Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? :: klik sini ::


Friday, 16 August 2013

Kad Raya Review : Blogger Azhafizah.com dan Blogger Fizgraphic.com

Assalamualaikum, peace upon you.
Kad Raya dari Blogger Azhafizah.com, blogger comel ni tak lama je lagi akan menamatkan zaman bujang dia, inshaa allah fiza kalau tak ada aral melintang shida datang lah kenduri fiza tapi jauh juga rasanya, kalau tak ada masalah sampailah shida ke sana ye :) kad raya comel dikirimkan berserta kad jemputan perkahwinan fiza pada 24 august 2013, tahniah fiza! love u! lepas ni susah dah nak berkepit dengan shida lepas ni hehee :D
Kad Raya dan duit raya dari Blogger Fizgraphic.com yang akan menamatkan zaman bujangnya juga tak lama lagi, kita berdoa dan tunggu kad jemputan dari apit pula hehee apa tema apit kahwin nanti?? :p sahabat blogger yang tak pernah dilupakan sampai bila-bila, banyak kot kenagan dengan apit ni! Apit bagi duit raya yang kena reject dengan bank cisss!! hehee apit thanks for everything :)


14 comments:

  1. WAHH WAHHH . RAMAINYE BLOGGER NK NIKAH . TURN DEQ LAK BILE ? HAHAHA

    ReplyDelete
  2. wahh...banyak shida dapat kad raya tahun ni ye...kali ni siap dapat dengan kad jemputan lagi...hee...

    P.S - duit raya betul ke tu shida?

    ReplyDelete
  3. beznye dpt kad raya special
    cantik2 kad raya tu
    salam lebaran sis sheida

    jemput baca & komen entry yumida:

    http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

    pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

    ReplyDelete
  4. Wahhh..cantiknya kad..sekarang memangusim kawen..^^

    ReplyDelete
  5. cantiknya kad raya azhafizah tu...kreatif sungguh fizz tu kan..
    dapat kad kahwin jugak ye

    ReplyDelete
  6. banyak koleksi kad raya shida ni..

    ReplyDelete
  7. semua cantik2!!! kad kak shida pun comel.. kakak2 deno pun suka!^^

    ReplyDelete
  8. byk ye shida dpt kad...best yer...

    ReplyDelete
  9. byk ye shida dpt kad...best yer...

    ReplyDelete
  10. cantik...kreatif kad raya tue..

    ReplyDelete
  11. sy pun dapat kad raya + kad kawen fiza tu.. terbaik laa bila bole design sendiri kn ^^

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih atas kerjasama.