Hadiah Surprises dari Blogger Mialiana | Thanks Kak Mia sayang | Dunia sebenar Shida Hadiah Surprises dari Blogger Mialiana | Thanks Kak Mia sayang

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 30 January 2013

Hadiah Surprises dari Blogger Mialiana | Thanks Kak Mia sayang

   Assalammualaikum, peace upon you.
Hooyehh^^ hadiah surprises dari Blogger Mia dah sampai petang semalam :) thanks sangat-sangat Kak Mia untuk pendrive Sony 4gb ni :) shida belum fikir lagi nak guna pendrive ni sebab shida baru beli pendrive Kingstone 8gb itu pun belum penuh lagi, shida tak tahu pun kak Mia nak bagi pendrive kalau tahu shida tak beli pendrive kingstone tu hehee ^_^ apa-apa pun thanks kak Mia shida hargai pemberian tu :) sayaaangnya dengan kak Mia :)




26 Jari Ohsem:

hazwan hairy said...

wah tahniah shida..best2..

Remy hazza said...

untungnya.... murah rezeki shida......

Cik Nur said...

rezeki..tahniah shida....

Sally Yatiey said...

Tahniah kak ;D hee

محمد رازيق said...

wah beruntung dapathadiah pendrive. pndrive sony tu. hehe

Nadia Johari said...

nnt penuhla tu pndrive 8gb..ehehe..leh gune yg 4g ni..

mummyriena said...

bestnya...tahniah shida!

sa mic said...

wah seronoknye , hehe ,taniah ye kak

Saya Wann said...

Tahniah kak :)

Mia Liana said...

sama2 dear.... thanks for this lovely entry.... sayang shida juga..

Mrs Velentine said...

Kak MV pun dah dapat..tq juga kak mia

CiK Bella said...

Bestnya dpt hadiah :D

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah Shida..^^

afzalsukasuki said...

rajinnya shida.untung tau orang rajin cenggini..tengok tu adiah dari blogger berlambak2 :D

tapi..afzal dah jadik makin malas hahaha

Azza Afdzal said...

tahniah...

patriq said...

tahniah sida :)

azizah :) said...

bestnya shida.. tahniah2..

ayut said...

tahniah shida...dpt pendrive tu...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. taniah awak. hehehe bestnya!

Bui Junaidi said...

BAGI DEKAT KAK BUI JER LAH..HIHIHI

FarhanahAdzlan said...

tahniahh..memang dah surprise dah tu :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah shida..murah rezeki shida

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,best2!!

IntaNBerliaN said...

wah, dpt pendrive lagi.. best tu :-)

Aina Areen said...

rezeki kak shida :) tahniahh :D

Cik Fie said...

wah ! untungnya :)