Pemenang Big GiveAway by Cikgu Fizi, Fizgraphic, EmasPutih, Duniashida & AimanCool | Dunia sebenar Shida Pemenang Big GiveAway by Cikgu Fizi, Fizgraphic, EmasPutih, Duniashida & AimanCool

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 1 March 2013

Pemenang Big GiveAway by Cikgu Fizi, Fizgraphic, EmasPutih, Duniashida & AimanCool

  Assalammualaikum, peace upon you.
Siapa yang join GA ni? diminta semak sama ada anda adalah pemenang yang shida cari klik banner untuk terus ke pengumuman pemenang GA terbaik ini. Bagi yang tak menang tu tak mengapa belum rezeki korang kan boleh cuba lagi jika shida dan kawan-kawan lain anjurkan aktiviti seperti ini :) Tahniah kepada semua pemenang yang Awesome!! Pemenang Big Giveaway!!




22 Jari Ohsem:

Farah Waheda Wahid said...

baiklah...akan terbang ke sana sekarang... ^_^

Diyan Hani said...

Wah..thank bgtau kakak....nak tgk la sapa menang

ANa Ahmad said...

tahniah bagi yg menang :)

Solehah Shamsuddin said...

yeayy sy xmenang.huhu tahniah pada yang menang :)

C.T.K said...

xmenang la pulak..hehe..tahniah pd semua pemenang :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

eh, yui tak join..

Ct Noraishah said...

hehe tahniah kepada semua pemenang :)

Bui Junaidi said...

TAHNIAH KPD MEREKA YG MENANG..^_^

Ieyzartd Syahieyr said...

ALHAMDUNILLAH..
menang TOP UP RM5..
details dah hntar..

Nurul Faiz said...

saspen pulak. hehe.

Seneorita Baharin said...

Alhamdulillah..thank Q akak shida.. :D

Sally Yatiey said...

Tahniah buat pemenang ;D

azizah :) said...

alamak... yg ni mesti jijah lupa nak join..huhuu

Mas Zull said...

assalamualaikum shida....jom lawat...;)

Mrs Velentine said...

nak g semak dulu

Nurul Aini said...

Tahniah pada semua pemenang. Saya tak ada rezeki lagi..hehe.

caliph shuriken said...

congratz kpd semua pemenang ^^

Nadia Johari said...

terime kasih shida..=)

Remy hazza said...

remy takde rezeki... kena usaha lagi.....

Leeza dayasari [santai leeza] said...

MENANG TOP UP.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah kepada pemenang

Cik Fie said...

tahniah buat pemenang :)