Mereka Memang Sempoi dari Fanpage | 3 Blog Tambahan dalam Bloglist Shida | Dunia sebenar Shida Mereka Memang Sempoi dari Fanpage | 3 Blog Tambahan dalam Bloglist Shida


Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Sunday, 14 April 2013

Mereka Memang Sempoi dari Fanpage | 3 Blog Tambahan dalam Bloglist Shida

  Assalammualaikum, peace upon you.
terbaiklah mereka 3 diatas ni shida masukkan mereka dalam bloglist selamanya, 2 orang dah masuk dalam top komen bulanan shida, jika berterusan hingga hujung bulan ni dapatlah habuan. Sebagai tanda terima kasih dan penghargaan kerana sudi jengah blog shida tiap hari. Terima Kasih sangat-sangat, sayang ketat-ketat :)


dan mereka pula yang memang sempoi, semuanya dari fanpage



tahniah buat semua, jom blogwalking, mereka ni sempoi :)

click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

30 Jari Ohsem:

Cik Nor said...

terima kasih shida..terharunya....:(

Unknown said...

wa..tahniah2... :)
lama tak blogwaking sini dan terjah blog kak shida, maaf atas kesibukan yang tak dapat di elak selama beberapa hari ini :)

Insyallah AA akan cuba terjah sini mulai hari ini

cci said...

tahniah.. :)

Aina Areen said...

thanks kak shida :D

Mia Liana said...

wahhhh tahniah ya.. pada semua yang tersenarai di atas tu...

Adilah Asari said...

thankz ya ^_^

fatihahfazlin said...

wahh...ada jugak link blo nick...ingat dah tak sempat semalam..uhu...tq akak..:)

Ana Farhana said...

yeaayyy ade.. maceh3

Azwar Syuhada said...

Wah ramainya!! Tahniah!! =D

NurAlja said...

ehh kita adalah ;) hehe Ty kak ! Jom Blogwalking :D

Unknown said...

Tahniah ;D

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

wink2.. agak pntas juga..huhu terima kasih shidah..:) nak terjah semua

Zaza Iman said...

tahniah utk mereka =)

Dhia adawiyah said...

wahh .. terima kasih kak shida ...

Izzat Syahir said...

tahniah...
semuanya sempoi2 belaka...

Unknown said...

Wahh tahniah utk yg tersenarai, memang sempooiii ^_____^

Diari Si Froggie said...

aida sokmo terlepas nak join.. huk3. tahniah pada yang terpilih anda memang ohsem :) hehe.

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah buat mereka..

Solehah Shamsuddin said...

hehe thanks kak shida. termasuk juga solehah :)

Sukma said...

terima kasih berbanyak Shida...hujung minggu yang sibuk hari ini baru tgk kat blog Shida akak terpilih....jom blogwalking.....

Unknown said...

tahniah buat semuanya.. =)

Mrs Velentine said...

tahniah semua

Unknown said...

tahniah! bertambah la kawan dlm bloglist shida :)

IntaNBerliaN said...

tahniah...! :-)

Unknown said...

alahai..nieza terlambat...tak dapat masuk lam list T-T

noraqilahjohari said...

Thanks dear :)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah buat mereka semua...^^

jaakechik said...

tahniah buat mereka semua. bertuah mereka!

Unknown said...

Tahniah semua!! :))

Cik Fie said...

dorang memang sempoi :)