Santai Jumaat : Lelaki Kena Sabar Kata Ustaz Don Daniyal | Dunia sebenar Shida Santai Jumaat : Lelaki Kena Sabar Kata Ustaz Don Daniyal

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 26 April 2013

Santai Jumaat : Lelaki Kena Sabar Kata Ustaz Don Daniyal

  Assalamualaikum, peace upon you.
petikan dari twitter Ustaz Don Daniyal, betul ke para wanita? :)


24 Jari Ohsem:

Harith Iskandar said...

sabarrrrr :)

mujadafewa.my said...

trsangat betul,, it is what i always do :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

betul tu dear

Aenn Athirah said...

entah.. ye la kot..hehehe

Sheila Salim said...

Assalamualaikum syida, nice sharing. hehe. kena show dekat hubby ni. hihihi :)

Mimi Azirah said...

akak setuju

nuyui a.k.a miss YUI said...

mgkin btol mgkin tidak//ikut prngai org tu plak.

Tinta Lana said...

Salam.

Ada betulnya kot shida. Sebab pompuan kan salu beremosi, kdg2 nangis pun tak bersebab, tiba2 je sedih. Sma mcm marah, tiba2 ase mud tak baik, tmbh dgn ad yg buat prangai skit, mula la mulut ni kan,hehe

BUI JUNAIDI said...

BETUL..SBB PEREMPUAN SLLNYA MARAH KAT MULUT JER,HATI TIDAK..HEHE

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

:)

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Agreed. :)

Mrs Velentine said...

setuju

Seneorita Baharin said...

Setujuu sangat3!:D

MaYa MustWany said...

hihihi <<<mampu tergelak

caliph shuriken said...

btul ka slalu cmtu ;p

Sukma Haron said...

setuju sangat...macam akak kalau dah marah semua keluar...tapi sebenarnya tak sampai hati pun..

Nurul Aini said...

hehehe..betul lah tu.

Cik Nur™ said...

setujuuu... :)

Remy hazza said...

remy setuju........ layan jer....

azizah :) said...

hehe betul la tu ;0

Azhafizah Md Nor said...

betul tu..LELAKI KENA SABAR :)

deno said...

betul!!!!!

aisya said...

hahaha.. betul2.

Cik Fie said...

sabar ye wahai lelaki . hehe :)