Wordless Wednesday | dari arah mana nak pandang gambar ni? tepi atau depan? | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | dari arah mana nak pandang gambar ni? tepi atau depan?

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 29 May 2013

Wordless Wednesday | dari arah mana nak pandang gambar ni? tepi atau depan?

Assalamualaikum, peace upon you.


26 Jari Ohsem:

Azhafizah Md Nor said...

pandangan dari depan nampak lebih sempurna :)

ANa Ahmad said...

erm nak tgk dari atas boleh tak kak shida? hihi...
tgk dua2 tepi dan depan mcm konfius lak huhu

dEdEQ dE wIshEs said...

DRI ATAS KAK . HAHAH :p

Farah Waheda Wahid said...

tepi pun boleh...depan pun boleh... ^_^

Iedya Abdullah said...

tepi boleh, depan pon boleh. flexible. :)

izan mama mia said...

satu gambar 2 sisi pandang..tapi rasanya arah depan paling tepat sbb adanya sisi dagu...

Mek Onie said...

dedua bolehhhhhhhh?hikkkk....tensi gak tgk gambar macam ni,haha...


p/s: shidaaaa,thanks sebab support onie,alhamdulillah rezeki..

nuyui a.k.a miss YUI said...

menarik gmbrnya...

Normi Nieza said...

tepi pn blh depan pon blh..:)

e d r i n a . 피나 said...

fina nampak dari depan dulu. hehehehe

(( Jom join :: http://edrina-dafinites94.blogspot.com/2013/05/1st-biggest-gieaway-by-osm.html ))

muja said...

hebat sangat!! kreatif!!! :D

Delimasari said...

TEPI

Sukma Haron said...

confius jap....

Mimi Azirah said...

dari dua2 arah pun boleh

Nao Mei said...

kalau melihat dari matanya...memang arah depan lah dik..hihi....
minada cik akak tengok nie memang blurr...sekejap tepi...sekejap depan..tapi cik akak pilih yang depan ler..hihi

Aina Zura said...

Hemmm kalau pandang dari tepi kang mata nya cacat, pandang dr depan pulak hidungnya kelako..Dedua tak bleh --'

Seneorita Baharin said...

konpiuss dah tengok..hehe..sangat kreatif kann :D

diana said...

kedua-duanya,..:)

Sally Yatiey said...

Tengok dari dua sisi ;D haha

Mas Zull said...

assalamualaikum shida...semua boleh pandang kot...;)

azizah :) said...

dari tepi boleh depan pon boleh.. tp cantik lagi pandang dari depan.

shasha yacob said...

dua dua, kadang xpandang langsung, tidor. haha

MaYa MustWany said...

mgkin atas...hihihi

aisya said...

ilusi optik? hehe

Nadia Johari said...

depn..klo tepi mata die plik..haha

Cik Fie said...

dua2 . hehe :)