Simple Segment by Fatin Diana | Dunia sebenar Shida Simple Segment by Fatin Diana

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Sunday, 28 July 2013

Simple Segment by Fatin Diana

Assalamualaikum, peace upon you.
kalau suruh pilih hadiah ni yang masalah sikit sebab shida sendiri suka semua hadiah yang ditawarkan tu "kad raya atau buttob badge" so FD dapat mana-mana pun tak kisah kak shida ok je 'kalau menanglah' hehee bagi yang nak join cepat-cepat sebab segmen ni 5 hari saja klik banner untuk join ok :) thanks FD semua syarat kak shida dah ikut kalau ada terkurang tu tegur ye :)
Hadiah menarik yang ditawarkan apa tunggu lagi pakat join lah!!


21 Jari Ohsem:

zaza nizam said...

gudluck! dri segmen yg sama..

Muhammad Syazwan Norhalik said...

hehe malas pula nak join segment2 ni.. selalu tengok rajin tak rajin je..

Normi Nieza said...

gud luck shida

Leeza dayasari [santai leeza] said...

good luck ....

ayut said...

slmt bersegmen yer shida :)

Sally Yatiey said...

Goodluck! :)

Azzah said...

Wah,klu dpt button badge tu cantiknya..

.

Nora Karim said...

good luck shida... :D

Nora Karim said...

good luck shida... :D

Cik Nur™ said...

semoga berjaya shida.. :)

cci said...

gud luck

deno said...

good luck kak shida ;)

Che Rosliza Che Mat said...

good luck shida..

aisya said...

good luck. =)

azizah :) said...

gudluck yunk!

azizah :) said...

gudluck yunk!

Dianaa said...

Terima kasih sudi join Simple Segment :)
Btw ada tambahan, like fanpage. Nanti rujuk kat entri semula ye.
FD dah update senarai peserta :)
http://www.fatindiana.com/2013/07/simple-segment-by-fatin-diana.html

Good luck! :D

jaakechik said...

selamat bersegmen... gud luck ya!

baby comel said...

gudluck shida,

ayut said...

moga ada rezeki ye shida :))

Cik Fie said...

dari segmen yang sama :)

http://www.cikfie.com/2013/07/simple-segment-by-fatin-diana.html