Wordless Wednesday | Lego Art Awosome! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Lego Art Awosome!


Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 24 April 2013

Wordless Wednesday | Lego Art Awosome!

  Assalammualaikum, peace upon you.

click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

26 Jari Ohsem:

Unknown said...

lawanya macam mana dia buat ye?

Unknown said...

Hebat dan kreatif kan mereka..kalau dulu masa kecik, bentuk robot yg paling senang buat sebab bentuk persegi..hehehe :)

Miss N™ said...

betul2 ohsemlah..!

Aimacomel said...

giler kreatif. tinggi betul imaginasi mereka yg buat ni eh

Mek Onie said...

hebatkan,tangan seni sape lah kan :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik!

Unknown said...

gigih sgt buat mcm ni.. hehe

Cik Nor said...

nice..:)

Unknown said...

WOW,KREATIF TAHAP GABAN NI..:)

Mama4hero said...

kretif&inovatif..hee

Adriannasyaz said...

Cantik2..da macam real je ni..

Anonymous said...

peh peh ini hanya insan2 terpilih je yang mampu buat

Unknown said...

woww..smart nyaa.. mmg kreatif!

Unknown said...

sy tag kak shida.. =)

http://chipmunkandbarney.blogspot.com/2013/04/yaya-craft-giveaway.html

Ezad Skytech said...

sangat2 awesome...entah berapa lama mereka perlukan utk siapkan satu2 model tu ye...confirm ambil masa yg lama...huh~

Dayang Deno said...

wow! kreatif sgt2!!

Sukma said...

kreatifnya...susah nak buat nie...

Nur Nainis said...

Suka sangat2 dengan lego ni...rindu nak main lego ni..hehe..kecik2 selalu main. Buat rumah.

Mimie said...

kretipnyeeee

Mrs Velentine said...

unik..seni yang sangat kreatif

Unknown said...

sangat3 awesome! ^_____^

caliph shuriken said...

waktu kecik2 dulu slalu main lego.. ntah mana lego tu skrg, huh...

Unknown said...

nice.....
zaman remy kechik2 dulu...lego lah peneman nyer.....

Azhafizah MN said...

kreatifnye orang yang buat ni..sure kene sabar gile nak buat ni kan.

Nadia Johari said...

kreatif..tangan seni betul..mcm mana la mmpu buat benda ni semua

Cik Fie said...

kreatifnya orang yang buat ni :)