26th Birthday Giveaway by ShidaR Ditutup dan Tamat | Dunia sebenar Shida 26th Birthday Giveaway by ShidaR Ditutup dan Tamat

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Thursday, 27 December 2012

26th Birthday Giveaway by ShidaR Ditutup dan Tamat

   Assalammualaikum, peace upon you.
  • 26th Birthday Giveaway by ShidaR DITUTUP dengan serta merta.
  • Penyertaan untuk hari ini 27.12.12 sehingga 11.59pm masih diterima dan penyertaan selepas itu tidak akan diterima dan dilayan dengan serta merta.
  • GA ini berlangsung selama 10 hari dan Pemenang akan shida umumkan pada 5 Jan 2013 sila alert bagi yang menang nanti ya :)
  • semua penyertaan akan shida semak bermula 28.12.12 dimana sesi blogwalking antara shida dan peserta bermula. 
  • 60 peserta aterwal akan shida pos Calendar tersebut hari ini jadi selewat-lewatnya minggu hadapan akan korang terima. Paling awal pun sabtu atau ahad mengikut cuti negeri masing-masing.
  • Bagi 60 peserta terawal yang masih belum beri shida detail boleh berbuat demikian segera, calendar akan shida pos bersama dengan pemenang-pemenang selebihnya. 
  • Sementara nak tunggu keputusan pemenang jom kita blogwalking blog ke blog sambil-sambil tu boleh tambah trafik + komen dan follower. Senarai peserta >> Peserta GA
  • terima kasih kepada semua peserta yang beri kerjasama yang awesome dan tahniah kepada pemenang.




15 Jari Ohsem:

Nadia Johari said...

sme2..leh kenl ramai kwn lagi..weee..=)

nuyui a.k.a miss YUI said...

besh2..hihi.tak sbr tunggu..

azizah :) said...

gudluck pada semua peserta...

Remy hazza said...

tahniah in advance kepada yg berjaya nanti......

Sop said...

wah.. dah tutup
selamat berjaya kpd semua peserta

shasha yacob said...

haippp, dah tutupp rupanya hihi :)

ayut said...

orait shida...5hb yer...noted ^^

Che Rosliza Che Mat said...

good luck untuk semua..

Nurul Faiz said...

nasib baik sempat join. hehe.

Leeza dayasari [santai leeza] said...

all da best semua..... <3

-meeSUPERGIRL- said...

tamat dah .. nasib baik awal :)

caliph shuriken said...

gud luck kpd semua ^^

Leeza dayasari [santai leeza] said...

all da best semua..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xsabar tgu ni shida hehehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Good luck untuk semua peserta..^^