Kecoh Penampakan Pocong di Kamunting, Taiping | Dunia sebenar Shida Kecoh Penampakan Pocong di Kamunting, Taiping

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 16 December 2012

Kecoh Penampakan Pocong di Kamunting, Taiping

   Assalammualakium, peace upon you
Korang tahu, hal penampakan pocong di Kamunting,Taiping dah kecoh sampai family shida pun turut dengar kisah ni. Pada mulanya hal ni berlaku di Kerian dan Kuala Kurau. Naik seram pula shida dengar, yerlah walau pun shida ni suka tengok cerita seram dan berhantu tapi tak la berani sampai nak bertemu. Ya allah jauhkan lah huhuh^^ sebelum adik shida ada beritahu yang hal ni dah kecoh dekat Group Taiping. Budak-budak dalam tu dah kecoh penampakan pocong di sekitar Kamunting,Taiping. aishhh^^ seram bangat deh! Blogger-blogger taiping ada ke yang dengar atau tahu hal ni??




34 Jari Ohsem:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

ngerinyer...

Emas Putih said...

xnak tgk gambar. scroll bawah cpat2 .hehe.. seram jugak eh. biasa la. kat ana2 pon ada benda tu

hazwan hairy said...

really?haha..okeh seram..ahha

nik ros said...

baru balik dari kamunting.duk kat hotel taiping. tak dgr lak mama kat sana cakap ade pocong

Rose Aimi said...

tahu tapi buat-buat tak tahu..hehe

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

xsuke pocong tau... seremmmm

Nurmujahidah Ismail said...

baru tahu ni dari blog shida,, aduusss,, mintak simpang la,, takut pengsan je,, :D

www.mujadafewa.my/

dEdEQ dE wIshEs said...

UI .. MINTAK JAUHHH ..

Zaf98 said...

akak ni... gamba poc0ng tu kemain besar! ><
ishishish...hati2 ye kak~ hehee... xD

Nadia Johari said...

tengok gambr pun dh tkut..ape lgi klo tgk depn2..

Nor Salmi said...

Biar betul, Shida..
Pocong tu muncul kat mana?

Mimie said...

seramnye

timm_bill said...

huk3..npew pic pocong tu besar sgt...

Fendy said...

scary la...

Cik Nur said...

a'ah...kecoh dah menda ni kan...
rasanya daerah larut matang tahu pasal ni...

dan kawan kepada kawan adik nur sendiri terkena...demam kot lepas tu...!

sekarang ni, mmg seramlah kalau berjaga2 smpai larut malam sorang2..huhuhuh

azizah :) said...

alahai ngerinya.. kalau boleh jangan la terjumpa benda2 ni.. tapi dia pon nak hidup gak.. hahaha

Nurul Faiz said...

alamak , kenapa ada gambar tu pulak? CF ni dah la penakut. huhuhu.

Faqihah Husni said...

teringat lak lagu pocongg pocongg ong ongg (parodi kosong)

Mish Apple said...

Area sini *Kuala Kangsar* pun ada dengar cerita jugak.

shasha yacob said...

hamboii, ngeri tuhh, mesti pocong yg xhidup tenteram nih

nuyui a.k.a miss YUI said...

nanti yui try tnya shapit..

Remy hazza said...

tu ker gambar pocong nyer|?????
hisss...... takut pulak teman nak balik kampung..... tapi kamunting ngan air kuning....jauh kut! naik bas pun turun kat simpang.....he3

ayut said...

gambar tu seram la shida..hohohoho.jgnla ternampak...dijauhkanlah..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

serammmmmmm la shida

fieda said...

nasib baik tertgk gambar tu di siang hari...huhuhu

Leeza dayasari [santai leeza] said...

adusss terbuka entri ni plak.

Si Matatajam said...

Nanti nak tanya Cik Nur la..dia dok tepeng..

-meeSUPERGIRL- said...

byk2 doa .. ishh . seram . seb baek tgk gambar neh pagi . haha

Cik Fie said...

seramnyer . haha :)

mummyriena said...

errr..seramnyerr...

patriq said...

serammnya..jgn dia melencong ketempat pat sudahhh..

Che Rosliza Che Mat said...

Seramnya...

kalam said...

AWAT POCONG DALAM GAMBAR TU ADA DONAT SEKETUL KT HIDUNG LAPO PLK AIH

Choct Milysweet said...

salam saya tinggal ditaman jana kemunting, saya dengar cerita tu dari opah saya yang duduk sebelah ngn rumah budak perempuan kene ganggu tu, kat kg.expo. katanya pocong tu belaan org, dan tuannya meninggal, namun kerana anak2 beliau x mahu waris so benda tu berkeliaran dan sebelum sampai kemunting, pocong tu dah nampak dulu kat selama. kemudian nampak kat kemunting. anak jiran tu perempuan, suka balik lewat malam ronda2 naik motor, jadi kebetulan dia bawak motor sebelum nak lintas jambatan sg kg expo tu nampak la pocong tu, dia takot nak tengok muka dia pun takot benda tu ikot balik rumah, so pusing jalan jauh.... sampai rumah demam...dan moral, dia dah x kua malam lagi. rumah opah aku no 330,kg.expo. pn. maimon. ok. tu la stakat tu... tapi kesian la pocong tu lompat2 jauh tu... nak cari tuan baru selama ngn kemunting agak jauh la.... heheheh dari bagan dah die lompat.