Selamat Pengantin Baru Ustaz Azhar Idrus dan pasangan (isteri ke3) | Dunia sebenar Shida Selamat Pengantin Baru Ustaz Azhar Idrus dan pasangan (isteri ke3)

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 27 May 2013

Selamat Pengantin Baru Ustaz Azhar Idrus dan pasangan (isteri ke3)

Assalamualaikum, peace upon you.
tahniah UAI, mungkin lepas ni kita boleh cungkil rahsia UAI berpoligami kan :)


14 Jari Ohsem:

nuyui a.k.a miss YUI said...

thniah2 =)

Normi Nieza said...

tahniah....

mujadafewa.my said...

:)

Sally Yatiey said...

tahniah ;D

azizah :) said...

tahniah UAI..

Zaza said...

moga bahagia selalu =)

diana said...

ada rakan kat fb akak siap ngata ustaz ni lagi..katanya dah tak respek dah..hahah..sampai macam tu la..

diana said...

ada rakan kat fb akak siap ngata ustaz ni lagi..katanya dah tak respek dah..hahah..sampai macam tu la..

Azhafizah Md Nor said...

semoga kekal bahagia..aminn

shasha yacob said...

tahniah ustaz, kalau uai yang berpoligami, aku okay sbb, dia cukup syarat. hihi

Mek Onie said...

kemah keming ustaz.aduuuu

Sukma Haron said...

ketiga sudah.....

aisya said...

tahniah2.. hehe

Cik Fie said...

Selamat Pengantin Baru Ustaz Azhar Idrus :)