Wordless Wednesday | kreatif betul! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | kreatif betul!

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 30 January 2013

Wordless Wednesday | kreatif betul!

   Assalammualaikum, peace upon you.
mana paling kreatif??




click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

27 Jari Ohsem:

Sheila Salim said...

assalamualaikum kak syida, hahaha comel dan kreatif! suka gambar duit singget tu hehehe

Unknown said...

make up kat kete. senang cket make up lau dah lambat nak p mana-mana. hehe

Mrs Velentine said...

nak stereng keta tue

Unknown said...

NO.6 TU BEST..MCM REAL JER

Diana Rashid said...

menarik..:)

FarhanahAdzlan said...

tengok batman tu kelakar. retired pulak dahh die hahaha

Nory Zoulkefle said...

kreatiff giler....tak terpikir pon nak buat cenggini..hehe

Tok Kadi said...

semua kreatif hihihi... superman pun sama retired hihi..

emylase. said...

Kretipnya yg duit singgit tu hahha.

Unknown said...

Kreatifffff :D

Unknown said...

Haha..kat stereng kete pon jadi...hehehe

Leeza Dayasari said...

make up kat stereng kreta tu giler arrrrrr

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha kretipnyerrrr..yg duit tu mcm2 dorang buat kan

Mia Liana said...

memang kreatif ni..

ayut said...

bawah skali tu best..batman retired...hihihi :p

nuyui a.k.a miss YUI said...

yg tgn tu..huhu

Unknown said...

duit kertas, stereng kereta tu paling awesome! hehe :)

fieda said...

paling suka duit singgit tu..

jaakechik said...

semua nya kreatif. tapi pic yg pertama dan keenam tu lagi kreatif bagi jaa.

Unknown said...

semua kreatif...tapi remy suka yg duit tu.... empat watak berbeza......

Unknown said...

semua kreatif...tapi remy suka yg duit tu.... empat watak berbeza......

Nadia Johari said...

batman tu xleh tahan..haha

cik lisa said...

part make up tu paling suka , hehe

Unknown said...

memang kreatif!

IntaNBerliaN said...

akak berkenan yg gambar kedua last tu.. :-)

Aina Areen said...

duit singgit tu paling kreatif . hahaha. bukan senang nak lipat-2 mcm tuh. nk lipat bagi jd bentuk love pon tak jadi haaa :P

Cik Fie said...

semua comel :)