Rupa gigi kita yang sebenar | Dunia sebenar Shida Rupa gigi kita yang sebenar

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Sunday, 15 September 2013

Rupa gigi kita yang sebenar

Asalamualaikum, peace upon you.
Nampak tak gambar diatas? itu lah rupa gambar gigi kita sebenarnya, geli memang geli bila tengok cara susunan dah macam apa kan huhuu.. nak tak nak itulah gigi kita kena terima juga ok, saja malam-malam ni nak cerita tentang gigi pula sebab actually shida dah lama tak sakit gigi. Gigi shida ni sensitive sikit so shida tak boleh terlalu atau berlebihan minum minuman berais atau makan ais, makan yang masam-masam macam jeruk memang susahlah atau pun shida makan makanan yang terlalu keras atau liat tapi kan shida rasa sejak shida guna ubat gigi sensodyne gigi shida dah pulih tau. Seronok rasa dah boleh minum ais, minuman sejuk makan yang masam-masam dan lain-lain tapi semuanya shida kawal tak boleh terlampau dan sejak shida nampak perubahan tu shida jadikan ubat gigi sensodyne macam ubat keperluan harian shida. Now boleh senyum panjang heheeee :)

korang pernah tengok orang histeria?? eee seramm plak huhuuu..


23 Jari Ohsem:

NEEZA said...

atata, seram pula :o
#padahal student biology tapi takhut,huhu

Aimacomel said...

Yg atas tu apa ye shida?

fadwa daud said...

uish, tak sangkat klihatan mcm ni sebenarnya...

kisah si dairy said...

eiiii..gelinya....

Anonymous said...

Tak sangka mcm tu pulak susunan gigi kita :o seram tengokkk..

Asma' Sah said...

Macam sarang lebah ,berlubang-lubang .

Sukma said...

Scared rupa gigi ini...

Unknown said...

ish3, geli pulak tengok :) hee

Cikrosecute said...

akak pernah tgk orang histeria..

Zaza Iman said...

mcm ni rupanya gigi kita... bertambah ilmu baru mengenainya =)

dEdEQ dE wIshEs said...

HANTU GIGI .. GRRR . HIHIHI ..

DEQ PENH KNE RASUK N PENH TGOK KWAN KNE HISTERIA

Maria Firdz said...

ee... ngeri plak ea.. sbb tu Allah buat daging dan kulit utk ttp rupa sbnrnya tu..

Miss N™ said...

haihss..seram lak nur tgk...

khairulsyarafi said...

eh?...seram jugak tengok..ahaha..tapi itulah ciptaan tebaek NYA

Busyra Takiyudin said...

info yg bagus. huhu. first time tngok .

Unknown said...

baru je sakit gigi sebab wisdom tooth tumbuh raya lepas..

p.s: pernah tengok dan student lelaki pulak tu.. masa form 4 dulu..

OKje said...

Pernah tengok benda ni...tulah mmg geli, siap ada gigi kat gusi tu lagi...

Azhafizah MN said...

nampak horror je kan..fiza pun pakai sensodyne sebab gigi sensitif gak.bile pakai sensodyne dia macam ok,tak pergi klinik pun xpe :)

Fatanah Khirizan said...

macam ni rupa sebenar gigi kita...saya baru tau... geli jugak tengok...

bunga pink said...

mak aiiiii...
xpenah tahu plak
byk jgk gg dlm mlot ni upenyee
huhu..
ni gg dah tua ke budak ke cne ni ..

Nadia Johari said...

ooo patut gigi boleh tumbuh..ada gigi lagi atas die..haha

ayut said...

mmg gitu ea susunan gigi kita sebenar shida??bru tahu ni...ayut tak alami gigi sensitif setakat ni...guna pon ubt gigi biasa jela mkna yer ^^

ayut said...

done british council dan escape..