5 Peserta Maharaja Lawak Mega Mara ke Final | Jambu, Jozan, Shiro, Boboi, SayWho | Dunia sebenar Shida 5 Peserta Maharaja Lawak Mega Mara ke Final | Jambu, Jozan, Shiro, Boboi, SayWho

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Saturday, 12 January 2013

5 Peserta Maharaja Lawak Mega Mara ke Final | Jambu, Jozan, Shiro, Boboi, SayWho

   Assalammualaikum, peace upon you.
Akhirnya 5 Peserta separuh akhir layak dan mara terus ke lima-lima peserta ke final. Tahniah shida ucapkan kepada ke lima-lima peserta iaitu Jozan, Shiro, Jambu, Boboi serta SayWho dan terutamanya SHIRO, peserta yang sentiasa meningkat prestasinya dari minggu ke minggu. Bagi kumpulan Fav. shida iaitu JAMBU, sentiasa shida support dorang lawak dorang terbaik mantap tak pernah kecewa dengan persembahan mereka. Jangan lupa Final Maharaja Lawak Mega di Johor. Sama-sama kita nantikan pada minggu hadapan. Siapa lah yang bakal membawa pulang wang bernilai 500,000 ringgit??

5 Peserta Mara ke Final Maharaja Lawak Mega 2012

korang suka lawak peserta yang mana?



21 Jari Ohsem:

Nadia Johari said...

nad dah agak tiada penyingkiran..tapi mcm dah agk sape yang mennag..huhuhu..tapi hrp2 JAMBU menang..hehe..jambu lawak bershaja..

caliph shuriken said...

menarik plak tgk pic ala samurai boboi tu, huh...

dEdEQ dE wIshEs said...

JOZAN JOZAN JOZAN :)

aisya said...

biarpun tak tengok pun tp tetap sokong Jozan.. hehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

good luck untuk semua peserta..
Sokong Jozan..^^

Bui Junaidi said...

KAK BUI SUKA JOZAN,JAMBU DAN SHIRO..TP RSNYA YG AKAN JADI JUARA JAMBU KOT

boni kacak said...

agak2 siapa yang akan menang ni kan???hehehe

Cik Nur said...

jozan..jozan..!!
heeeee

Remy hazza said...

remy suka jozan... cuma semalam kureng sikit lawah zizan...sebab johan dah 2 minggu takde.....

hyz said...

percaya tak kalo aku ckp, aku tak tgk? haha

ayut said...

tak tgk....tp org ckp skrg jambu best..ye ker?

sa mic said...

masih setia dengan jozan ,hehe >,<

Leeza dayasari [santai leeza] said...

masih belum berkesempatan utk layan maharajalawak mega.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

jozan n jambu :-)

IntaNBerliaN said...

tahniah utk mereka semua... akak sokong jambu menang final... hihii

patriq said...

tahniah semuanya msuk final kan..

mummyriena said...

yg menang aku sokong hahaaa^^

Mimie said...

tahniah kpd mereka....sape la yg meng nti...tp siapa pun meng tetap sokong sbb dorg terbaekkk

Che Rosliza Che Mat said...

Tahniah...

Mrs Velentine said...

tahniah..rasanya saingan jambu & jozan

Cik Fie said...

jozan :)