Handfree atau earfone yang tak pakai boleh diubah menjadi gelang yang AWESOME! | Dunia sebenar Shida Handfree atau earfone yang tak pakai boleh diubah menjadi gelang yang AWESOME!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 26 February 2013

Handfree atau earfone yang tak pakai boleh diubah menjadi gelang yang AWESOME!

 Assalammualaikum, peace upon you.
kalau korang ada handfree atau earfone yang tak guna atau rosak tu jangan la dibuang terus, cuba dulu seperti dalam gambar boleh recycle menjadi gelang tangan yang AWESOME tu tau. Kalau korang cuba jika menjadi jangan lupa share dengan shida ok. Shida pun ada buat satu dalam proses nanti shida tunjuk hehee :) Selamat mencuba ^_^



47 Jari Ohsem:

Farah Waheda Wahid said...

he he he...menarik ni...tapi buat masa sekarang dua2 handsfree tengah digunakan...tunggu rosak baru boleh buat... ^_^

~N!k nURfAt!hAH hARun~ said...

kreatif la..hihi

Sally Yatiey said...

Wahhh.. Menarik!
Tak sangka boleh diubah menjadi gelang ;D

Emas Putih said...

hahah kreatif2 :)

~♥dieyba_baby♥~ said...

wahhh.. cantik.. kreatif la org tuu..

ANa Ahmad said...

wow lawa2 mcm tgn kakak la hehe ^^

sHaRiNa eLyaNa said...

owsemmm...nak try tp tlg la kak shida buatkan haha..

done white

C.T.K said...

woww...sgt kreatif! bleh cuba nti :D

Tinta Lana said...

Salam.

Urm..masa zaman sekolah..lana rasa macam pernah buat..tpi guna tali yg ada mcm2 warna.

Famous sgt time tu..buat gelang tgn jugak.

Sukma Haron said...

pernah buat gelang kreatif semasa zaman sekolah 20 tahun lepas tapi guna tali yang macam2 warna tu...

Nurul Aini said...

Wow..cantiklah..boleh cuba nanti.

Dianaa said...

wahh, kreatif! :D

laskar pelangi said...

ohsem!
kreatiffff gitu!tak payah bazir duit beli gelang dah. hehehe

Nory Zoulkefle said...

baru sekarang nory taw cara2 nak buat gelang tu....hehehe...
boleh lah try nanti...

suesue said...

awesome!! banyakla earfon yang rosak,tp semua white color..thanks for sharing this..love it! :)

fairus mohamad noor said...

wah kreatif sungguh..

L@L@milie said...

cantiknye... ni yang nak rosakkan earfon satgi ni. hehe

Seneorita Baharin said...

wahh sangat3 kreatiffff kot...nak try laa..hehe

ejulz said...

kreatif.. boleh bukak kedai kraf tangan dah ni.. hehe

azizah :) said...

wow awesome! memang kreatif

diana said...

DULU2 RAAI YANG BUAT TAPI GUNA BENANG..KAN??

Myzz Tynee said...

kreatifnye...nk try lh =)

Anisa Anuar said...

betul la...awesome nyer...dah penjimatan..kalau tak terus masuk tong sampah la jwpnnya..

baby comel said...

perrgh,, cantik la shida. kreatif sungguh ni

Nadia Johari said...

memg jimat mcm ni..hehe..

Cik Nur said...

cantikk..!tp xbahaya ke bila pakai eh.. :)

IntaNBerliaN said...

kreatif sungguh ni

Zaza =) said...

wow..kreatif betul lah

Ieta Mat Saad said...

wow! sgt2 kreatif. bleh coba ni ;)

Aina Areen said...

wahhh :) dekat rumah ni bergulung-gulung handfree rosak :D

deno said...

sangat kreatif!:)

sa mic said...

wah kreatif! boleh cuba ni, hehe

fieda said...

cantik pulak..tak sangka dari wayar jer..

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk cntik lak..

mummyriena said...

mmg unik lah! nnt senang kena cuba ni..

ayut said...

mak aiii...kreatif sungguh dh ni...hahahha

Ezad Skytech said...

sgt2 kreatif..thumbs up !

patriq said...

mmg awesome!!

jaakechik said...

kreatif laa...teringat pulak masa sekolah dulu2, penah pakai gelang mcm ni... rakan yg tolong buatkan...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah kretip la...xpenah terfikir pn nk buat mcm tu

Mrs Velentine said...

cantiklah...kena cr earphone yg rosaklah..hehe

Carlos Santiago said...

comelnya...

Solehah Shamsuddin said...

wah kreatif btl org ni. tp masalahnya xd handfree yg rosak.hehe

Ct Noraishah said...

Wah, kreatifnya shida

caliph shuriken said...

so creative laa ^^

Remy hazza said...

memang kreatif tah hingat...teringat zaman sekolah dulu...buat mcm nie jugak..... trend dah kembali.....

Cik Fie said...

cantik la ;)