serabut | Dunia sebenar Shida serabut

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Monday, 8 April 2013

serabut

  Assalammualaikum, peace upon you.
shida kalau dah biar blog sehari dua (urus hal sendiri) mula lah tak tau nak update apa, padahal dalam draft banyak entri nak publish!! tiba-tiba otak jammed! jadi blurr geram pula rasa huhuu =="


38 Jari Ohsem:

Anonymous said...

betul betul~! lissa pun sama., ehhe

JaSSNaNi said...

huhu.. cute pics..
tapi mmg biasa jadi kat kita pun macam tu.. banyak2 nak publish.. sampai tak tau mana satu nak boh.. huhu

Farah Waheda Wahid said...

he he he...begitu jugalah yang terjadi kepada diri ini shida... ^_^

takper sabar ek...nanti pelan2 hilanglah jammed dan blur tu... ^_^

Mek Onie said...

dah ada kat draft eh?post jela,hee

Unknown said...

Sabar yea shida..minggu lepas pun diana rasa camtu..terpaksa lupakan blog seketika..

Unknown said...

Sindrom blogger...haha

Cikrosecute said...

Kalau akak dah macam gitu...terus tutup blog layan movie online kikiki

Unknown said...

Saya pun macamtu kadang2 ;) hee. Kena ambik mood berblog dulu ;D

Sukma said...

sabor jer ler....akak pun tension di monday blues nie...

Unknown said...

xpe2 kak shida, pelan2 kayuh, relax dan tenangkan diri nnt idea datang mencurah curah :) hee

Unknown said...

xpe2 kak shida, pelan2 kayuh, relax dan tenangkan diri nnt idea datang mencurah curah :) hee

Unknown said...

hehehe,
bukan hanya shida yang mengalaminya, kak Tika juga :)

salam persahabatan

Cik Nor said...

semoga cepat ok..:)

Zaza Iman said...

haha..sabar2... =)

dEdEQ dE wIshEs said...

HIHIHI . TU AKAK BRU 2 3 ARI . KALO 1MGGU ACANE LAH KAN KAK

Kuazue Mohamad said...

huhuhu..jgn tensi2 ya buk !!

Unknown said...

haha..sama m3h pun..kalo da cuti blog lama sgt mula la blur..senang je nk hilangkan blur tu..cara yg m3h buat ialah bw blog member&komen..lame 2 ilang terus blur tu..ce cuba..

AIN sheda said...

acik pun serabut serabai gak ni langg.. eheh!

Leeza Dayasari said...

samalah kita... bersarang blog, maka malas lah nk bertatih semula.

shida said...

ha3..pernah jd kat sy gak..semangat nak taip idea.. sekali dah depan lappy, blurrr...
huu~~~
tensi

Unknown said...

Takpe shida.. take ur time bebeh!

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

biasa juga alami xtahu nak hapdate apa

Miss N™ said...

sabar shida...sabar...

Anonymous said...

meh chatting ngn muja,, lalala,, nk bagi idea ni,, :D

myraVea said...

Sindrom yang sama. hehe. Tarik nafas, lepas. Amik semangat baru sis then publish dengan lafaz Bismillah. hehe <3

Unknown said...

ni mesti kes tak tau nak publish mana satu ni.. haha

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,ada gak alami =)

Ezad Skytech said...

kalau lama tak update..mesti otak jammed je kan nak taip entri apa...sama la kita shida..huhu~

Anonymous said...

lex2 shida..cool k

Unknown said...

wasalam.. ha abis lah serabut dah tu. hehe.. mohon bertenang dulu. :)

Aimacomel said...

biasa lah tu shida, selalu je kita pun camtu kekeke

mummyriena said...

biasalah tu shida!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Take ur time Shida...akan selalu jd mcm tu...bila lama dah x update mulalah x tau nak taip apa..:-)

Si Matatajam said...

Kreatifnya pict tu..mmg nampak serabut betoi tu ha ha ha..

Mrs Velentine said...

samalah dgn kak MV..hehe

IntaNBerliaN said...

akak pun kdg2 jd gitu gak

Unknown said...

Same with me akk!! :))

Cik Fie said...

sabar jela . chill je kak :)