Santai-santai ahad bersama Eca dan Adam | gambar anak-anak buah shida :) | Dunia sebenar Shida Santai-santai ahad bersama Eca dan Adam | gambar anak-anak buah shida :)

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Sunday, 13 January 2013

Santai-santai ahad bersama Eca dan Adam | gambar anak-anak buah shida :)

   Assalammualaikum, peace upon you.

Nur Adriana Batrisya  (eca)
Muhd Danish Adam (adam)

cuci mata sat tengok dua orang anak buah shida yang shida rindu sangat-sangat :) keletah dorang tak pernah shida lupa hari-hari terbayang dorang nangis dorang ketawa, hari tu masa cuti tahun baru shida bawa dorang and family mandi kolam renang dekat bukit merah, seronoknya main air dengan dorang. Wahhh^^ rindunya :( bila nak jumpa lagi anak-anak buah "makandak" ni (nama panggilan dorang panggil shida) bila pula nak merasa ada anak sendiri pula kan :p





27 Jari Ohsem:

Sheila Adziz said...

comel2 nyer anak buah shida... pandai... kecik2 dh solah... allhamdulillah...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alololo comey2 sungguh

IntaNBerliaN said...

ololooo cutenya senyum.. :)

syiela said...

comelnya budak berdua ni.. geram tengok

*** kalendar dah sampai.. thanks shida ^_^

Unknown said...

comel nyer...tersenyum jer...... rasa cam nak cubit2......

Leeza Dayasari said...

eh eh... comel2 belaka semuanya yerk.

Miss N™ said...

kiutnya diorgg..!!

hazwan hairy said...

alololo comelnya aih mcm untie dia juga.. :p

dEdEQ dE wIshEs said...

COMELNYE AKAK .. WAA~

Nadia Johari said...

bukit merah mmg best..shida ade 2 orang ank buah ke..

Dingdang said...

dua-dua pon comel. apa benda yang kena blur tu shida? hehe.

Kekzamanis said...

Nama penuh Eca sama ngan anak kawan Mieza.. Hehehe.. Cute dua2! ^_^

patriq said...

cute duaorang ni :))

ayut said...

hik3x..merasa ank sendiri??coming soon kot tu shida ;) lyan bdak2x mmg best..ilang stress :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel suggh mereka ini.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

alolo..comei2..:)

mummyriena said...

comelnya yg eca tu..kiutt dia senyum..

Anonymous said...

sgt2 comel :)

Mimie said...

comelnye eca...bambam

fieda said...

alahai..comel2..

fieda said...

kak fieda belum terima lagi calendar mini tu shida..tgk ramai kwn2 dh terima...huhuhu

Unknown said...

comelnya anak buah shida... :)

Deq's Qienz said...

cumienya :)

Mrs Velentine said...

cumil

Unknown said...

comeynya si eca tu.. suka tengok dia senyum! cute

-meeSUPERGIRL- said...

rindu ecaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'(

Cik Fie said...

dua2 comel ;)