Wordless Wednesday | Agaknya korang ada hobi macam ni? | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Agaknya korang ada hobi macam ni?


Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 20 March 2013

Wordless Wednesday | Agaknya korang ada hobi macam ni?

  Assalammualaikum, peace upon you.
transformers



click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

34 Jari Ohsem:

Annyss Aleeya said...

mak aihh. banyaknye.

Emas Putih said...

hobi sapa ni? hehe

Ezad Skytech said...

nak jadi pengumpul mcm ni..mmg byk berhabis duit...satu2 figura ni bukannya murah...ni entah berapa ribu agaknya semua koleksinya..huhu~

Dayang Deno said...

erk.. banyaknya.. hobi deno waktu lapang melukis.. hihi^^

Faridzuan said...

Bukan main lagi banyak koleksinya. Oh! Sungguh fanatik si penyiman koleksi permainan itu.

Mohamad Fathi said...

Wohhhaaaaa... Wa suka kumpul duit.. Muehehehe.. =p

Unknown said...

transformer, gundam, power rangers & robot2 dr siri tv jepun.. adoi.. mmg hobi zam gak ni.. tapi takdelah sehardcore mcm nih

Mek Onie said...

bos onie punya hobi niiiiiii,kat umah dia banyak gila transformer...

Mia Liana said...

makkkk aiii... fanatik betul ni..

Izzat Syahir said...

WOW.. Bnyak giler koleksi robot.. huhu

Unknown said...

amekaw nak sgt kan ahaha...faizal tahir pon suke hobi cmni tapi brg2 dia dah jual untuk sumbgn gaza ai 2

kisah si dairy said...

amboiii..banyaknyer...
jom join GA nie

http://kisahsidairy.blogspot.com/2013/03/chantek-dress-special-anniversary.html

nnorsalihah.blogspot.com said...

O.o banyak nya ~ haha

Cik Nor said...

mak ai...biar btl...

gnesop said...

dapat anak SOp abis nih..
x jadi rupa trnasformers dah.. hehe

mummyriena said...

hobi hubby aku muehehee ;d

ayut said...

ni abg ayut suke la..tp dh kena bising ada koleksi tak lebih 10 jer..hahahha..klu tak bising mau berpuluh2x kot.. :D

Mrs Velentine said...

xda hobi mcm ni..kalau mampus nak sediakan sen2..

Unknown said...

wow... mmg peminat tegar zaman2 berzaman ni...

Unknown said...

hobi kak shida ke? huhu

Unknown said...

Byknyaaaaaaa.. biar betulllll

Miss N™ said...

perghh,..ini betul2 fanatik ni....

patriq said...

pergh...tegar sguh!

Unknown said...

perghhhhhhhh dasyat neh.....ni mmg obses n fanatik transformers ni..hehhe

caliph shuriken said...

wahh, so banyak laa ^^
sy ada satu figura gundam saiz tapak tangan saja, huh...

Fatin Diana said...

pehh! banyak betul koleksi

Nadia Johari said...

banyaknyer..shida punyer ke..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

banyaknya..klu dpt kt qalief mau dia kecamuk habis ni haha

IntaNBerliaN said...

tu diaaa... banyanya...

Nur Nainis said...

Banyaknya...tak minat robot..hehe. Kumpul buku suka.

Unknown said...

this is madness! haha

Azhafizah MN said...

kemain banyak lagi.kalau ada duit banyak,nak jugak camni.

Unknown said...

Bnyaknyer robot2 transfomer.. sy peminat buku!! =D

Cik Fie said...

hobi saya suka kumpul duit banyak2 . hahaha XD