Pemenang Big GiveAway by Cikgu Fizi, Fizgraphic, EmasPutih, Duniashida & AimanCool | Dunia sebenar Shida Pemenang Big GiveAway by Cikgu Fizi, Fizgraphic, EmasPutih, Duniashida & AimanCool


Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Friday, 1 March 2013

Pemenang Big GiveAway by Cikgu Fizi, Fizgraphic, EmasPutih, Duniashida & AimanCool

  Assalammualaikum, peace upon you.
Siapa yang join GA ni? diminta semak sama ada anda adalah pemenang yang shida cari klik banner untuk terus ke pengumuman pemenang GA terbaik ini. Bagi yang tak menang tu tak mengapa belum rezeki korang kan boleh cuba lagi jika shida dan kawan-kawan lain anjurkan aktiviti seperti ini :) Tahniah kepada semua pemenang yang Awesome!! Pemenang Big Giveaway!!




click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

22 Jari Ohsem:

Farah Waheda Wahid said...

baiklah...akan terbang ke sana sekarang... ^_^

Unknown said...

Wah..thank bgtau kakak....nak tgk la sapa menang

Unknown said...

tahniah bagi yg menang :)

Solehah Shamsuddin said...

yeayy sy xmenang.huhu tahniah pada yang menang :)

ME CTCT said...

xmenang la pulak..hehe..tahniah pd semua pemenang :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

eh, yui tak join..

Ciktie said...

hehe tahniah kepada semua pemenang :)

Unknown said...

TAHNIAH KPD MEREKA YG MENANG..^_^

Izzat Syahir said...

ALHAMDUNILLAH..
menang TOP UP RM5..
details dah hntar..

Dingdang said...

saspen pulak. hehe.

Unknown said...

Alhamdulillah..thank Q akak shida.. :D

Unknown said...

Tahniah buat pemenang ;D

Unknown said...

alamak... yg ni mesti jijah lupa nak join..huhuu

maszull said...

assalamualaikum shida....jom lawat...;)

Mrs Velentine said...

nak g semak dulu

Nur Nainis said...

Tahniah pada semua pemenang. Saya tak ada rezeki lagi..hehe.

caliph shuriken said...

congratz kpd semua pemenang ^^

Nadia Johari said...

terime kasih shida..=)

Unknown said...

remy takde rezeki... kena usaha lagi.....

Leeza Dayasari said...

MENANG TOP UP.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah kepada pemenang

Cik Fie said...

tahniah buat pemenang :)