Wednesday, 26 December 2012

Xpax: Don't Lose It All, Time To Get Data

   Assalammualaikum, peace upon you.
Hubungan adalah salah satu keperluan dalam setiap kehidupan manusia. Tak kira dari segi perhubungan percintaan, kekeluargaan atau perhubungan dengan sahabat handai. Andai kita bercinta dan kita dipilih untuk membuat perhubungan jarak jauh, apa yang bermain dalam fikiran kita? Masa yang diperlukan, talian untuk berhubung dan sekerap mana kita mampu berhubungan dengan pasangan kita. Jom tonton video ini seketika bagaimana perhubungan antara Amy dan Nick Episode 1:
Sedih bukan jika kita berada ditempat Amy, sentiasa menunggu orang yang dicintainya untuk terus dan terus berhubungan dengannya hanya kerana perhubungan jarak jauh ini. Adakah Amy akan terus menunggu? Situasi seperti Amy dah sering kita perlihatkan juga. Memang lumrah dalam percintaan atau perhubungan jarak jauh jika masalah tidak dapat berhubung, tiada pelan data yang sempurna menjadi punca.

Beri pendapat dan komen tentang video ini di :
Bagi shida pula sekarang memang dalam percintaan jarak jauh, nak kata jauh tu tak lah jauh mana masih di negeri yang sama. Cuma kekangan masa untuk luang masa bersama menjadi satu punca kenapa perhubungan kami dianggap percintaan jarak jauh. Tapi dengan adanya XPAX Pelan data ini kami sentiasa berhubung, berkongsi segala cerita yang ada. Rasa seperti hari-hari jumpa walaupun hanya dengan teknologi sekarang pengenalan WeChat, Skype dan lain-lain yang membawa kami terus berhubung tanpa henti :) jadi terus bersama Xpax pelan data dengan langkah mudah cuma dihujung jari sahaja, hanya perlu dail *128# untuk melanggani mana-mana pakej pilihan. Untuk keterangan lanjut, sila layari http://www.xpax.com.my/c1.php





23 comments:

  1. eh, eh ade sambungan ke video ni shida??

    ReplyDelete
  2. Cinta jarak jauh.. erm, baby kurang percaya & yakin sikit sebenarnya.. Mungkin hati tak cukup kuat. Apa2 pun, dgn kemudahan yg ada ni sedikit sebanyak membantu kita berhubung.. It's good

    ReplyDelete
  3. Akak bercinta dulu pun jarak jauh juga..telepon lah sbg penghubung setiap hari... :)

    ReplyDelete
  4. twrn nmpk menrik..hihi..tau xpe..stu negeri tp jrg jumpa kira jrk jauh gak tu =)

    ReplyDelete
  5. skrg pkai maxis je.. tak pkai clcm dh.. huhu

    ReplyDelete
  6. masa bercinta PJJ masa kawin pun pJJ gak huk huk

    ReplyDelete
  7. Iklan ninleeza tgk.. Penuh tnda tnya sbnrnya. Skrg baru phm.

    ReplyDelete
  8. Walau sesibuk manapun,sejauh mana tu ..saling ingat dan contact selalu itu penting. Hehe ,untuk siapa berdaftar dgn xpax,kihkih ... dah tengok vidoe tu :D

    ReplyDelete
  9. CINTE JARAK JAUH OK LAU PASANGAN TU SALING PAHAM N PERCAYE .. KALO XDE TU .. MEMG XLEH NK JAUH2 ..

    ReplyDelete
  10. erm sama la kita cinta jarak jauh :(

    ReplyDelete
  11. nur penguna celcom..dan juga maxis..hihihi..

    tapi xpax ni mmg oklah...

    ReplyDelete
  12. susah jugak kalau becinta jarak jauh nihkan, tapi kita kena tgk hati lah, sejauh mana kita percaya dam ikhlas, hihi macam bermotivasi pulak. saya masik kecik :D

    ReplyDelete
  13. mcm2 dugaan bercinta jarak jauh tapi kalau kuat dan mampu bolehlah teruskan...yg penting kepercayaan :)

    ReplyDelete
  14. jijah salah seorang hubungan jarak jauh.. ya pakai celcom memang berbaloi2 :)

    ReplyDelete
  15. percintaan jarak jauh kurang sukar dari perkahwinan jarak jauh...he3

    ReplyDelete
  16. apa agaknya yang terjadi episop seterusnya?

    ReplyDelete
  17. tgk video tu trasa mcm nnt pmpuan tu gan kwn dy plak..huhuhu...hbgn jrak jauh mmg tepon la hubungan yer....

    ReplyDelete
  18. dulu akak penguna celcom....sekarg dah tukar maxis..hihihi..akak kurang percaya percintaan jarak jauh..

    ReplyDelete
  19. akak smpai kawen ni still berjauhan...mmg berbaloi2 pakai celcom hihi

    ReplyDelete
  20. akak sampai skrg pengguna setia celcom... hihi

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.