Wordless Wednesday | Pray For Gaza! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Pray For Gaza!

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 21 November 2012

Wordless Wednesday | Pray For Gaza!

   Assalammualaikum, peace upon you




35 Jari Ohsem:

ecadwinkyasha said...

jgn pernah berhenti.

Miss N™ said...

YaALLAH..sebaknya tgk..!

Sama2 kita berdoa untuk saudara kita di sana...

Unknown said...

kekadang remy tak sanggup nak tatap kanak2 malang di gaza tu...terlalu sayu.....betapa kejamnya manusia berhati binatang cam israel tu.....

Unknown said...

sedihnya....

Unknown said...

pray for gaza . semoga Allah melindungi saudara kita di sana , amin ..

boni kacak said...

hmmm.. sebaknya dada melihat keadaan saudara2 kita di sana....

Unknown said...

Pray For Gaza :@

-meeSUPERGIRL- said...

semoga mereka dilindungi .. amin :)

mummyriena said...

pray for gaza!

patriq said...

save bumi palestin!

dEdEQ dE wIshEs said...

SUBHANALLAH ..

mujagirl92 said...

tak tahan la rasa asyk tngok gambar dorang,, tk sanggup dah rasa :'(

Mrs Velentine said...

amin..

Mia Liana said...

sedihnya..... pray for gaza...

ayut said...

Pray for Gaza!In Shaa Allah...semoga Allah melindungi saudara kita di sana...amin

syiela said...

Sedih.. sayu..

jangan pernah berhenti berdoa.. moga saudara kita di sana selamat hendaknya

Unknown said...

ya Allah sebaknya tengok kematian macam ni..semoga mereka mati syahid! kesian anak2.. pray for Gaza!

hazwan hairy said...

sama2 berdoa..kesiannya :-(

Mimie said...

Ya ALLAH...
Tak sggup akak tgk gmbr ank2 kecik yg tak berdosa jd mgsa kekejaman Zionis...Semoga ALLAH balas perbuatan mereka kelak...

Unknown said...

ya allah.. budak2 tu, kesian. huhu..

Aimacomel said...

Xsmpai hati nk melihat kesengsaraan mereka. Ya Allah. Kuatkan hati mereka. Mohon dipermudahkan segalanya

Mimin Adam said...

inalillah. sebak hati ni

Azhafizah MN said...

doa untuk mereka setiap masa.moga diringankan beban dan penderitaan saudara kita di sana.aminn

Si Matatajam said...

Sedihnya..moga Allah lindungi mereka disana..

caliph shuriken said...

smoga mereka dlm lindunganNya sentiasa...

mummyriena said...

tak sampai hati nk tgk huhuhu^^

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Ya Allah akak xsanggup nk tgk dorang Shida..tambah2 tgk anak2 kecil..rasa kesian sgt2..hanya mampu doa dr jauh agar mereka disana sentiasa dilindungi

IntaNBerliaN said...

Ya Allah... tak sanggup nak tgk gambar ank2 tu... tingat ank sendiri

jaakechik said...

semoga mereka semuanya selamat. dan semoga Allah menurukan bala yg maha dasyat buat israel!

shahdiana said...

kak yana tak boleh tengok macam ni...sangat sedih sebab melibatkan kanak-kanak yang tak tau apa langsung..

Sop said...

Moga Allah selamat orang-orang Islam.. Amin

Unknown said...

always pray for gaza.

AA said...

tengok pun rasa berlinang air mata :( syurga menanti mereka yang shahid,i'allah

Unknown said...

jangan pernah berhenti berdoa...

Cikrosecute said...

Ya Allah...sedihnya tgk...huhuhu