Semakan Pemilih dan Lokasi Mengundi Untuk PRU 13 | Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) | Dunia sebenar Shida Semakan Pemilih dan Lokasi Mengundi Untuk PRU 13 | Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR)

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Sunday, 14 April 2013

Semakan Pemilih dan Lokasi Mengundi Untuk PRU 13 | Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR)

  Assalammualaikum, peace upon you.

Cara nak semak lokasi mengundi anda : SPR SEMAK

Untuk tahun 2013 ini adalah tahun pertama shida mengundi, rasa berdebar-debar macam nak ambil exam pula, shida sendiri pun tak tahu kenapa, entah apa akan berlaku selepas 5 Mei 2013 nanti. Tadi shida dah pun semak dan sudah pun tahu tempat shida mengundi dan di saluran mana. Tak lah risau nanti bila sampai-sampai tempat mengundi tercengang tak tahu nak buat apa kan, nasib tempat mengundi juga tak jauh. Undian kita adalah rahsia, semuanya terletak ditangan kita sendiri untuk memilih dan mengundi. Fikir sebaik-baiknya dan undilah kepada yang benar-benar layak mendapat undian. Saya memilih mengundi, anda bagaimana??


16 Jari Ohsem:

Mek Onie said...

onie pun first time ngundi ni,hehe.....saya pun pilih undi :)

Sukma said...

Says pilih mengundi

Unknown said...

Selamat mengundi kak shida! ;)

Unknown said...

selamt mngundi

Unknown said...

samalah first time.. nak mengundi gak.. tapi tak dapat balik rasanya..huhu

Miss N™ said...

shida mengudi di mana..?
entah2 tempat kita sama...
larut tin... :)

cci said...

x sbo nak undi

Unknown said...

hanya beberapa bulan lagi nak cukup umur dan tidak dapat mengundi lagi tahun ini...
huhuhu

Unknown said...

hanya beberapa bulan lagi nak cukup umur dan tidak dapat mengundi lagi tahun ini...
huhuhu

Unknown said...

Selamat mengundi kak shida! ^__^

Unknown said...

rasa mcm tak sempat je nk mengundi tahun ni.. =(

Mrs Velentine said...

selamat mengundi tak sabar rasanya...

IntaNBerliaN said...

akak pun baru pertama kali nak mengundi

IntaNBerliaN said...

akak pun baru pertama kali nak mengundi

Unknown said...

Ok, masih belum layak untuk mengundi.. :))

Cik Fie said...

selamat mengundi :)