sedih angka terkorban meningkat lagi | Al-fatihah buat Perwira Negara | Dunia sebenar Shida sedih angka terkorban meningkat lagi | Al-fatihah buat Perwira Negara

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 5 March 2013

sedih angka terkorban meningkat lagi | Al-fatihah buat Perwira Negara

  Assalammualaikum, peace upon you.
Sedih shida dengar khabar berita ini, shida doakan semoga perwira yang tersedia ada berada dalam keadaan selamat. Bila tengok raut wajah keluarga arwah menangis shida pun turut rasa sebak shida turut merasa kehilangan seorang perwira negara. Semoga mereka ditempatkan dikalangan orang yang beriman dan dicucuri rahmat darinya amin. Pray for Sabah!




31 Jari Ohsem:

ANa Ahmad said...

Amin.... Al-fatihah..

Seneorita Baharin said...

Al-Fatihah...
Semoga semuannya selamat disana...Aamiin..Pray 4 Sabah...huhu...

Cik Nur™ said...

taziah buat keluarga dan al-fatihah...

NaZiRaH @ Ezyra said...

sebak bila terbayang perasaan isteri dan anak2 serta family yg diorang yg lain...

Siti Rohaida Yusof said...

memang sedih bila lama kelamaan angka yang terkorban makin banyak..
moga semuanya akan beransur seperti biasa insyallah..Amin

Phat said...

takziah N al fatihah

baby comel said...

Semoga pejuang syahid ditempatkan dlm kalangan mereka yg beriman..

robertocarlos said...

Gugur perwira negara di medan tempur adalah mulia dan syahid.. Gugur perempit kita di medan lumba haram adalah sia-sia.

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg ngis smlm tgk rncgn khas pewira..

Normi Nieza said...

takziah...

Nory Zoulkefle said...

al-fatihah

takziah buat keluarga mangsa..

semoga tabah menjalani ujian Allah ni..

~♥dieyba_baby♥~ said...

amin.. al - fatihah.. dieba pun sebak juga shida.. takziah buat keluarga..

✿ Hasnie Adda ✿ said...

amin . alfatihah untuk pejuang negara yang terkorban . sedih sangat2 . semoga keluarga arwah dapat kuatkan semangat . takziah .

ayut said...

semoga ahli keluarga mangsa terus tabah...nama mereka tersemat dalam lipatan sejarah negara dalam pertahankan malaysia...

ayut said...

done hishop

Afie Qaisarah said...

Alfatihah..

ANa Ahmad said...

untung mereka yg mati shahid... al-fatihah...

Nurul Aini said...

Allah..sedihnya..Semoga di tempatkan mereka di kalangan orang yang beriman. Takziah untuk keluarga mereka.

Sally Yatiey said...

Takziah..

mummyriena said...

sedih bila dapat tahu..huhuhuu

nik ros said...

mmg sgt sgt sedih.lagi2 bila tgk family mereka.
mereka mempertahan kan negara,insyaAllah, jihad tu.beruntung mereka yg meninggal dlm keadaan begitu.

Mrs Velentine said...

salam takziah perwira sabah..

dEdEQ dE wIshEs said...

AL-FATIHAH

azizah :) said...

takziah buat semua keluarga perwira ni... betapa besarnya pengorbanan mereka menentang penceroboh..

Mas Zull said...

assalamualaikum shida...al-fatihah ...:(

Nadia Johari said...

mati shahid..berkorban demi negara

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sedih..dah lah dibunuh diperlakukan dengan kejam lagi...Al-Fatihah...

Remy hazza said...

alfatihah buat semua........

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alfatihah

IntaNBerliaN said...

tu la... akak pun sedih... sebak je masa tau

Cik Fie said...

ayah member saya pon ada kat lahad datu time tu . sekarang dah balik dah dengan selamat :)