Selamat Pengantin Baru Ustaz Azhar Idrus dan pasangan (isteri ke3) | Dunia sebenar Shida Selamat Pengantin Baru Ustaz Azhar Idrus dan pasangan (isteri ke3)


Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Monday, 27 May 2013

Selamat Pengantin Baru Ustaz Azhar Idrus dan pasangan (isteri ke3)

Assalamualaikum, peace upon you.
tahniah UAI, mungkin lepas ni kita boleh cungkil rahsia UAI berpoligami kan :)


click to sharePin ThisShare on TumblrShare on Google PlusEmail This

14 Jari Ohsem:

nuyui a.k.a miss YUI said...

thniah2 =)

Cik Nor said...

tahniah....

Anonymous said...

:)

Unknown said...

tahniah ;D

Unknown said...

tahniah UAI..

Zaza Iman said...

moga bahagia selalu =)

Diana Rashid said...

ada rakan kat fb akak siap ngata ustaz ni lagi..katanya dah tak respek dah..hahah..sampai macam tu la..

Diana Rashid said...

ada rakan kat fb akak siap ngata ustaz ni lagi..katanya dah tak respek dah..hahah..sampai macam tu la..

Azhafizah MN said...

semoga kekal bahagia..aminn

Unknown said...

tahniah ustaz, kalau uai yang berpoligami, aku okay sbb, dia cukup syarat. hihi

Mek Onie said...

kemah keming ustaz.aduuuu

Sukma said...

ketiga sudah.....

Unknown said...

tahniah2.. hehe

Cik Fie said...

Selamat Pengantin Baru Ustaz Azhar Idrus :)