Wordless Wednesday | Lego Art Awosome! | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Lego Art Awosome!

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 24 April 2013

Wordless Wednesday | Lego Art Awosome!

  Assalammualaikum, peace upon you.

26 Jari Ohsem:

ANa Ahmad said...

lawanya macam mana dia buat ye?

Diana Azis said...

Hebat dan kreatif kan mereka..kalau dulu masa kecik, bentuk robot yg paling senang buat sebab bentuk persegi..hehehe :)

Cik Nur™ said...

betul2 ohsemlah..!

baby comel said...

giler kreatif. tinggi betul imaginasi mereka yg buat ni eh

onie said...

hebatkan,tangan seni sape lah kan :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik!

aisya said...

gigih sgt buat mcm ni.. hehe

Normi Nieza said...

nice..:)

BUI JUNAIDI said...

WOW,KREATIF TAHAP GABAN NI..:)

fairus mohamad noor said...

kretif&inovatif..hee

adrianna syaz said...

Cantik2..da macam real je ni..

sis92 said...

peh peh ini hanya insan2 terpilih je yang mampu buat

azizah :) said...

woww..smart nyaa.. mmg kreatif!

aisya said...

sy tag kak shida.. =)

http://chipmunkandbarney.blogspot.com/2013/04/yaya-craft-giveaway.html

Ezad Skytech said...

sangat2 awesome...entah berapa lama mereka perlukan utk siapkan satu2 model tu ye...confirm ambil masa yg lama...huh~

deno said...

wow! kreatif sgt2!!

Sukma Haron said...

kreatifnya...susah nak buat nie...

Nurul Aini said...

Suka sangat2 dengan lego ni...rindu nak main lego ni..hehe..kecik2 selalu main. Buat rumah.

Mimi Azirah said...

kretipnyeeee

Mrs Velentine said...

unik..seni yang sangat kreatif

Seneorita Baharin said...

sangat3 awesome! ^_____^

caliph shuriken said...

waktu kecik2 dulu slalu main lego.. ntah mana lego tu skrg, huh...

Remy hazza said...

nice.....
zaman remy kechik2 dulu...lego lah peneman nyer.....

Azhafizah Md Nor said...

kreatifnye orang yang buat ni..sure kene sabar gile nak buat ni kan.

Nadia Johari said...

kreatif..tangan seni betul..mcm mana la mmpu buat benda ni semua

Cik Fie said...

kreatifnya orang yang buat ni :)