Menang Segmen Topup dari Blogger Emas Putih | Dunia sebenar Shida Menang Segmen Topup dari Blogger Emas Putih

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 1 February 2013

Menang Segmen Topup dari Blogger Emas Putih

   Assalammualaikum, peace upon you.
Alhamdulillah dapat topup free dari segmen Blogger Emas Putih, rezeki jangan ditolak hehee. Thanks to Blogger Emas Putih a.k.a Uzu tapi sekarang dia tak ada sebab holiday ke kedah, tu dia jauhkan dari sabah ke kedah, apa dia buat kat sana? shida tahu tapi tak nak lah surprises dulu biar uzu sendiri update nanti hehee. Insyallah kalau uzu singgah perak kami berjumpa kalau tak kena tunggu lah lain kali kan :) Ohya tahniah juga kepada 19 pemenang yang lain, sama-sama dapat topup dari uzu moga murah rezeki uzu lepas ni Amin~!



28 Jari Ohsem:

Sally Yatiey said...

Tahniah sis ;D

nur emilya said...

Wa tahniah kak! :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

tahniahhh

Mia Liana said...

congratssss shida... kak mia pun dapat juga.... weeee.... (^_^)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

hooooo.... good luck...

Fakhruru said...

untung laaa~ hehehe~ pape pun thniah drp beLog FakhRuru ^^

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum,..dunia sebenar shida... tahniah.

mselim3

pls :mselim3 buat segmen....sudilah kiranya shida join k..

Mas Zull said...

assalamualaikum shida...tahnih2 yer..

Zaza Debunga Pelangi said...

wah...syoknya..nak gakkk...hehe =)
salam jumaat shida =)

Phat said...

tahniah..mcm mana phat leh terlepas ni ? hehe

hazwan hairy said...

tahniah shida blh lah kgsi..haha

azizah :) said...

wow.. tahniah shida :)

Cik Nur said...

tahniah Shida... :)

Nurul Faiz said...

tahniah shida :)

-meeSUPERGIRL- said...

tahniah kak shida ..

sa mic said...

taniah ye kak, hehe

jaakechik said...

tahniah2x!!

IntaNBerliaN said...

tahniah shida

caliph shuriken said...

congratz dpt topup free ^^

FarhanahAdzlan said...

tahniah sis :) rezeki dari Allah :)

Mimi Azirah said...

tahniah shida

Remy hazza said...

tahniah shida...rezeki tu.....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

tahniah Shida..^^

ayut said...

best2x...dpt t.up....tahniah shida :)

Mrs Velentine said...

tahniah

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah shida

Aina Areen said...

wahhhh, tahniah kak shida :)

Cik Fie said...

alhamdulillah . akak menang :)