Pemenang Anugerah Juara Lagu 27 | Yunalis Zarai 'terukir dibintang' Juara AJL 2012 | Dunia sebenar Shida Pemenang Anugerah Juara Lagu 27 | Yunalis Zarai 'terukir dibintang' Juara AJL 2012

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 7 January 2013

Pemenang Anugerah Juara Lagu 27 | Yunalis Zarai 'terukir dibintang' Juara AJL 2012

   Assalammualaikum, peace upon you.
Tahniah kepada pemenang-pemenang Anugerah Juara Lagu 27 yang berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil. Antara artis/penyanyi yang terlibat dalam Anugerah Juara Lagu 2012 ini adalah :

1.Idola – Azlan & the Typewriter
2.Pelangi Senja – Stacy
3.Terukir Di Bintang – Yuna
4.Anak Kampung – Jimmy Palikat & One Nation Emcee
5.Ombak Rindu – Hafiz & Adira
6.Tanpamu – Amir Jahari
7.Lagu – Bedroom Santuary
8.Teman Pengganti – Black & RJ
9.Ku Akui – Hafiz
10.Simetri – Hazama & Amy Seach
11.Andai Ku Bercinta Lagi – Mojo
12.Patah Seribu – Shila Hamzah


Juara AJL 27 : Yunalis Zarai (terukir dibintang) dinyanyikan oleh AIZAT

Naib Juara AJL 27 : Azlan & The Typewriter (idola)

Tempat ke3 AJL 27 : Hafiz (ku akui)

Persembahan Terbaik AJL 27 :  Black feat Malique (teman pengganti)

Vokal Terbaik AJL 27 : Hafiz (ku akui)




28 Jari Ohsem:

dEdEQ dE wIshEs said...

TAHNIAH UNTUK PEMENANG :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

yup.. tahniah semua..

Cik Nur said...

Tahniah Yuna..Tahniah Aizat...!
dan tahniah buat mereka yg berjaya... :)

cci said...

tahniah yuna.. :)

Misz Mieza said...

Tahniah buat para pemenang! AJL tahun ni memang terbaekk ah! ^_^

Siti Rohaida Yusof said...

awesome..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Kak, nk tanya.. Mcm mana nak uat tajuk entri mcm akak. Maksud leeza yg lepas nombor 27 yg ada plang l tu... Huuu

diana said...

tengok masa umum pemenang je..heheh...ralit tengok bola..heheh

Anonymous said...

Tahniah Aweera, tahniah mojo serta edry Kru, kalian yang sepatutnya menang. tapi langsung 1 "award" pun tak dapat.
Juri AJL 27 memang pilih kasih, lagu sampah ciptaan yuna boleh menang!, lagu macam tu tiada mesej yang nak disampaikan.Sedih- sedih, tak tahu nak cakap apa.

boni kacak said...

tahniah kepada para pemenang.. lagu teman pengganti sangat2 mendayu2 malam tu.. saya paling tersentuh dengan lagu tu

azizah :) said...

tahniah pada pemenang...semua hebat2 belaka..

azizah :) said...

shida.. tadi jijah masuk ada malware la syg..

akubiomed said...

Tanniah kepada pemenang. Kalau Yuna bertanding malam tadi.

aisya said...

puas hati jugak lah dgn keputusan semalam.. hehe.. lagu Yuna tu mmg something, lain dr yg lain.. tu bg sy lah.. =)

Mas Zull said...

assalamualaikum shidar....tahniah2 pada yg berjaya...:)

Remy hazza said...

tahniah buat semua yg berjaya...paling ohsemmmtentunya hafiz sebab dah 3 tahun berturut2 vokal terbaik....

Bui Junaidi said...

KAK BUI SETUJU DGN BONI KACAK..TP DH REZEKI YUNA SO TAHNIAH KPDNYA..

mummyriena said...

yuna bestt!!

patriq said...

bola..bola..bola hehee

jaakechik said...

keputusan yg terbaik..jaa pun tgk AJL mlm tuuu.... :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

slumber aizat nynyi..besh.

Mrs Velentine said...

tahniah semua

ayut said...

tahniah bt pemenang semua....dgr kat radio je mlm tu..huhuhu

sa mic said...

taniah buat diorang ! Nampaknya hafiz masih kekal juara dalam vokal tiga tahun berturut2 ,kihkih

Mimie said...

Tahniah kpd pemenang...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

akak xtgk shida sbb qalief warded time tu

IntaNBerliaN said...

tahniah utk semua pmenang

Cik Fie said...

tahniah buat pemenang :)