Wordless Wednesday | kreatif betul! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | kreatif betul!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 30 January 2013

Wordless Wednesday | kreatif betul!

   Assalammualaikum, peace upon you.
mana paling kreatif??




27 Jari Ohsem:

Sheila Salim said...

assalamualaikum kak syida, hahaha comel dan kreatif! suka gambar duit singget tu hehehe

CiK Bella said...

make up kat kete. senang cket make up lau dah lambat nak p mana-mana. hehe

Mrs Velentine said...

nak stereng keta tue

Bui Junaidi said...

NO.6 TU BEST..MCM REAL JER

diana said...

menarik..:)

FarhanahAdzlan said...

tengok batman tu kelakar. retired pulak dahh die hahaha

Nory Zoulkefle said...

kreatiff giler....tak terpikir pon nak buat cenggini..hehe

Tok Kadi said...

semua kreatif hihihi... superman pun sama retired hihi..

Nur Emilya said...

Kretipnya yg duit singgit tu hahha.

Sally Yatiey said...

Kreatifffff :D

Nieyxzha Hassan said...

Haha..kat stereng kete pon jadi...hehehe

Leeza dayasari [santai leeza] said...

make up kat stereng kreta tu giler arrrrrr

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha kretipnyerrrr..yg duit tu mcm2 dorang buat kan

Mia Liana said...

memang kreatif ni..

ayut said...

bawah skali tu best..batman retired...hihihi :p

nuyui a.k.a miss YUI said...

yg tgn tu..huhu

Hanida Moss said...

duit kertas, stereng kereta tu paling awesome! hehe :)

Fieda Rafli said...

paling suka duit singgit tu..

jaakechik said...

semua nya kreatif. tapi pic yg pertama dan keenam tu lagi kreatif bagi jaa.

Remy hazza said...

semua kreatif...tapi remy suka yg duit tu.... empat watak berbeza......

Remy hazza said...

semua kreatif...tapi remy suka yg duit tu.... empat watak berbeza......

Nadia Johari said...

batman tu xleh tahan..haha

sa mic said...

part make up tu paling suka , hehe

azizah :) said...

memang kreatif!

IntaNBerliaN said...

akak berkenan yg gambar kedua last tu.. :-)

Aina Areen said...

duit singgit tu paling kreatif . hahaha. bukan senang nak lipat-2 mcm tuh. nk lipat bagi jd bentuk love pon tak jadi haaa :P

Cik Fie said...

semua comel :)