Santai Jumaat : Lelaki Kena Sabar Kata Ustaz Don Daniyal | Dunia sebenar Shida Santai Jumaat : Lelaki Kena Sabar Kata Ustaz Don Daniyal

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Friday, 26 April 2013

Santai Jumaat : Lelaki Kena Sabar Kata Ustaz Don Daniyal

  Assalamualaikum, peace upon you.
petikan dari twitter Ustaz Don Daniyal, betul ke para wanita? :)


24 Jari Ohsem:

Unknown said...

sabarrrrr :)

Anonymous said...

trsangat betul,, it is what i always do :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

betul tu dear

Aennathirah said...

entah.. ye la kot..hehehe

Sheila Salim said...

Assalamualaikum syida, nice sharing. hehe. kena show dekat hubby ni. hihihi :)

Mimie said...

akak setuju

nuyui a.k.a miss YUI said...

mgkin btol mgkin tidak//ikut prngai org tu plak.

Tinta Lana said...

Salam.

Ada betulnya kot shida. Sebab pompuan kan salu beremosi, kdg2 nangis pun tak bersebab, tiba2 je sedih. Sma mcm marah, tiba2 ase mud tak baik, tmbh dgn ad yg buat prangai skit, mula la mulut ni kan,hehe

Unknown said...

BETUL..SBB PEREMPUAN SLLNYA MARAH KAT MULUT JER,HATI TIDAK..HEHE

Unknown said...

:)

Unknown said...

Agreed. :)

Mrs Velentine said...

setuju

Unknown said...

Setujuu sangat3!:D

Anonymous said...

hihihi <<<mampu tergelak

caliph shuriken said...

btul ka slalu cmtu ;p

Sukma said...

setuju sangat...macam akak kalau dah marah semua keluar...tapi sebenarnya tak sampai hati pun..

Nur Nainis said...

hehehe..betul lah tu.

Miss N™ said...

setujuuu... :)

Unknown said...

remy setuju........ layan jer....

Unknown said...

hehe betul la tu ;0

Azhafizah MN said...

betul tu..LELAKI KENA SABAR :)

Dayang Deno said...

betul!!!!!

Unknown said...

hahaha.. betul2.

Cik Fie said...

sabar ye wahai lelaki . hehe :)