Gambar Sekitar Majlis Merisik Rozita Che Wan dan Zain Saidin | Dunia sebenar Shida Gambar Sekitar Majlis Merisik Rozita Che Wan dan Zain Saidin

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Monday, 30 September 2013

Gambar Sekitar Majlis Merisik Rozita Che Wan dan Zain Saidin

Assalamualaikum, peace upon you.
Tahniah Rozita Che Wan amboii kelass kau jah merisik saja grand benor buat majlis,belum lagi majlis pernikahan dan bersanding lagi, mesti meletop habis kan :) agaknya bila tarikh pernikahan dorang ni, shida doakan semua berjalan dengan lancar dan zain jangan lama sangat masa berjalan so umur pun makin meningkat tak gitu kawna-kawan?? hehee :) shida pun turut meningkat umur bila fikir soal kawen, haihh kawen oh kawen!!

kredit to Abang Nara :)


9 Jari Ohsem:

Azhafizah Md Nor said...

kelasss cik ta! siap pelamin bagai baju tak nak mengalah..baru merisik dah camni..sok sok kawen grand giler kentang kot!

aisya said...

mmg meletop habis lah che ta..

amanina nasuha said...

vogue gedebeng..hahahha

Sheila Salim said...

Assalamualaikum shida, thanks sudi follow sheila. hehehe. ehhh merisik? ingatkan nikah tadi. hehehhee.

diana said...

baik telanjang terus je che ta oi..hahaha

Yumida Huda said...

alhamdulillah
moga dipercepatkan tarikh majlis akad nikahnya
cantik cekta..sweet

Jemput join oh kembarku utk ga yumida ni..hehe..kalau free & menangi hadiah bernilai RM550
Giveaway Butik Comel Collection

azizah :) said...

woww bajunyaa blink2 la..

nuyui a.k.a miss YUI said...

tu diaaa.. grandddd.

MaYa MustWany said...

merisik punya vouge..fuhh..tpi cantik bajunya..