Exclusive button badge baru www.duniashida.com | Dunia sebenar Shida Exclusive button badge baru www.duniashida.com

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Thursday, 9 May 2013

Exclusive button badge baru www.duniashida.com

  Assalamualaikum, peace upon you.
baru siap print :) ada sesiapa berminat nak print boleh PM shida :)
salah satu hadiah untuk Segmen Silang Kata shida nanti :)
berminat nak beli button ni untuk buat koleksi korang pun boleh PM shida juga :)
facebook -- fanpage -- email: admin@duniashida.com


18 Jari Ohsem:

myraVea said...

Wewittt. Tomeinye ade badge! hihi

Btw thanks akak sudi promote kt fp akak. <3

Cik Nur™ said...

comeinyaa..!

Mek Onie said...

semestinya kaler biru :D

Sherlyanna angiela Martin said...

Nak print apa ya kak Shida? Hihi... Cantik sungguh button badge awak... Hihi.. Good luck for ur segment.. Will coming soon..

Sally Yatiey said...

Comelnyaaaaaaa! ;D

Zaza said...

wah..nak satu..hehe

Seneorita Baharin said...

chantekkkk dan sgt chomellll badge akak ni.. :D suka3!

boni kacak said...

pergh.. terbaiklah.. siap ada menda ni lagi.. boleh pakai kat beg tu..hehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

sgt comel =)

aisya said...

comelll.. hehe

Sukma Haron said...

zaman sekolah dulu penuh button badge nie...nak ler satu...

Azwar Syuhada said...

Unik n smartlah kak shida... bisnes marilah lepas ni.. =D

nik ros said...

comei sgt.tgk ada yg suka letak button badge ni kat beg sekolah selalunya.penuh 1 beg..hehe

azizah :) said...

comelnya yunk! yg penting biru tu..

Rochelle Liong said...

Wah,comeilah :D

shasha yacob said...

comel. nak satu boleh ? haha

Azhafizah Md Nor said...

bestnye kalau dapat ini.comel :)

Cik Fie said...

comel3 ! :)