Hadiah dari blogger Fatin Diana | Menang Simple Giveaway #2 | Dunia sebenar Shida Hadiah dari blogger Fatin Diana | Menang Simple Giveaway #2

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Tuesday, 9 July 2013

Hadiah dari blogger Fatin Diana | Menang Simple Giveaway #2

Assalammualaikum, peace upon you.
Alhamdulillah shida aktif balik berbloging seperti biasa sambil-sambil buat entri ni ada masa kelapangan shida nak blogwalking, rasa dah berbulan-bulan tak blogwalking kesian dekat kawan-kawan asyik datang blog shida tapi shida belum lagi singgah blog korang, minta MAAf ya shida memang sibuk sangat-sangat dah macam PM pula hikhikhik :p Jadi entri ini shida nak ucapkan THANKS pada blogger fatin diana kerana hadiah ini. Oh ya shida menang GA yang dianjurkan fatin thanks eh :) Jom terjah Blog Fatin!



14 Jari Ohsem:

Dianaa said...

yeay, hadiah dah sampai! hehe :D
tahniah ye kak Shida

NaZiRaH @ Ezyra said...

tahniah akak, ;)

miss fifi said...

bestnyer :3

anyway,
Selamat menunaikan ibadah puasa :)

http://sweetmissfifi.blogspot.com/2013/07/selamat-menyambut-bulan-ramadan-dan.html

Sally Yatiey said...

bestnyaaa dapat hadiah ;D

hana hadi said...

tahniah.. macam unik ja hadiah tu

adrianna syaz said...

Tahniah shida..dpt jgk adiah ni...hehe :D

Mahirah Ridzuan said...

Tahniah dear...

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

huh! shida dah lama x baca blog zuan :(

Zaza said...

wa..keychain ke..cantik.. =)

Normi Nieza said...

tahniah..:)

Si Matatajam said...

Bertuahnya Shida...tahniah

Remy hazza said...

hadiah menarik...sweet jer

Nadia Johari said...

cantiknyerr...

Cik Fie said...

wah ! comel la hadiah tu :)