Wordless Wednesday | Agaknya korang ada hobi macam ni? | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Agaknya korang ada hobi macam ni?

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 20 March 2013

Wordless Wednesday | Agaknya korang ada hobi macam ni?

  Assalammualaikum, peace upon you.
transformers



34 Jari Ohsem:

Annyss Aleeya said...

mak aihh. banyaknye.

Emas Putih said...

hobi sapa ni? hehe

Ezad Skytech said...

nak jadi pengumpul mcm ni..mmg byk berhabis duit...satu2 figura ni bukannya murah...ni entah berapa ribu agaknya semua koleksinya..huhu~

deno said...

erk.. banyaknya.. hobi deno waktu lapang melukis.. hihi^^

Faridzuan said...

Bukan main lagi banyak koleksinya. Oh! Sungguh fanatik si penyiman koleksi permainan itu.

Crew Fathi said...

Wohhhaaaaa... Wa suka kumpul duit.. Muehehehe.. =p

Zamani Abe said...

transformer, gundam, power rangers & robot2 dr siri tv jepun.. adoi.. mmg hobi zam gak ni.. tapi takdelah sehardcore mcm nih

onie said...

bos onie punya hobi niiiiiii,kat umah dia banyak gila transformer...

Mia Liana said...

makkkk aiii... fanatik betul ni..

Ieyzartd Syahieyr said...

WOW.. Bnyak giler koleksi robot.. huhu

Budak Kampung said...

amekaw nak sgt kan ahaha...faizal tahir pon suke hobi cmni tapi brg2 dia dah jual untuk sumbgn gaza ai 2

Siti Rohaida Yusof said...

amboiii..banyaknyer...
jom join GA nie

http://kisahsidairy.blogspot.com/2013/03/chantek-dress-special-anniversary.html

Fateen said...

O.o banyak nya ~ haha

Normi Nieza said...

mak ai...biar btl...

Sop Nama Saya said...

dapat anak SOp abis nih..
x jadi rupa trnasformers dah.. hehe

mummyriena said...

hobi hubby aku muehehee ;d

ayut said...

ni abg ayut suke la..tp dh kena bising ada koleksi tak lebih 10 jer..hahahha..klu tak bising mau berpuluh2x kot.. :D

Mrs Velentine said...

xda hobi mcm ni..kalau mampus nak sediakan sen2..

azizah :) said...

wow... mmg peminat tegar zaman2 berzaman ni...

ANa Ahmad said...

hobi kak shida ke? huhu

Sally Yatiey said...

Byknyaaaaaaa.. biar betulllll

Cik Nur™ said...

perghh,..ini betul2 fanatik ni....

patriq said...

pergh...tegar sguh!

Seneorita Baharin said...

perghhhhhhhh dasyat neh.....ni mmg obses n fanatik transformers ni..hehhe

caliph shuriken said...

wahh, so banyak laa ^^
sy ada satu figura gundam saiz tapak tangan saja, huh...

Dianaa said...

pehh! banyak betul koleksi

Nadia Johari said...

banyaknyer..shida punyer ke..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

banyaknya..klu dpt kt qalief mau dia kecamuk habis ni haha

IntaNBerliaN said...

tu diaaa... banyanya...

Nurul Aini said...

Banyaknya...tak minat robot..hehe. Kumpul buku suka.

aisya said...

this is madness! haha

Azhafizah Md Nor said...

kemain banyak lagi.kalau ada duit banyak,nak jugak camni.

Ez Bil said...

Bnyaknyer robot2 transfomer.. sy peminat buku!! =D

Cik Fie said...

hobi saya suka kumpul duit banyak2 . hahaha XD