Wordless Wednesday | Miskin Kaya Kita Sama Sahaja | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Miskin Kaya Kita Sama Sahaja

Klik-klik banner untuk info lebih lanjut lebih menarik, nak tempah slot? ::klik sini::


Wednesday, 18 September 2013

Wordless Wednesday | Miskin Kaya Kita Sama Sahaja

Assalamualaikum, peace upon you.


19 Jari Ohsem:

Unknown said...

ya betullll

nae nematoda said...

betul tu , tak kira siapa kita kat dunia , bila mati nanti , kita tetap sama...yang membezakan amal ibadah kita :D

Cik Kumbang said...

Muhasabah diri :)

khairulsyarafi said...

rumah kita diakhirat kelak

Unknown said...

Betul tu kak..

Miza Idgihat said...

Allahhuakbar. :') Miskin atau kaya semua ujian daripada Allah.

Miss N™ said...

sama je..xada beza...

Zaza Iman said...

kita semua bakal tempoh alam yg sama ;)

Kekzamanis said...

Setuju 100%.. Kat dunia bolehla nak bermegah2 dengan harta kekayaan, tapi kat 'sana' nanti kita semua sama jer tarafnya.. Takut bila pikir soal mati.. T_T
ZON PERMAISURI CHOMEL

adarain said...

Terbaik!

dari:
akubahrain.com

Dayang Deno said...

walau tinggi mana pangkat dan kekayaan kita, bila mati tetap di situ... di tempat yg sama, di dalam tanah

mselim3 said...

Assalammualikum... duniashida,

miskin atau kaya sama sahaja bila dah mati, yang membezakannya adalah amalan.. entry yg mempunyai mesej.

mselim3

pls: terbaik dan kalau boleh selalu ada entry macam nie.. mselim3 selalu intai2 sini baca entry nuffnang kat sini.

nuyui a.k.a miss YUI said...

mula dan akhir yg sama..

Unknown said...

Setuju sangat.. Walau apa dan bagaimana pun keadaan, kita tetap menuju kearah satu tempat yg sama iaitu kubur... Muhasabah diri

Unknown said...

betul
huhu

Maria Firdz said...

tepat sekali... :)

Azhafizah MN said...

setiap manusia adalah sama di sisi Allah SWT cuma yang membezakan kita adalah amalan masing masing.

Nadia Johari said...

tiada lagi pangkat di alam kubur..semua sama saja..akan dihisab..akan mendapat balasan..

ayut said...

betul..akhirnya kita tetap sama....