kesian sgt2..hanya mampu doa dr jauh agar mereka disana sentiasa dilindungi

    ReplyDelete
  19. Ya Allah... tak sanggup nak tgk gambar ank2 tu... tingat ank sendiri

    ReplyDelete
  20. semoga mereka semuanya selamat. dan semoga Allah menurukan bala yg maha dasyat buat israel!

    ReplyDelete
  21. kak yana tak boleh tengok macam ni...sangat sedih sebab melibatkan kanak-kanak yang tak tau apa langsung..

    ReplyDelete
  22. Moga Allah selamat orang-orang Islam.. Amin

    ReplyDelete
  23. tengok pun rasa berlinang air mata :( syurga menanti mereka yang shahid,i'allah

    ReplyDelete
  24. jangan pernah berhenti berdoa...

    ReplyDelete
  25. Ya Allah...sedihnya tgk...huhuhu

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.