Wordless Wednesday | dari arah mana nak pandang gambar ni? tepi atau depan? | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | dari arah mana nak pandang gambar ni? tepi atau depan?

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 29 May 2013

Wordless Wednesday | dari arah mana nak pandang gambar ni? tepi atau depan?

Assalamualaikum, peace upon you.


26 Jari Ohsem:

Azhafizah MN said...

pandangan dari depan nampak lebih sempurna :)

Unknown said...

erm nak tgk dari atas boleh tak kak shida? hihi...
tgk dua2 tepi dan depan mcm konfius lak huhu

dEdEQ dE wIshEs said...

DRI ATAS KAK . HAHAH :p

Farah Waheda Wahid said...

tepi pun boleh...depan pun boleh... ^_^

Iedya Abdullah said...

tepi boleh, depan pon boleh. flexible. :)

Unknown said...

satu gambar 2 sisi pandang..tapi rasanya arah depan paling tepat sbb adanya sisi dagu...

Mek Onie said...

dedua bolehhhhhhhh?hikkkk....tensi gak tgk gambar macam ni,haha...


p/s: shidaaaa,thanks sebab support onie,alhamdulillah rezeki..

nuyui a.k.a miss YUI said...

menarik gmbrnya...

Cik Nor said...

tepi pn blh depan pon blh..:)

Edrina Zulkafli said...

fina nampak dari depan dulu. hehehehe

(( Jom join :: http://edrina-dafinites94.blogspot.com/2013/05/1st-biggest-gieaway-by-osm.html ))

muja said...

hebat sangat!! kreatif!!! :D

Delimasari said...

TEPI

Sukma said...

confius jap....

Mimie said...

dari dua2 arah pun boleh

naomei said...

kalau melihat dari matanya...memang arah depan lah dik..hihi....
minada cik akak tengok nie memang blurr...sekejap tepi...sekejap depan..tapi cik akak pilih yang depan ler..hihi

Aina Zairulnizam said...

Hemmm kalau pandang dari tepi kang mata nya cacat, pandang dr depan pulak hidungnya kelako..Dedua tak bleh --'

Unknown said...

konpiuss dah tengok..hehe..sangat kreatif kann :D

Diana Rashid said...

kedua-duanya,..:)

Unknown said...

Tengok dari dua sisi ;D haha

maszull said...

assalamualaikum shida...semua boleh pandang kot...;)

Unknown said...

dari tepi boleh depan pon boleh.. tp cantik lagi pandang dari depan.

Unknown said...

dua dua, kadang xpandang langsung, tidor. haha

Anonymous said...

mgkin atas...hihihi

Unknown said...

ilusi optik? hehe

Nadia Johari said...

depn..klo tepi mata die plik..haha

Cik Fie said...

dua2 . hehe :)