Jari yang awesome dan unik! (7 gambar) | Dunia sebenar Shida Jari yang awesome dan unik! (7 gambar)


Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Thursday, 21 March 2013

Jari yang awesome dan unik! (7 gambar)

  Assalammualaikum, peace upon you.



click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

35 Jari Ohsem:

Miss N™ said...

kreatif betul... :)

Izzat Syahir said...

wah..
sangat berseni siapa yg melukisnya...
woww..
fantastic..
kebaboom...

Unknown said...

Perghh, macam2 hado haa ..kreatiff kot.. :D

Emas Putih said...

kreatif hehehe

Farah Waheda Wahid said...

sangat unik dan awesome... ^_^

Unknown said...

jari cilik ni hihi :D

Unknown said...

wahhhh smartnya.. kreatif org yg buat ni kan..

Nory Zoulkefle said...

hehehe...
kreatif nyer...
suka tengok...
nampak real..

Unknown said...

wkwkwkwkwk~cumel sangattt :)
ada2 gak..

Cik Nor said...

kreatif...

shida said...

heeee
kreatif... :)

Diana Rashid said...

macam comel la...heheh

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha mmg unik n kretip la

ayut said...

dh mmg trend plak skrg seni jari jemari ni..hihihi

IntaNBerliaN said...

wah kreatifnya!

Sukma said...

yo..yo ....

||aLeaSaRa|| said...

wah cool ^^ kreatif betul sapa yg design jari tu

Diari Si Froggie said...

Gambar last tu paling awesome.. gila lah kretip betul depa kan shida.

Shida aida ada tag shida dekat GA Ayie nie ha.. hehe. :P

http://www.diarisifroggie.com/2013/03/weeehu-giveaway-pggp-daku-amat_188.html

mummyriena said...

mmg awesome!

| CIKZEK | said...

wahhh kreatip giloo. huhuhu :)

Unknown said...

Kreatif sangat diorang ni..

Leeza Dayasari said...

hmmmm sgt comel... hoooo

Kuazue Mohamad said...

as salam..BW...terus polow..cute la jejari tu...suker tgk...bila aahh masa derang ni piki nak wat cegini kan...

Nur Nainis said...

Wah..kreatif betul. ^____^

Nur Nainis said...

Wah..kreatif betul. ^____^

fieda said...

wah..jari yg kreatif

Unknown said...

Hebat diorg ni...kreatif sgt smp tahap ni. :)

Cikrosecute said...

memang kreatif betul dorang...

Unknown said...

sy suke rambut afro berries tu, hehe

Azhafizah MN said...

giler kreatif kan.menjadi!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Unik & kreatif..^^

Nadia Johari said...

kreatif tapi syg kene padam..hehe..xkan nak biarkn mcm tu je kan

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hehe kelakar jer tgk..kretip

Unknown said...

Mner akk cari gambor2 kretif ni erk.. ^____^

Cik Fie said...

kreatif sungguh :)