Kad Raya Review : Blogger NIsa Craft & Blogger Iman Zakaria | Dunia sebenar Shida Kad Raya Review : Blogger NIsa Craft & Blogger Iman Zakaria

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Friday, 2 August 2013

Kad Raya Review : Blogger NIsa Craft & Blogger Iman Zakaria

Assalamualaikum, peace upon you.



14 Jari Ohsem:

Siti Rohaida Yusof said...

mesti banyak lagi kad raya yg menanti tu ye shida

Sheila Salim said...

Assalamualaikum shida. bestnyaa dapat banyak kad rayaaa :)

Sally Yatiey said...

banyaknya kak shida dapat kad raya ;D

dEdEQ dE wIshEs said...

BYAKNYE BYAKNYE . BESH LA KAK

SecretOfShaila said...

baestnya dapat kad...heee..^^

Sukma Haron said...

wah bestnya dapat kad raya...akak dah lama tak dapat nasib baik shida ada bagi.......hehe

caliph shuriken said...

mesti ada byk lagi kad raya yg blom review kn ^^

NJihe.am said...

Wah, nak kad raya juga! studioous.blogspot.com

ayut said...

eh...kad gambar mickey..hihihi..slalu katun biasa2x jer..yg mickey tu tak pernah nampak lg ni..shida nak alamat blh?ayut nak balas kad raya shida... :)

Normi Nieza said...

tahniah shida..:)

Normi Nieza said...

tahniah shida..:)

cci said...

wah... ceria jerk.. comel2..

Cik Fie said...

untung la kak shida :)

aisya said...

teringat dulu2 time skolah exchange kad raya dgn kawan2. tp sekarang tgk adik2, takde pun nak buat mcm tu. huhu