Kad Raya Review : Blogger Azhafizah.com dan Blogger Fizgraphic.com | Dunia sebenar Shida Kad Raya Review : Blogger Azhafizah.com dan Blogger Fizgraphic.com

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 16 August 2013

Kad Raya Review : Blogger Azhafizah.com dan Blogger Fizgraphic.com

Assalamualaikum, peace upon you.
Kad Raya dari Blogger Azhafizah.com, blogger comel ni tak lama je lagi akan menamatkan zaman bujang dia, inshaa allah fiza kalau tak ada aral melintang shida datang lah kenduri fiza tapi jauh juga rasanya, kalau tak ada masalah sampailah shida ke sana ye :) kad raya comel dikirimkan berserta kad jemputan perkahwinan fiza pada 24 august 2013, tahniah fiza! love u! lepas ni susah dah nak berkepit dengan shida lepas ni hehee :D
Kad Raya dan duit raya dari Blogger Fizgraphic.com yang akan menamatkan zaman bujangnya juga tak lama lagi, kita berdoa dan tunggu kad jemputan dari apit pula hehee apa tema apit kahwin nanti?? :p sahabat blogger yang tak pernah dilupakan sampai bila-bila, banyak kot kenagan dengan apit ni! Apit bagi duit raya yang kena reject dengan bank cisss!! hehee apit thanks for everything :)


14 Jari Ohsem:

dEdEQ dE wIshEs said...

WAHH WAHHH . RAMAINYE BLOGGER NK NIKAH . TURN DEQ LAK BILE ? HAHAHA

Ezad Skytech said...

wahh...banyak shida dapat kad raya tahun ni ye...kali ni siap dapat dengan kad jemputan lagi...hee...

P.S - duit raya betul ke tu shida?

Yumida Huda said...

beznye dpt kad raya special
cantik2 kad raya tu
salam lebaran sis sheida

jemput baca & komen entry yumida:

http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

SecretOfShaila said...

Wahhh..cantiknya kad..sekarang memangusim kawen..^^

Kisah Si Dairy said...

cantiknya kad raya azhafizah tu...kreatif sungguh fizz tu kan..
dapat kad kahwin jugak ye

Sally Yatiey said...

Cantikkkkk kad raya :D

azizah :) said...

banyak koleksi kad raya shida ni..

deno said...

semua cantik2!!! kad kak shida pun comel.. kakak2 deno pun suka!^^

ayut said...

byk ye shida dpt kad...best yer...

ayut said...

byk ye shida dpt kad...best yer...

Normi Nieza said...

tahniah

Normi Nieza said...

tahniah

Che Rosliza Che Mat said...

cantik...kreatif kad raya tue..

caliph shuriken said...

sy pun dapat kad raya + kad kawen fiza tu.. terbaik laa bila bole design sendiri kn ^^