Gambar-gambar artis malaysia dan rakyat malaysia di GAZA | Dunia sebenar Shida Gambar-gambar artis malaysia dan rakyat malaysia di GAZA

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 11 December 2012

Gambar-gambar artis malaysia dan rakyat malaysia di GAZA

   Assalammualaikum, peace upon you.
dalam setiap gambar ni ada ceritanya tersendiri. semua gambar shida ambil dari facebook Heliza Helmi dan Afdlin Shauki setiap gambar yang mereka upload ada cerita disebaliknya yang membuat kita rasa kita juga berada disana ketika membaca caption tersebut :) semoga mereka selamat pergi dan pulang. Pray For Gaza!




33 Jari Ohsem:

Azhafizah Md Nor said...

semangat tu yang penting..hulurkan bantuan selagi mampu..

Cik Nur said...

teruskan berdoa buat gaza..!

bersemnagat tgk diorgkan...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

yer benar. setiap gmbr ada cerita tersendiri.

baby comel said...

moga mereka semua selamat pulang nanti..

nuyui a.k.a miss YUI said...

depa p ibrt kt p juga...

Deq's Qienz said...

heliza yg sgt kiut kan..iskk suka tgk wajah dia.shida sihat ke??

azizah :) said...

pray for Gaza! semoga Gaza terus aman dan damai...

Cik Fie said...

Pray For Gaza ! :)

www.cikfie.com

Lyeen De Syifa said...

smoga smuanya selamat..:D

aisya said...

Rasa mcm nak je pergi sana tgk gambar2 ni. huhu

Nor Salmi said...

Ibupun selalu ke FB Heliza.. Kadang2 tersentuh hati baca catatan mereka di sana..

Mimie said...

seronoknye diorang dpt menabur bakti dan membantu org Gaza..Semoga Allah memberkati mereka di sana...

Hazmin Hamudin said...

Kena ada keberanian ni kalau nak pergi ke sana. Dorang yang tak pergi tau nak kutuk je. huhu

Nurmujahidah Ismail said...

moga niat mereka tidak dicerca dan dihina lagi oleh artis lain.. sdey rase,, :'( moga dorang selamat pergi dan selamat kembali jugak :)

Remy hazza said...

untung mereka dapat disana..... berkongsi rasa dan prihatin rakyat malaysia......

-meeSUPERGIRL- said...

amin .. semoga mereka selamat pergi dan pulang :)

zila manaf said...

im proud of you guys!!

Fendy said...

semangat mereka tidak pernah luntur...

Azza Afdzal said...

comey aihh heliza...di harap rakyat malaysia akan selamat pulang..

dEdEQ dE wIshEs said...

DEQ TINGIN SGT NAK G SANE .. :)

Mar Haini Abdul Rahim said...

Allahu Akbar, semoga Allah selamatkan perjuangan suci mereka. mari kita teruskan berdoa untuk saudara2 kita di sana :)

fieda said...

semoga mereka semua selamat pulang..

shasha yacob said...

wah, bestnya doranng, dapat berpijak sendiri di muka bumi gaza,

IntaNBerliaN said...

moga mereka selamat kembali

Che Rosliza Che Mat said...

Suka tgk Heliza...Semoga Perjuangan mereka dapat kebrkatan...

jaakechik said...

mereka sgt prihatin... bgus2x... semoga mereka selamat disana. amin.

syiela said...

Moga mereka kembali aman.. pray for gaza

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cutenye Heliza ni...

Moga perjalanan mereka selamat pergi & kembali..

OdahOne OdahOneBizz said...

jelesnya tgk diaorg dpt g sana...xpela yg penting kita support gaza dari sini...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sokong usaha murni dorang ni..moga semuanya dipermudahkan..In Shaa Allah

ayut said...

semoga kedamaian akan terus dapat dirasakan oleh rakyat palestin..amin...moga langkah artis kite blh dijdkan contoh utk membantu dgn kemampuan kita...

hazwan hairy said...

tlg kerana ikhlas bkn kerna nama..smga semuanya slmat :-)

mummyriena said...

alhmdllah pray for gaza!