Jari yang awesome dan unik! (7 gambar) | Dunia sebenar Shida Jari yang awesome dan unik! (7 gambar)

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Thursday, 21 March 2013

Jari yang awesome dan unik! (7 gambar)

  Assalammualaikum, peace upon you.



35 Jari Ohsem:

Cik Nur™ said...

kreatif betul... :)

Ieyzartd Syahieyr said...

wah..
sangat berseni siapa yg melukisnya...
woww..
fantastic..
kebaboom...

Seneorita Baharin said...

Perghh, macam2 hado haa ..kreatiff kot.. :D

Emas Putih said...

kreatif hehehe

Farah Waheda Wahid said...

sangat unik dan awesome... ^_^

ANa Ahmad said...

jari cilik ni hihi :D

azizah :) said...

wahhhh smartnya.. kreatif org yg buat ni kan..

Nory Zoulkefle said...

hehehe...
kreatif nyer...
suka tengok...
nampak real..

cynta ieda said...

wkwkwkwkwk~cumel sangattt :)
ada2 gak..

Normi Nieza said...

kreatif...

shida said...

heeee
kreatif... :)

diana said...

macam comel la...heheh

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha mmg unik n kretip la

ayut said...

dh mmg trend plak skrg seni jari jemari ni..hihihi

IntaNBerliaN said...

wah kreatifnya!

Sukma Haron said...

yo..yo ....

||Sis aLeaSaRa|| said...

wah cool ^^ kreatif betul sapa yg design jari tu

Diari Si Froggie said...

Gambar last tu paling awesome.. gila lah kretip betul depa kan shida.

Shida aida ada tag shida dekat GA Ayie nie ha.. hehe. :P

http://www.diarisifroggie.com/2013/03/weeehu-giveaway-pggp-daku-amat_188.html

mummyriena said...

mmg awesome!

♥ CIKZEK ♥ said...

wahhh kreatip giloo. huhuhu :)

Diana Azis said...

Kreatif sangat diorang ni..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

hmmmm sgt comel... hoooo

Kuazue Mohd said...

as salam..BW...terus polow..cute la jejari tu...suker tgk...bila aahh masa derang ni piki nak wat cegini kan...

Nurul Aini said...

Wah..kreatif betul. ^____^

Nurul Aini said...

Wah..kreatif betul. ^____^

fieda said...

wah..jari yg kreatif

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Hebat diorg ni...kreatif sgt smp tahap ni. :)

Che Rosliza Che Mat said...

memang kreatif betul dorang...

aisya said...

sy suke rambut afro berries tu, hehe

Azhafizah Md Nor said...

giler kreatif kan.menjadi!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Unik & kreatif..^^

Nadia Johari said...

kreatif tapi syg kene padam..hehe..xkan nak biarkn mcm tu je kan

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hehe kelakar jer tgk..kretip

Ez Bil said...

Mner akk cari gambor2 kretif ni erk.. ^____^

Cik Fie said...

kreatif sungguh :)