Santai-santai ahad bersama Eca dan Adam | gambar anak-anak buah shida :) | Dunia sebenar Shida Santai-santai ahad bersama Eca dan Adam | gambar anak-anak buah shida :)

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 13 January 2013

Santai-santai ahad bersama Eca dan Adam | gambar anak-anak buah shida :)

   Assalammualaikum, peace upon you.

Nur Adriana Batrisya  (eca)
Muhd Danish Adam (adam)

cuci mata sat tengok dua orang anak buah shida yang shida rindu sangat-sangat :) keletah dorang tak pernah shida lupa hari-hari terbayang dorang nangis dorang ketawa, hari tu masa cuti tahun baru shida bawa dorang and family mandi kolam renang dekat bukit merah, seronoknya main air dengan dorang. Wahhh^^ rindunya :( bila nak jumpa lagi anak-anak buah "makandak" ni (nama panggilan dorang panggil shida) bila pula nak merasa ada anak sendiri pula kan :p





27 Jari Ohsem:

Pn. Sheila@CC said...

comel2 nyer anak buah shida... pandai... kecik2 dh solah... allhamdulillah...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alololo comey2 sungguh

IntaNBerliaN said...

ololooo cutenya senyum.. :)

syiela said...

comelnya budak berdua ni.. geram tengok

*** kalendar dah sampai.. thanks shida ^_^

Remy hazza said...

comel nyer...tersenyum jer...... rasa cam nak cubit2......

Leeza dayasari [santai leeza] said...

eh eh... comel2 belaka semuanya yerk.

Cik Nur said...

kiutnya diorgg..!!

hazwan hairy said...

alololo comelnya aih mcm untie dia juga.. :p

dEdEQ dE wIshEs said...

COMELNYE AKAK .. WAA~

Nadia Johari said...

bukit merah mmg best..shida ade 2 orang ank buah ke..

Nurul Faiz said...

dua-dua pon comel. apa benda yang kena blur tu shida? hehe.

Misz Mieza said...

Nama penuh Eca sama ngan anak kawan Mieza.. Hehehe.. Cute dua2! ^_^

patriq said...

cute duaorang ni :))

ayut said...

hik3x..merasa ank sendiri??coming soon kot tu shida ;) lyan bdak2x mmg best..ilang stress :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel suggh mereka ini.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

alolo..comei2..:)

mummyriena said...

comelnya yg eca tu..kiutt dia senyum..

MaYa MustWany said...

sgt2 comel :)

Mimie said...

comelnye eca...bambam

Fieda Rafli said...

alahai..comel2..

Fieda Rafli said...

kak fieda belum terima lagi calendar mini tu shida..tgk ramai kwn2 dh terima...huhuhu

miz ruha said...

comelnya anak buah shida... :)

Deq's Qienz said...

cumienya :)

Mrs Velentine said...

cumil

azizah :) said...

comeynya si eca tu.. suka tengok dia senyum! cute

-meeSUPERGIRL- said...

rindu ecaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'(

Cik Fie said...

dua2 comel ;)