Keputusan Saringan Pertama Separuh Akhir Malaysia 1 - 1 Thailand Piala AFF Suzuki 2012 | Dunia sebenar Shida Keputusan Saringan Pertama Separuh Akhir Malaysia 1 - 1 Thailand Piala AFF Suzuki 2012

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 9 December 2012

Keputusan Saringan Pertama Separuh Akhir Malaysia 1 - 1 Thailand Piala AFF Suzuki 2012

  Assalammualaikum, peace upon you.
Hope semua tak marah-marah naa^^ seri ok lah kita tunggu pula saringan ke2 di Bangkok, Thailand ok. Hope malaysia boleh main ditempat orang nanti. Kita tunggu 13 Dec 2012 siaran langsung di tv. Kecewa ada la sikit sebab malaysia banyak sangat-sangat peluang cuma berharap mereka melipat gandakan usaha bermain di Bangkok, Thailand nanti. So keputusan penuh Malaysia 1 - 1 Thailand.
semalam Singapura bertemu Filipina untuk saringan pertama mereka seri juga Singapura 0 - 0 Filipina



24 Jari Ohsem:

shasha yacob said...

saingan sengit nampaknya disitu. fuhh .

Pecinta pink^^ said...

perlu mng di thailand..go go malaysia !!

dEdEQ dE wIshEs said...

TAHNIAH UNTUK MALAYSIA :)

Nurmujahidah Ismail said...

laa,,, ye ke,, tak pela,, rezeki ada di mana2,, muja tak tgk pun bola,, nk tahu result je,, hehe

Azhafizah Md Nor said...

ohhh seri ye dua dua..harap harap harimau malaya malaya lebih mengaum pasni..go go malaysia!

nuyui a.k.a miss YUI said...

jadilah dari kosong je kan..

Mrs Velentine said...

chayok2 Malaysia

Lyeen De Syifa said...

go malysia go!malysia goo..:D

Kelana Cinta said...

Thai main macam apa tah..Geram tengok.~Gol Norshahrul Idlan Talaha tu cantik arh..

Sop said...

harap akan menang di thailand nanti :)

Mimie said...

gugur jntung tgk bola sepak nih

Remy hazza said...

kita doakan kejayaan malaysia nanti...sokong dari jauh......

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Harimau malaya kena kuat lagi.

Cik Nur said...

dibangkok nanti harap malaysia menang..!

aisya said...

Mudahan M'sia berjaya mengalahkan Thailand utk perlawanan seterusnya nnti.. huhu

fieda said...

mudah mudahan malaysia plk menang ye..

shasha yacob said...

kita tunggu di peringkat kedua. :D

IntaNBerliaN said...

harap mlysia menang esok..

Che Rosliza Che Mat said...

Mudah-mudahan Malaysia masuk ke Final..

syiela said...

sungguh sengitkan

OdahOne OdahOneBizz said...

mangun harimau mangun!...kasi gajah tidur xbangun2..hoho

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

seri pulak kan..moga malaysia buat yg terbaik timbal balik ni utk mara ke final

ayut said...

nk tunggu timbal balik...hihihi..tak sabar rasa..hope masia dpt bg tentangan mcm yg pertama...

mummyriena said...

tak sabar nk tunggu esok shida kn..