tahniah buat mereka | penambahan blog dalam bloglist | Dunia sebenar Shida tahniah buat mereka | penambahan blog dalam bloglist

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 4 March 2013

tahniah buat mereka | penambahan blog dalam bloglist

  Assalammualaikum, pece upon you.






bloglist baru untuk mereka yang rajin datang hari-hari komen, hari-hari baca entri-entri shida. Terima kasih tak terhingga so shida masukkan mereka dalam bloglist shida 1 dan 3 supaya shida juga tak terlepas dari update mereka. Insyallah mereka juga tersenarai dalam jari ohsem shida setiap bulan :) dah masuk dalam bloglist shida keraplah shida datang jengah mereka :) ada lagi beberapa blog yang shida masih memerhati :)



42 Jari Ohsem:

Sally Yatiey said...

Tahniah buat yang tersenarai ;D

~♥dieyba_baby♥~ said...

blh la diba follow dorang nie.. tmbhkan kenalan.. tq shida

Normi Nieza said...

tahniah..

ANa Ahmad said...

Eh blog header AA ada jgk la huhu terharu ni.. thanks kak shida :)

Nory Zoulkefle said...

tahniahhhh semua...=)

Sheila Salim said...

assalamualaikum, taniah buat mereka, bestnya ♥

Afie Qaisarah said...

tahniahh.. hope sgt dpt masuk bloglist kak shida.. hihi

ayut said...

ada senarai baru...penambahan..tahniah bt mereka... :))

Che Rosliza Che Mat said...

tahniah jugak untuk mereka...deno tue selalu jugak komen blog akak..

yang baik Ishak said...

tahniah...
dalam perhatian yerr... hikhikhik :P

Paly said...

waa.. bes2 dapat msuk lam bloglist blogger otai :)

Phat said...

wah kelassss gitu untung tau tersenarai dlm bloglist shida ;-)

jaakechik said...

tahniah buat mereka! bertuah!

Mieya Atiera said...

Dua blog tu Mieya selalu singgah. Tahniah :)

Ezad Skytech said...

bertuah mereka dpt masuk bloglist blog shida...tahniah3..hee~

Nurul Aini said...

Aaa..nak terkelur mucus saya..hehe. Blog saya ada ye. Terima kasih kak shida..Baik terus demam saya kalau macam ni. Sayang kak shida. ^__^

mummyriena said...

tahniah!

Sukma Haron said...

semoga blog saya menjadi perhatian cik shida laks...hu hu hu
http://ceritamayapersada.blogspot.com/2013/03/happy-bila-memenangi-segmen-2nd-year.html

ejulz said...

bertuah diorang ni.. bila la agaknya boleh masuk dlm blglist sini ek.. hehe

Zaza =) said...

wah wah..tahniah tuk mereka.. =)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah utk mereka :-)

Ieyzartd Syahieyr said...

wah, untungnya...
hehehee

Dianaa said...

wahh, tahniah :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah kpd mereka semua..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah buat mereka..^^

Seneorita Baharin said...

Wahh terima kasih akak shida! :') Wahh terharunyaa....nak buat entry 1 kat akak lah! hee..

Solehah Shamsuddin said...

tahniah. makin ramai yg datang jenguk awak ye :)

Mrs Velentine said...

tahniah

Seneorita Baharin said...

akak shida! :D kte ada buat entry utk akak..hee ^__________^

http://seneoritabaharin.blogspot.com/2013/03/terima-kasih-akak-shida-dunia-sebenar.html

Siti Rohaida Yusof said...

tahniah untuk mereka...

Aina Areen said...

wahhh , aina pon ada :D thanks yee kak shida :D

Miss Baiyah said...

Tahniah pada yang tersenarai :)

~N!k nURfAt!hAH hARun~ said...

tahniah pada blog yang tersenarai..:)

Nurmujahidah Ismail said...

wah,, tahniah to them :D

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

aini dan deno memg rajing komeng blog sy

Nadia Johari said...

tahniah kepada mereka semua..

Cik Nur™ said...

tahniah...
bertuah mereka semua terpilih.. :)

deno said...

eh? deno termasuk jugak?!wahhh... rasa mcm tak percaya kak shida pilih blog dygdeno... heeeee.... terima kasih kak shida!!!^^

azizah :) said...

tahniah buat mereka.. dan blog shida tak putus2 ramai yg masuk.. gudjob shida :)

Remy hazza said...

tahniah buat mereka...terus suppoort shida seadanya.....

IntaNBerliaN said...

wah, siap wat pemerhatian yer.. :-)

Cik Fie said...

rajinnya dorang :)