Tutorial (koding) : cara nak buat ayat blink-blink | Dunia sebenar Shida Tutorial (koding) : cara nak buat ayat blink-blink


Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Sunday, 3 March 2013

Tutorial (koding) : cara nak buat ayat blink-blink

  Assalammualaikum, peace upon you.
kalau korang perasan kan yang shida petakkan dengan warna merah tu tulisan dia kelip-kelip atau blink-blink. Nak buat dia senang je meh shida ajar korang ok. Korang boleh guna dalam entri, sidebar atau dimana-mana janji dalam blog. tulisan kelip-kelip 
<blink>ayat korang</blink>

selamat mencuba ^_^


 
click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

18 Jari Ohsem:

Unknown said...

nk try lahhh.. tq for tuto..

Farah Waheda Wahid said...

thanks Shida share ajar coding ni... ^_^

Unknown said...

koding yg simple hehe :D padat lg... thanks sis :)

Cik Nani Noraini said...

senang je..hehe..thanks kak shida..

Nur Nainis said...

Senang dan mudah je kan. Terima kasih kak shida sebab share.

Azwar Syuhada said...

Senang je..Nanti azwa nak try buat juga. Thank You kak Shida!! >_<

Unknown said...

Nak try nanti ^_^ hehe

cik lisa said...

thanks sharing kak, hehe .. jarang guna yang blink-blink ni.. nanti mata pun terikut blink sekali, hikhik

Miss N™ said...

wahh..nanti boleh cuba ni... :)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

mudah & ringkas..TQ Shida...^^

Cikrosecute said...

rajin betul shida buat tuto..

Izzat Syahir said...

senang je nak buat ayat blink2 nie...

Mrs Velentine said...

nnt try..

Unknown said...

Oh buat cmtu eyh? nnt nak try la..heee..thank Q akak shida for sharing dis..heee

Unknown said...

menarik tutor ni shida.. boleh try ni..

Unknown said...

nice tutor... nk cuba lah....

IntaNBerliaN said...

syok jd pandai koding cam shida

Cik Fie said...

nak try la . hehe :)