Doakan keselamatan para perjuang kita di Lahad Datu, Sabah | Dunia sebenar Shida Doakan keselamatan para perjuang kita di Lahad Datu, Sabah

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 4 March 2013

Doakan keselamatan para perjuang kita di Lahad Datu, Sabah

  Assalammualaikum, peace upon you.
Al-Fatihah buat 2 perajurit negara yang telah terkorban di Lahad Datu, Sabah.

Tolong! kita doakan bersama-sama mendoakan semuanya selamat khasnya kepada anggota POLIS dan ATM yang sedang berjuang di Sabah. Jangan lagi yang suka memberi sebarang info yang salah, bersangkut paut dengan politik, menuding jari salahkan orang ini orang itu puak ini puak itu, ingat 1 jari kita menuding jari salahkan orang ini orang itu, puak ini puak itu tapi 4 jari lagi ke arah diri sendiri, fikir-fikirkan lah, ini soal keselamatan negara dan warga sabah rakyat malaysia, Prihatinlah sikit!

seronok orang luar melihat kita sesama islam berpecah belah :(



24 Jari Ohsem:

Seneorita Baharin said...

Semoga semuanya selamat disana..Aamiin.....

Farah Waheda Wahid said...

ada kebenarannya pesanan dan message yang disampaikan ini... thanks for sharing Shida...

Cik Nur™ said...

Yaa...Jangan sebarkan..Itu yg terbaik..!

Sama2 kita doakan....

ANa Ahmad said...

semakin parah , bahaya ni malaysia kian pupus kemerdekaan .

ANa Ahmad said...

bahaya kemerdekaan malaysia kini kian semakin pupus.

deno said...

itulah.... sama2 kita doakan...

Emas Putih said...

thanks shida..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Al-fatihah....
moga masalah ni cepat selesai & kembali aman seperti sebelumnya...

Noor Atikah Ramli said...

bia dengar je pasal berita nie, jadi sebak .

Sally Yatiey said...

Semoga semuanya selamat disana dan tak ada lagi yang maut.. Semoga cepat selesai jugak isu ni..

Afie Qaisarah said...

mari2 doakan untuk mereka..

jaakechik said...

al fatuhah buat wira yang terkorban... semoga sabah terpelihara, amin!

Che Rosliza Che Mat said...

betul tue...orang luar seronok tengok kita berpecah belah..

mummyriena said...

hope cepat selesai kes ni..kesian warga sabah..

Nurul Aini said...

Sangat sedih..Takziah buat pejuang negara kita yang terkorban. Betul, sama2 kita berdoa untuk keselamatan mereka.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

semoga semuanya dolindungi

Ieyzartd Syahieyr said...

semoga SABAH dilindungi daripada ancaman musuh durjana itu..

Cik Fie said...

al - fatihah .

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui sdh bila angka makin bertmbh,

Mrs Velentine said...

semoga semuanya berakhir dengan cepat

Nadia Johari said...

nad x penh sebarkn ape2..sedihnyer..semoga roh mereka ditemptkn dikalngn org beriman

azizah :) said...

sekarang jijah zipp mulut je apa2 yg berlaku kat sini dan juga suami jijah..huhuhu

Remy hazza said...

malaysia semakin bergolak......harap keamanan dapat dipulihkan.....

IntaNBerliaN said...

moga cepatlah semuanya berakhir..