Xpax: Don't Lose It All, Time To Get Data | Dunia sebenar Shida Xpax: Don't Lose It All, Time To Get Data

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 26 December 2012

Xpax: Don't Lose It All, Time To Get Data

   Assalammualaikum, peace upon you.
Hubungan adalah salah satu keperluan dalam setiap kehidupan manusia. Tak kira dari segi perhubungan percintaan, kekeluargaan atau perhubungan dengan sahabat handai. Andai kita bercinta dan kita dipilih untuk membuat perhubungan jarak jauh, apa yang bermain dalam fikiran kita? Masa yang diperlukan, talian untuk berhubung dan sekerap mana kita mampu berhubungan dengan pasangan kita. Jom tonton video ini seketika bagaimana perhubungan antara Amy dan Nick Episode 1:
Sedih bukan jika kita berada ditempat Amy, sentiasa menunggu orang yang dicintainya untuk terus dan terus berhubungan dengannya hanya kerana perhubungan jarak jauh ini. Adakah Amy akan terus menunggu? Situasi seperti Amy dah sering kita perlihatkan juga. Memang lumrah dalam percintaan atau perhubungan jarak jauh jika masalah tidak dapat berhubung, tiada pelan data yang sempurna menjadi punca.

Beri pendapat dan komen tentang video ini di :
Bagi shida pula sekarang memang dalam percintaan jarak jauh, nak kata jauh tu tak lah jauh mana masih di negeri yang sama. Cuma kekangan masa untuk luang masa bersama menjadi satu punca kenapa perhubungan kami dianggap percintaan jarak jauh. Tapi dengan adanya XPAX Pelan data ini kami sentiasa berhubung, berkongsi segala cerita yang ada. Rasa seperti hari-hari jumpa walaupun hanya dengan teknologi sekarang pengenalan WeChat, Skype dan lain-lain yang membawa kami terus berhubung tanpa henti :) jadi terus bersama Xpax pelan data dengan langkah mudah cuma dihujung jari sahaja, hanya perlu dail *128# untuk melanggani mana-mana pakej pilihan. Untuk keterangan lanjut, sila layari http://www.xpax.com.my/c1.php





23 Jari Ohsem:

mummyriena said...

eh, eh ade sambungan ke video ni shida??

baby comel said...

Cinta jarak jauh.. erm, baby kurang percaya & yakin sikit sebenarnya.. Mungkin hati tak cukup kuat. Apa2 pun, dgn kemudahan yg ada ni sedikit sebanyak membantu kita berhubung.. It's good

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Akak bercinta dulu pun jarak jauh juga..telepon lah sbg penghubung setiap hari... :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

twrn nmpk menrik..hihi..tau xpe..stu negeri tp jrg jumpa kira jrk jauh gak tu =)

aisya said...

skrg pkai maxis je.. tak pkai clcm dh.. huhu

Phat said...

masa bercinta PJJ masa kawin pun pJJ gak huk huk

-meeSUPERGIRL- said...

amboi .. hehe

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

xpakai celcom, pakai maxis..:)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Iklan ninleeza tgk.. Penuh tnda tnya sbnrnya. Skrg baru phm.

SM said...

Walau sesibuk manapun,sejauh mana tu ..saling ingat dan contact selalu itu penting. Hehe ,untuk siapa berdaftar dgn xpax,kihkih ... dah tengok vidoe tu :D

dEdEQ dE wIshEs said...

CINTE JARAK JAUH OK LAU PASANGAN TU SALING PAHAM N PERCAYE .. KALO XDE TU .. MEMG XLEH NK JAUH2 ..

Azza Afdzal said...

erm sama la kita cinta jarak jauh :(

Cik Nur said...

nur penguna celcom..dan juga maxis..hihihi..

tapi xpax ni mmg oklah...

shasha yacob said...

susah jugak kalau becinta jarak jauh nihkan, tapi kita kena tgk hati lah, sejauh mana kita percaya dam ikhlas, hihi macam bermotivasi pulak. saya masik kecik :D

Zul Aeriazz said...

mcm2 dugaan bercinta jarak jauh tapi kalau kuat dan mampu bolehlah teruskan...yg penting kepercayaan :)

azizah :) said...

jijah salah seorang hubungan jarak jauh.. ya pakai celcom memang berbaloi2 :)

hazwan hairy said...

alamk video xleh nk buka lak...

Remy hazza said...

percintaan jarak jauh kurang sukar dari perkahwinan jarak jauh...he3

Sop said...

apa agaknya yang terjadi episop seterusnya?

ayut said...

tgk video tu trasa mcm nnt pmpuan tu gan kwn dy plak..huhuhu...hbgn jrak jauh mmg tepon la hubungan yer....

Che Rosliza Che Mat said...

dulu akak penguna celcom....sekarg dah tukar maxis..hihihi..akak kurang percaya percintaan jarak jauh..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

akak smpai kawen ni still berjauhan...mmg berbaloi2 pakai celcom hihi

IntaNBerliaN said...

akak sampai skrg pengguna setia celcom... hihi