Tutorial (koding) : cara nak buat ayat blink-blink | Dunia sebenar Shida Tutorial (koding) : cara nak buat ayat blink-blink

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 3 March 2013

Tutorial (koding) : cara nak buat ayat blink-blink

  Assalammualaikum, peace upon you.
kalau korang perasan kan yang shida petakkan dengan warna merah tu tulisan dia kelip-kelip atau blink-blink. Nak buat dia senang je meh shida ajar korang ok. Korang boleh guna dalam entri, sidebar atau dimana-mana janji dalam blog. tulisan kelip-kelip 
<blink>ayat korang</blink>

selamat mencuba ^_^


 

18 Jari Ohsem:

Afie Qaisarah said...

nk try lahhh.. tq for tuto..

Farah Waheda Wahid said...

thanks Shida share ajar coding ni... ^_^

ANa Ahmad said...

koding yg simple hehe :D padat lg... thanks sis :)

Cik Nani Noraini said...

senang je..hehe..thanks kak shida..

Nurul Aini said...

Senang dan mudah je kan. Terima kasih kak shida sebab share.

Azwar Syuhada said...

Senang je..Nanti azwa nak try buat juga. Thank You kak Shida!! >_<

Sally Yatiey said...

Nak try nanti ^_^ hehe

sa mic said...

thanks sharing kak, hehe .. jarang guna yang blink-blink ni.. nanti mata pun terikut blink sekali, hikhik

Cik Nur™ said...

wahh..nanti boleh cuba ni... :)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

mudah & ringkas..TQ Shida...^^

Che Rosliza Che Mat said...

rajin betul shida buat tuto..

Ieyzartd Syahieyr said...

senang je nak buat ayat blink2 nie...

Mrs Velentine said...

nnt try..

Seneorita Baharin said...

Oh buat cmtu eyh? nnt nak try la..heee..thank Q akak shida for sharing dis..heee

azizah :) said...

menarik tutor ni shida.. boleh try ni..

Remy hazza said...

nice tutor... nk cuba lah....

IntaNBerliaN said...

syok jd pandai koding cam shida

Cik Fie said...

nak try la . hehe :)