Simple Segment by Fatin Diana | Dunia sebenar Shida Simple Segment by Fatin Diana

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Sunday, 28 July 2013

Simple Segment by Fatin Diana

Assalamualaikum, peace upon you.
kalau suruh pilih hadiah ni yang masalah sikit sebab shida sendiri suka semua hadiah yang ditawarkan tu "kad raya atau buttob badge" so FD dapat mana-mana pun tak kisah kak shida ok je 'kalau menanglah' hehee bagi yang nak join cepat-cepat sebab segmen ni 5 hari saja klik banner untuk join ok :) thanks FD semua syarat kak shida dah ikut kalau ada terkurang tu tegur ye :)
Hadiah menarik yang ditawarkan apa tunggu lagi pakat join lah!!


21 Jari Ohsem:

zazanizam said...

gudluck! dri segmen yg sama..

Unknown said...

hehe malas pula nak join segment2 ni.. selalu tengok rajin tak rajin je..

Cik Nor said...

gud luck shida

Leeza Dayasari said...

good luck ....

ayut said...

slmt bersegmen yer shida :)

Unknown said...

Goodluck! :)

Azzah said...

Wah,klu dpt button badge tu cantiknya..

.

Nora Karim said...

good luck shida... :D

Nora Karim said...

good luck shida... :D

Miss N™ said...

semoga berjaya shida.. :)

cci said...

gud luck

Dayang Deno said...

good luck kak shida ;)

Cikrosecute said...

good luck shida..

Unknown said...

good luck. =)

Unknown said...

gudluck yunk!

Unknown said...

gudluck yunk!

Fatin Diana said...

Terima kasih sudi join Simple Segment :)
Btw ada tambahan, like fanpage. Nanti rujuk kat entri semula ye.
FD dah update senarai peserta :)
http://www.fatindiana.com/2013/07/simple-segment-by-fatin-diana.html

Good luck! :D

jaakechik said...

selamat bersegmen... gud luck ya!

Aimacomel said...

gudluck shida,

ayut said...

moga ada rezeki ye shida :))

Cik Fie said...

dari segmen yang sama :)

http://www.cikfie.com/2013/07/simple-segment-by-fatin-diana.html