Wordless Wednesday | Miskin Kaya Kita Sama Sahaja | Dunia sebenar Shida Wordless Wednesday | Miskin Kaya Kita Sama Sahaja

Klik Banner untuk lebih lanjut (iklan berbayar) nak tempah? (klik sini)


Wednesday, 18 September 2013

Wordless Wednesday | Miskin Kaya Kita Sama Sahaja

Assalamualaikum, peace upon you.


19 Jari Ohsem:

imie fatiema said...

ya betullll

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

betul tu , tak kira siapa kita kat dunia , bila mati nanti , kita tetap sama...yang membezakan amal ibadah kita :D

Cik Kumbang said...

Muhasabah diri :)

Syarafi[skyforce331] said...

rumah kita diakhirat kelak

Sally Yatiey said...

Betul tu kak..

Cik Chokie said...

Allahhuakbar. :') Miskin atau kaya semua ujian daripada Allah.

Cik Nur™ said...

sama je..xada beza...

Zaza said...

kita semua bakal tempoh alam yg sama ;)

Rosmiza Ali said...

Setuju 100%.. Kat dunia bolehla nak bermegah2 dengan harta kekayaan, tapi kat 'sana' nanti kita semua sama jer tarafnya.. Takut bila pikir soal mati.. T_T
ZON PERMAISURI CHOMEL

Bahrain Ramlan said...

Terbaik!

dari:
akubahrain.com

deno said...

walau tinggi mana pangkat dan kekayaan kita, bila mati tetap di situ... di tempat yg sama, di dalam tanah

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualikum... duniashida,

miskin atau kaya sama sahaja bila dah mati, yang membezakannya adalah amalan.. entry yg mempunyai mesej.

mselim3

pls: terbaik dan kalau boleh selalu ada entry macam nie.. mselim3 selalu intai2 sini baca entry nuffnang kat sini.

nuyui a.k.a miss YUI said...

mula dan akhir yg sama..

Aniq Bukhary said...

Setuju sangat.. Walau apa dan bagaimana pun keadaan, kita tetap menuju kearah satu tempat yg sama iaitu kubur... Muhasabah diri

aisya said...

betul
huhu

Maria Firdz said...

tepat sekali... :)

Azhafizah Md Nor said...

setiap manusia adalah sama di sisi Allah SWT cuma yang membezakan kita adalah amalan masing masing.

Nadia Johari said...

tiada lagi pangkat di alam kubur..semua sama saja..akan dihisab..akan mendapat balasan..

ayut said...

betul..akhirnya kita tetap sama....